Forfatter Emne: Kulturberigerne i Aarhus V viser igen at de ikke kan køre bil  (Læst 94 gange)

Online Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Hele TRE ubetinget frakendelser af kørekortet på bare en dag  :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown: :dash2: :dash2:

30 personer sigtet ved færdselsindsats i Aarhus Vest

Østjyllands Politis færdselsafdeling og lokalpolitiet i Aarhus Vest gennemførte torsdag eftermiddag og aften en færdselsindsats i det vestlige Aarhus. 30 personer blev sigtet – heraf kan tre personer se frem til en ubetinget frakendelse af kørekortet for at køre alt for stærkt.

På Hejredalsvej i Brabrand kørte en bilist 113 km/t, hvor man må køre 50 km/t, og på Silkeborgvej i Åbyhøj, hvor den tilladte hastighed også er 50 km/t, kørte en bilist 114 km/t. Den sidste ubetingede frakendelse af kørekortet gik til en bilist, der blev målt til at køre 149 km/t på Ringvejen, hvor hastighedsbegrænsningen hedder 70 km/t.

Herudover kan nævnes følgende sager:

6 hastighedssager på Ringvejen til klip
    1 hastighedssag til klip i byzone
    3 hastighedssager til betinget frakendelse i byzone
    4 ulovlige overhalinger til klip
    3 fremkørsel for rødt lys til klip – i én af sagerne mente den sigtede dog at have en naturlig forklaring, idet bremserne på bilen ikke virkede
    1 vigepligtforseelse til klip
    2 kørte bil uden at have førerret
    4 benyttede mobiltelefon under kørsel
    2 kørte uden sele
    2 kørte kap- og væddeløbskørsel – klipsag
    1 tæt kørsel

https://politi.dk/oestjyllands-politi/doegnrapporter/doegnrapport-fra-oestjyllands-politi-fredag-den-10-maj-2019/2019/05/10
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Kulturberigerne i Aarhus V viser igen at de ikke kan køre bil
« Svar #1 Dato: Maj 10, 2019, 04:34:29 pm »
Hvor står det at det var muslimer?  :girl_sad:
Fake profil, :girl_blum2:

Online Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 10, 2019, 04:41:35 pm »
Hvor står det at det var muslimer?  :girl_sad:
Det er Aarhus V vi snakker om her. Hvad er chancen for at det IKKE er muslimer?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 10, 2019, 04:59:59 pm »
30 personer sigtet ved færdselsindsats i Aarhus Vest

Ja, lokaliteten taget i betragtning, er vore muzzerbazzere nok kraftigt overrepræsenteret i disse sager. Det stemmer helt nøje overens med mine erfaringer med vore venners adfærd i trafikken, selvom jeg ikke kan udfærdige en højlærd statistik.

Citér
     3 fremkørsel for rødt lys til klip – i én af sagerne mente den sigtede dog at have en naturlig forklaring, idet bremserne på bilen ikke virkede

Det minder mig om en bonde i nabolaget i min barndom. Han er ganske vist død for 40 år siden. Men han kørte også altid traktor uden bremser. De mest besynderlige steder hans kørsel altid endte. F eks i det lokale gadekær.

Min far var en flinker mand og havde en kraftig traktor og kom altid og halede ham op.

Han endte dog sine dage fredeligt på et plejehjem.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #4 Dato: Maj 11, 2019, 11:41:29 pm »
Licensnægteren kender naturligvis intet til de dømtes etniske ophav.
Midlerne er underordnede.