Forfatter Emne: Hvem er de egentlige "nazier"?  (Læst 1382 gange)

Domprovsten

• Gæst
Hvem er de egentlige "nazier"?
« Dato: Februar 03, 2015, 12:51:01 pm »
Det var en god anti-islamisk demonstration, den "Ikke mere islam" og SIAD afholdt i Silkeborg i aftes. Det var en årrække siden, jeg sidst havde deltaget i tilsvarende, men så meget desto skønnere at stå fredeligt sammen med landsmænd, ganske almindelige danskere og synge et par af de gode gamle sange.
Anders Gravers (formand for SIAD) holdt en stærk tale, som da også efterfulgtes af stor applaus.

Han gjorde en del ud af de altid voldsparate IQ-fattige venstreekstremister og andre, som føler sig "gode" ved at gøre livet lettere for islam i Danmark ved at hæfte nazi-slagordet på os, der demonstrerer mod islam, og han spurgte ligeud: "Hvem er de ægte nazier?"
Og fortsatte:
"Er det ikke dem, der bruger vold for at skræmme folk væk fra at bruge deres ytringsfrihed? Er det ikke dem, der vil gøre det sygeligt at have andre meninger end dem? Ganske som naziregimet gjorde.
Hvem er det, der render rundt i sort tøj og banker gamle damer på 76 med jernrør? Hvem er det, der banker almindelige bekymrede danskere med jernrør og kalder dem nazi? Endda stikker med kniv?
Det er de nye nazier!
Har de så et navn i Danmark? Ja, det er Enhedslistens stik-i-rend drenge. De kalder sig selv AntiFa og er parate til at bruge vold mod anderledes tænkende."

Ja. Han har selv været udsat for det, så han må vide, hvor ubehageligt det er.

Som slutning sagde Gravers:
"Det er nu eller aldrig, hvis vi skal løse problemet med islamiseringen demokratisk og fredeligt. Dette er sidste chance for at undgå en borgerkrig på sigt."

Jeg synes, at disse gåture mod islamiseringen er noget af det bedste, vi længe har set i Danmark. Fredelige demokratiske danskere forsøger at råbe de forbandede politikere op. Formentlig for sidste gang. Der er noget ligefrem smukt ved det, noget der giver associationer til vor tradition langt tilbage i tiden. Grundtvigs stævner i 1800-tallet, "alsangen/algangen" i 1940-41, der nærmest var en slags "forord" til egentlig modstand mod den tids besættelsesmagt, hvor man ligesom så hinanden i øjnene, enkelte løfter om noget mere måske hviskedes.

Næste demonstration i denne række bliver i øvrigt i Randers.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Hvem er de egentlige "nazier"?
« Svar #1 Dato: Februar 03, 2015, 01:06:20 pm »
Wikipedia beskriver danskernes parti som et nynazistisk parti: http://da.wikipedia.org/wiki/Danskernes_Parti  :aww: :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.

MannerKA

• Gæst
« Svar #2 Dato: Februar 03, 2015, 02:29:03 pm »
Citér
Jeg synes, at disse gåture mod islamiseringen er noget af det bedste, vi længe har set i Danmark. Fredelige demokratiske danskere forsøger at råbe de forbandede politikere op. Formentlig for sidste gang. Der er noget ligefrem smukt ved det, noget der giver associationer til vor tradition langt tilbage i tiden. Grundtvigs stævner i 1800-tallet, "alsangen/algangen" i 1940-41, der nærmest var en slags "forord" til egentlig modstand mod den tids besættelsesmagt, hvor man ligesom så hinanden i øjnene, enkelte løfter om noget mere måske hviskedes.

Næste demonstration i denne række bliver i øvrigt i Randers.

Jeg skifter lidt mellem mismod og lidt optur. Nogle dage tænker jeg, at det er for sent nu. Andre gange at man da må gøre et eller andet.
Selvfølgelig bør jeg møde op i Randers næste gang. Jeg tænkte nok, det blev i Niels Ebbesens by; han var jo også imod indtrængere, som vil bestemme det hele.   :thumbsup:

Det, der har givet mit humør det største lift i denne henseende efter nytår, var dog den måling, der viser at 12,9 % af vælgerne og 18,2 % af de unge, ville overveje at stemme på et nationalt parti til "højre" for Dansk Folkeparti. Ganske vist ville de andre partier nok reagere ligesom i Sverige (helt ignorere dem), men det ville være en kraftig melding om, at vi er her altså!
Det er vigtigt for fremtiden, hvor jeg ikke tror på, at alt afgøres i Folketinget - desværre.

« Senest Redigeret: Februar 03, 2015, 02:31:42 pm af MannerKA »

Domprovsten

• Gæst
« Svar #3 Dato: Februar 03, 2015, 03:55:02 pm »
Det med mismodets dage kender jeg udmærket, men jeg er nu overbevist om, at det er bedre at kæmpe på én eller anden vis end at resignere og eventuelt allerede nu overveje at forlade landet.

Anders Gravers spurgte i aftes: Hvem er de ægte nazier?
Jeg kan uddybe hans egne bemærkninger: Rød-nazierne har været her længe. Mange af dem, der med vold, røgbomber, rudeknusninger, skub og slag til ældre damer (heraf flere enker efter modstandsfolk med gravsted i Ryvangen), forsøgte at smadre Den Danske Forenings allerførste møde i Virumhallen sidst i 80'erne, er i dag i 50 års-alderen. En ikke ubetydelig del kan sagtens være at finde i vellønnede stillinger indenfor undervisningssektoren, i medierne eller selve "integrations-industrien". Når jeg skriver "kan sagtens være", er det med en skælm i øjet, fordi jeg ved, at det er tilfældet.

Dem, der i dag ikke tåler islamiseringsmodstanderne og deres ret til at ytre sig, er således en slags "2. generations rødnazister". Jeg har fået fortalt, at ordet "rødnazister" blev lanceret af dr. phil. Sune Dalgaard (mangeårigt styrelsesmedlem i DDF og i 1944-45 Gestapos fange i Aarhus, hvor han blev torteret, men heldigvis på grund af krigens fremskredne tidspunkt ikke blev sendt videre fra Frøslevlejren. Hvis besættelsesmagten havde fået sandheden om ham, var han blevet skudt.)

Han var tidligt i artikler i DDFs blad Danskeren opmærksom på det påfaldende i, at dem der skriger "nazi" efter fredelige indvandringsmodstandere, selv i deres hele opførsel og anti-demokratiske indstilling er dem, der ligner de tyske stormtropper fra mellemkrigstiden mest.
Han påpeger i en artikel helt tilbage i 1988, at rødnazisterne er en slags troende. Dalgaard skrev, at hvor den kristne tro er gået ud, er diverse erstatningsreligioner gået ind, hvilket giver dem overbevisningen om, at have ret ikke blot i, men også til alt.

"Med denne moralske eller religiøse frigjorthed er vejen åben, som den var det for de rigtige nazister. Man kan benytte de samme midler, som de brugte, og man gør det. Det er i dag rødnazisterne, der udøver nazistisk terror mod deres modstandere - herhjemme som ude omkring. Det er disse rødnazister, der udgør den virkelige og umiddelbare fare for indførelse af nazi-metoder i dansk politisk liv og debat. Men om dem og deres terror tier vore politikere mestendels og medierne er også påfaldende tavse.
Derfor må andre sige det: Rødnazisternes gerninger viser, at de i dag er den ægte Hitler-yngel."

Skrevet af én, der havde mødt den oprindelige Hitler-yngel.

Og sådan er det fortsat. Der går en lige linje fra terroren mod de tidlige DDF-møder (hvor den røde pøbel i øvrigt også smadrede Sune Dalgaard & families bil, så den aldrig blev til bil igen) frem til de unge rød-nazister, som altid dukker op, hvis fredelige, nationalsindede borgere vil bruge deres ytringsfrihed til at protestere mod islamiseringen. Hujende, skrigende om "deres gader" (lad det aldrig ske!), smidende kanonslag og udøvende hærværk, ja endog - som Gravers nævnte - bankende ofre ned med jernrør, når de kan komme til det.

Det er nutidens rødnazister.
« Senest Redigeret: Februar 03, 2015, 04:03:32 pm af Domprovsten »

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 03, 2015, 04:22:41 pm »
citat: "Er det ikke dem, der bruger vold for at skræmme folk væk fra at bruge deres ytringsfrihed? Er det ikke dem, der vil gøre det sygeligt at have andre meninger end dem?"

"Jeg synes, at disse gåture mod islamiseringen er noget af det bedste, vi længe har set i Danmark. Fredelige demokratiske danskere forsøger at råbe de forbandede politikere op."

"Thumbs up" for den artikle!
 Især de linier jeg har citeret derfra beskriver meget tydeligt hvordan situationen er i europa. De bruger jo netop vold for at få resten af verden til få samme overbevisning som dem. Og ellers bekæmpe vesten på trods af at vi i stor udstrækning tager os af dem.