Citat fra: Gigantco efter August 20, 2017, 08:42:18 amIrriterende støj
Jeg kan kun give dig ret i reptiltossen er dræbende kedelig med hans syge teorier.
Men det største problem her er sig alle de røvsyge rejsehistorier. Eller hvad i puttet i hoved.
Hvad skaber det af debat? Den slags kan man smide på sin fjæsbog og kede dem med.
Debat er udveksling af holdninger. Ikke al det bras folk uhæmmet belemre andre brugere med.
Det værste er, at der i de politiske debatter, er lige så meget fakta-benægtelse som i øgle-fantasierne.Det er for dumt at skulle diskutere om "muslimer" eller "jøder" er en race, og det derfor er racisme at ville forskelsbehandle på religion.Eller når een meningsmåling modsiger samtlige andre.Eller at skulle diskutere om en millitær/anden tilsidesættelse af de demokratisk valgte representanter er et militær diktatur.Når udgangspunktet er, en afvisning af hvad samtlige videnskabsfolk og undersøgelser siger (eksempelvis om menneskeskabte klimaforandringer), er der meget langt op til en seriøs debat.Citat fra: Carlo efter August 20, 2017, 06:37:25 amMen når andre debattører så går ind og "debunker" hans påstande, så er de selv blevet delagtige i støjsenderiet. IEET fra SOL var/er i andre sammenhænge en rigtigt god og vidende debattør, men røg alligevel på krogen og er blevet en støjsender.
Men når andre debattører så går ind og "debunker" hans påstande, så er de selv blevet delagtige i støjsenderiet. IEET fra SOL var/er i andre sammenhænge en rigtigt god og vidende debattør, men røg alligevel på krogen og er blevet en støjsender.
Jøder er helt klart en race. Det kan man læse i bogen Jødisk racisme der fortæller hvor racistiske jøder er
Støjsenderiet her har nået nye højder. Det er ikke længere som når tyskerne forsøgte at overdøve BBC med støj, om under besættelsen.
Det irriterede mig grænseløst, at debatter som jeg måske kunne have interesse i at deltage i, blev overvømmet, først med aliens og sindsyge oplæg, senere med profilgætteri. Man kan bare lade være med at læse indlæggene ville de vakse nok sige. Det gjorde jeg heller ikke, men trådene var kørt af sporet.
Jeg troede først bare at Reformskifteren var et stort opblæst ego. Men så kom sex- & scoretrådene. Jeg læste dem ikke, men en belle rang. Det var et seksuelt forkrampet menneske bag. Måske en slags kontaktforsøg: At en kvinde der skulle læse trådene og få ide om at komme og frelse ham ud af hans seksuelle kvaler.
Men der er nok endnu mere. Han må være under psykiatrien, for man skal have en diagnose for at blive indstillet til invalidepension.
Så slap vi af med den ene støjsender. Straks tager den anden over. Mest med personangribende one-liners. Så meget at en mangeårig debattør slettede sin profil.Jeg blander mig aldrig i moderation. Men vil gøre en enkelt undtagelse. Forslag til Gubbi. Jeg ved ikke om det kræver for meget, men slet hans indlæg med personangreb ukommenteret. Det ville jeg have gjort. Det skal nok tage pippet fra ham. Det samme skulle være gjort med Forsvarerens indlæg, da han kom godt i gang.