Forfatter Emne: Dagens GYSEnyhed: Anholdt med syre ved sprogskole: 'Jeg vil blinde alle perkere'  (Læst 522 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
I skal lige have denne GYSEnyhed da i elsker nyheder hvor i kommer til at GYSE rigtig meget  :hyper: :hyper: :hyper:

Citér

Iført elefanthue, bærende på en fiskestang og med to grønne flasker med saltsyre og salmiakspiritus i hver bukselomme gik en 39-årig mand hen mod Sprogskolen i Kolding, mens han truede:

- Jeg vil hælde syren i hovedet på alle perkere, så de bliver blinde, mister lugtesansen og aldrig vil komme til at smage igen.

Politiet anholdt manden, inden han kunne nå at gøre alvor af truslerne, og han blev varetægtsfængslet dagen efter episoden, der skete 23. oktober sidste år.

I næste uge stilles manden, der under varetægtsfængslingen er fyldt 40 år, for Retten i Kolding.

Her er han er tiltalt for truslerne ved Sprogskolen og en lang række andre dødstrusler mod politifolk og kommunale sagsbehandlere, som han var vred på.

Sympati med Anders Breivik
Under grundlovsforhøret i oktober sidste år kom det ifølge jv.dk frem, at han sympatiserede med terroristen Anders Breivik og med Adolf Hitler. Han forklarede om syre-episoden, at han blot skulle hjælpe en veninde med en tilstoppet vask.

Den 40-årige, der nægter sig skyldig, er tiltalt for 38 kriminelle forhold. Herunder produktion af ulovligt fyrværkeri, fordi politiet i en container på Raffinaderivej i København S. fandt kemikalier og 4000 paprør til fremstilling af ulovlige kanonslag.

Også i et lagerrum på et lagerhotel i Kastrup opbevarede han, ifølge tiltalen, kemikalier til produktion af ulovligt fyrværkeri.

Containeren på Raffinaderivej kunne hvert øjeblik ryge i luften til fare for andre, fordi peroxid og aluminiumspulver blandt andet blev opbevaret sammen med en lighter.

Hvis i vil GYSE mere kan i læse resten her https://ekstrabladet.dk/112/anholdt-med-syre-ved-sprogskole-jeg-vil-blinde-alle-perkere/7639065

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
Jeg har i flere dage ikke kunnet bestemme mig til, om jeg skal købe kippers i olie eller vand. Hvad er mon bedst?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Jeg har i flere dage ikke kunnet bestemme mig til, om jeg skal købe kippers i olie eller vand. Hvad er mon bedst?

Jeg har samme problem. Jeg elsker kippers. Men jeg køber dem hos Lidl i tomatsovs. Olie eller vand? Aner det ikke. Jeg formoder at dem der er i olie, er i noget junk-olie.

Jeg er i Thailand, hvor man ikke får sildemad. Men noget af det første jeg skal, når jeg kommer til DK, er til Føjtex og fylde indkøbskurven med forskellige sild. Og rugbrød.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Hvorfor bager du ikk selv brød? der findes vel også bageovne i Thailand,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
Problemet er, at dem i vand ikke smager af så meget andet end af ... ja, vand.  Jeg har dog funder ud af, at et skud salt og peber hjælper på det. Men jeg er i forvejen en stor gris med salt.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Problemet er, at dem i vand ikke smager af så meget andet end af ... ja, vand.  Jeg har dog funder ud af, at et skud salt og peber hjælper på det.

Ja, men prøv lige at smutte forbi Lidl og se deres forskellige kippers.

Ikke at jeg vil anbefale Lidl, for det er et eksempel på hvordan vore fødevarer forarmes. Jeg kan godt lige syltede agurker og den slags. Men dem fra Lidl. Føj for satan, da. De er syltet med meget lidt sukker. Kun eddike og ingen krydderier.

Vi forbrugere vil jo gerne købe så billigt som muligt, men så bliver det også derefter.

Nu er jeg ikke den store fan af hvidt brød, men når det endelig skal være, så er Lidl også stærk og det koster under det halve af lagkagehuset eller Føjtex.

Citér
Men jeg er i forvejen en stor gris med salt.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men med alderen skal man holde tilbage med salt. Blodtrykket!

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Hvad er der at gyse over???

Den stakkels mand er provokeret til sådan en handling,  og der skete ikke noget.
Han skal have lidt samtale, og så ud og have støtte til et ordentligt liv.