Forfatter Emne: Stadig mere racisme  (Læst 195 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Stadig mere racisme
« Dato: Maj 03, 2019, 09:57:44 pm »
Det forlyder, at en Muslimsk mor, der kom gående på Tagensvej i København i går, blev overfaldet af nogle danske racister. De skulle angiveligt have sparket moren ned og kastet barnevogn med barn ned ad en skrænt. Det er de metoder, vi som danskere, møder forfulgte Muslimer med. Grib dog i egen barm, kære venner, og find det åbne danske frisind frem, og byd de mange fremmede velkommen. Dyrk da kærligheden i stedet for hadet. Hvor Islam hersker, har mennesker fred i hjertet.

:aww: :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Stadig mere racisme
« Svar #1 Dato: Maj 03, 2019, 11:49:23 pm »
Det er vist noget du har drømt, lille Tigermand.
Danmark frit for marmorkrebs.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 04, 2019, 01:17:16 am »
Det forlyder, at en Muslimsk mor, der kom gående på Tagensvej i København i går, blev overfaldet af nogle danske racister. De skulle angiveligt have sparket moren ned og kastet barnevogn med barn ned ad en skrænt.

Det må hun - som muslim - bare lære at leve med.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: Maj 04, 2019, 07:10:00 am »
Det forlyder, at en Muslimsk mor, der kom gående på Tagensvej i København i går, blev overfaldet af nogle danske racister. De skulle angiveligt have sparket moren ned og kastet barnevogn med barn ned ad en skrænt.

Det må hun - som muslim - bare lære at leve med.

Jeg er så stolt over at leve i et land, hvor det slet ikke et lovligt at være racist. Og det er, fordi vi har den gode racismeparagraf til at beskytte os mindretal.
Midlerne er underordnede.