Forfatter Emne: DRs ækle propaganda  (Læst 915 gange)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: DRs ækle valgkamp
« Svar #15 Dato: Maj 13, 2019, 03:48:41 pm »
Jeg skal gerne være den første til at sige at Rasmus Paludan ikke er normal i sit hoved. Jeg bryder mig heller ikke særlig meget om ham som person. Han har en eller anden idé om at han er loven selv. At han kan gøre hvad han vil hvis bare det ligger inden for loven og at hvis nogen træder bare en lille smule uden for loven, så er det hans personlige pligt at gribe ind. Ud over det med at fotografere cyklister der kører uden hænder på styret osv., så så vi det også i en video for et stykke tid siden hvor han forfulgte en pige i burka med sit kamera mens han forsøgte at få politiet til at komme ud og anholde hende. Det fleste andre mennesker ville nok se gennem fingre med sådan nogle mindre lovovertrædelser som ikke gør nogen skade.

Men han har ret i at muslimerne udgør et problem i Danmark og da han er den eneste på stemmesedlen der mener det, så får han min stemme.
Danmark frit for marmorkrebs.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Det er da ikke rigtigt
« Svar #16 Dato: Maj 13, 2019, 03:59:10 pm »
Hvis du klikker ind under "Regnskab" og så kigger under punktet "Personaleomkostninger", så kan du få en idé om hvad den gode Rasmus Paludan tjener.
I 2017, 2016, 2015 og 2014 (hvor firmaet blev etableret) har han trukket henholdsvis 461.000, 606.000, 571.000 og 68.0000 kr ud som løn til sigselv. Det er vist mere end du nasser på staten i form af din folkepension.

Det er "personaleomkostninger" - og du forestiller dig en advokat, som står op klokken seks og gør rent på kontoret - inden han selv laver kontorarbejdet - og som tager telefonen, mens han procederer i retten, hvis en klient ringer.

Ind imellem alt det, har Paludan fået tid til at holde øje med, hvem der går over for rødt lys  :big_grin:

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Maj 13, 2019, 04:01:33 pm »
Torsten Bonfils:
Citér
Jeg skal gerne være den første til at sige at Rasmus Paludan ikke er normal i sit hoved. Jeg bryder mig heller ikke særlig meget om ham som person. Han har en eller anden idé om at han er loven selv. At han kan gøre hvad han vil hvis bare det ligger inden for loven og at hvis nogen træder bare en lille smule uden for loven, så er det hans personlige pligt at gribe ind. Ud over det med at fotografere cyklister der kører uden hænder på styret osv., så så vi det også i en video for et stykke tid siden hvor han forfulgte en pige i burka med sit kamera mens han forsøgte at få politiet til at komme ud og anholde hende. Det fleste andre mennesker ville nok se gennem fingre med sådan nogle mindre lovovertrædelser som ikke gør nogen skade.
Men han har ret i at muslimerne udgør et problem i Danmark og da han er den eneste på stemmesedlen der mener det, så får han min stemme.

Sært indlæg. Jeg synes, du sludrer gevaldigt, men ikke desto mindre når du frem til en konklusion, som i hvert fald jeg finder rimelig.
Jeg kommenterer det, jeg har fremhævet med rødt:

Naturligvis skal du da være den første til det; enhver som betragter dit profilbillede kan jo se, at du er en lynende intelligent og klarsynet menneskekender.

Du modsiger dig selv ved at kalde det, at rende rundt i det offentlige rum i sharia-uniform, herunder burka og niqab, for lovovertrædelser, der "ikke gør nogen skade". Jeg synes, det er meget skadeligt for Danmark, fordi denne uniform er symbolet på islamiseringen af vores land og på en - hvis de får magt som de har agt - uhyggelig fremtid med undertrykkelse af danskerne.

For den konsekvente islammodstander er der nok kun to muligheder ved folketingsvalget: Liste D eller liste P.

Danmark muhammedanerfrit!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
Sv: Det er da ikke rigtigt
« Svar #18 Dato: Maj 13, 2019, 04:08:25 pm »

Det er "personaleomkostninger" - og du forestiller dig en advokat, som står op klokken seks og gør rent på kontoret - inden han selv laver kontorarbejdet - og som tager telefonen, mens han procederer i retten, hvis en klient ringer.

Ind imellem alt det, har Paludan fået tid til at holde øje med, hvem der går over for rødt lys  :big_grin:

Jeg tror det er hans privatadresse. Det er i hvert fald samme adresse som Stram Kurs' partikontor.
Han passer også selv telefonen. På Proffs side står der at der kun er én ansat i firmaet.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Maj 13, 2019, 04:11:50 pm »

Jeg tror det er hans privatadresse. Det er i hvert fald samme adresse som Stram Kurs' partikontor.
Han passer også selv telefonen. På Proffs side står der at der kun er én ansat i firmaet.

Man er ikke ansat, hvis man selv ejer virksomheden.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Maj 13, 2019, 04:15:52 pm »
Til Rudi.
Der er vi så uenige. Jeg kan ikke se noget problem i at muslimerne går klædt anderledes. De er anderledes, så lad dem da bare vise at de er det med deres beklædning.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
Hvad betyder méngrad i procent?
« Svar #21 Dato: Maj 13, 2019, 04:21:25 pm »
Hvis der er en ansvarlig skadevolder, får du udbetalt 8.985 kr. per méngrad (2018)

Eksempelvis vil du altså få udbetalt 224.625 kr. ved en méngrad på 25%, som Paludan har.

Det er ikke en læge, der fastsætter méngraden, men den findes på baggrund af en funktionsattest udarbejdet af en læge eller en speciallægeerklæring, der beskriver, hvilke varige mén du har som følge af skaden. I Paludans tilfælde var det speciallæger, der lavede en neuropsykologisk forundersøgelse, en neuropsykologisk undersøgelse og en psykiatrisk speciallægeerklæring.

Méngraden fastsættes efter den vejledende méntabel, som Arbejdsmarkedets Erhvervssikring har udarbejdet. Den vejledende méntabel bruges af både forsikringsselskaber, advokater, offentlige myndigheder m.fl., og du kan finde linket til den vejledende méntabel her: https://www.aes.dk/ASK/ASK/Selvbetjening/Mentabel.aspx

Paludan er ikke nødvendigvis debil efter ulykken - men han opfører sig mærkeligt.

Jeg kan se at der er 2 svar, som går på, at det er småting Paludan er dømt for - men der mangler en forklaring på, at han fik et polititilhold, fordi man forfulgte en mandlig medstuderende på universitetet - og at han beskyldte betjenten, der arbejdede med tilholdet for at være bøsse, som havde et homoseksuelt forhold til ham.

Det er da ikke normalt.

https://www.personskade.dk/artikler/erstatning-hvad-kan-du-faa/varigt-men

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Maj 13, 2019, 04:23:00 pm »

Jeg har lige prøvet at ringe, og det var Rasmus selv der tog telefonen. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Maj 13, 2019, 04:30:26 pm »

Så er han måske den eneste advokat, der selv er rengøringskone, kontorhjælp og advokat.

Kan du ikke selv indse, dit forsvar tyder på, at Paludan er en fiasko som advokat
  :smile1:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Maj 13, 2019, 05:07:57 pm »
Torsten Bonfils:
Citér

Sært indlæg. Jeg synes, du sludrer gevaldigt, men ikke desto mindre når du frem til en konklusion, som i hvert fald jeg finder rimelig.
Jeg kommenterer det, jeg har fremhævet med rødt:

Naturligvis skal du da være den første til det; enhver som betragter dit profilbillede kan jo se, at du er en lynende intelligent og klarsynet menneskekender.

Du modsiger dig selv ved at kalde det, at rende rundt i det offentlige rum i sharia-uniform, herunder burka og niqab, for lovovertrædelser, der "ikke gør nogen skade". Jeg synes, det er meget skadeligt for Danmark, fordi denne uniform er symbolet på islamiseringen af vores land og på en - hvis de får magt som de har agt - uhyggelig fremtid med undertrykkelse af danskerne.

For den konsekvente islammodstander er der nok kun to muligheder ved folketingsvalget: Liste D eller liste P.

Normalitetsbegrebet i et samfund plejer at være "det de fleste gør", - og har ikke nødvendigvis noget med IQ og klarsynethed at gøre. Hvad der er "normalt" det ene sted kan være lige så "unormalt" et andet sted på kloden.

Da de fleste i Danmark ikke brænder koraner af, er Paludan ud fra den betragtning ikke "normen" for samfundet som helhed, og hans handling med at brænde koraner af altså i den forstand "unormal" i det danske samfund - som jeg ser det.

Det gør den dog ikke mindre berettiget og nødvendig, men er derimod et særdeles effektiv værktøj til at påpege voldelige parallelsamfund og deres stadig stigende trussel mod demokrati, ligestilling, ytringsfrihed, den almindelige sikkerhed, m.v.

Med hensyn til Burkaen og tørklædet vil jeg mene de gør samme "skade" som f.eks. en person med et naziarmbind eller andre nazi eller kommunistsymboler. Det demonstrerer tydeligt personens modstand mod demokrati, ligestilling, ytringsfrihed, m.v. samt at personen ønsker at medvirke aktivt til at afskaffe både disse og mange andre af de frihedsrettigheder vi betragter som normale og ønskværdige i den vestligt orienterede verden.

Man må forstå at Islam og imamerne er for muslimerne helt som den katolske kirke og præsterne var for europæerne i middelalderen. Guds love står øverst og kongens/folkets love kommer i anden række og er noget underordnet noget, - og ve den der anfægtede det, - de skal helt som både præsterne og folket i middelalderen mente, brændes, stenes, halshugges eller noget lignende (og helst værre). Længere er de ikke nået og det gør det lettere at forstå hvorfor de reagerer så voldsomt på koranafbrændingen.

Hvad ville der ske hvis en muslim helt tilsvarende brændte en bibel af på gaden og råbte at alle danskere skulle sendes ud af landet, - ikke en dyt, - folk ville allerhøjst gå forbi og tænke sikke en idiot.

Desværre må folk der kender de arabiske lande og har sejlet på Levanten, som f.eks. El Nino også tydeligt kunne se at ekstremismen har bredt sig og haft voldsom fremgang siden 60`erne og 70`erne.
Hvor de dengang gik langt mere vestligt klædt, spillede musik, dansede og var rimeligt frie, er den slags nu nærmest bandlyst.
Burkaer og pludderbukser var kun noget man så blandt gamle folk på markedspladserne og ude på landet, - nu er det nærmest blevet normalen også blandt unge i byerne.

« Senest Redigeret: Maj 13, 2019, 05:10:13 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Maj 13, 2019, 05:31:52 pm »

Det er også ham selv der svinger støvsugeren på sit lille kælderkontor, - 2 gange om ugen, - og han gør det i kontortiden.

Desuden kan man sagtens ansætte sig selv i et firma man ejer, f.eks. som direktør - man kan også lade være og ansætte en anden til jobbet.

« Senest Redigeret: Maj 13, 2019, 05:36:57 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
Er Paludan bøsse?
« Svar #26 Dato: Maj 13, 2019, 05:53:38 pm »
Er der nogen som ved, hvorfor Paludan fik et polititilhold om, at han skulle holde sig væk fra en medstuderende på Københavns Universitet?

Det får man ofte, når man lider af ulykkelig kærlighed - men det kan være andre grunde.

Det er vel værre, hvis der ikke er tale om ulykkelig kærlighed?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Maj 13, 2019, 05:59:39 pm »
Desværre må folk der kender de arabiske lande og har sejlet på Levanten, som f.eks. El Nino også tydeligt kunne se at ekstremismen har bredt sig og haft voldsom fremgang siden 60`erne og 70`erne.

Ja, men det er overalt. Også i Europa, med nogen der taler om traditonelle danske værdier.

Som jeg tidligere har skrevet, så gælder der love i samfundsudviklinger, som i naturvidenskab. Her: loven om at aktion er lig med reaktion.

Reaktionerne mod globaliseringen og truslerne med de traditionelle værdier, finder ikke kun sted i den islamiske verden. Fremvæksten af højrenationale bevægelser i Europa er et andet eksempel på reaktionen mod globaliseringen. Valget af Trump i USA som et tredie. Duterte i Filippinerne er et fjerde.

Her i Thailand har der lige været fem dage med kroning af den nye konge. Hvad staklen dog skal slæbes igennem. Men også her opfatter jeg optagelsen af de gamle ritualer, som en reaktion mod globaliseringen og at de liberale frihedsværdier som truer det traditionelle Thailand.
Du får ret og jeg får fred!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Maj 13, 2019, 06:03:17 pm »
Rasmus Paludan har fået erstatning, fordi han blev hjerneskadet, da han slog hovedet i en færdselsulykke

Det er den mest sandsynlige forklaring på, at han blev undersøgt af psykiatere tre år efter ulykken - så det holder vist vand.

Muligvis holder det vand, men jeg kan ikke lide at bruge sygeliggørelse af politiske modstandere. Det minder mig for meget om Sovejtunionen i 70'erne, hvor systemkritikere blev stemplet sindslidende og indlagt på psykiatriske afdelinger.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
Jeg synes det er en forfejlet kritik
« Svar #29 Dato: Maj 13, 2019, 06:13:35 pm »
Rasmus Paludan har fået erstatning, fordi han blev hjerneskadet, da han slog hovedet i en færdselsulykke

Det er den mest sandsynlige forklaring på, at han blev undersøgt af psykiatere tre år efter ulykken - så det holder vist vand.

Muligvis holder det vand, men jeg kan ikke lide at bruge sygeliggørelse af politiske modstandere. Det minder mig for meget om Sovejtunionen i 70'erne, hvor systemkritikere blev stemplet sindslidende og indlagt på psykiatriske afdelinger.

Jeg er ligeglad med, hvad det minder om

Politikere har selv valgt at være offentlige personer - og det er endda meget relevant at vide, hvad man kan forvente sig, hvis de bliver valgt.