Forfatter Emne: Forbud mod udenlandsk støtte til moskéer  (Læst 372 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Forbud mod udenlandsk støtte til moskéer
« Dato: Maj 03, 2019, 09:08:41 am »
Forbudsliste.

Regeringen og Dansk Folkeparti har indgået en aftale om rammerne for en forbudsliste rettet mod økonomiske donationer fra ekstremistiske organisationer i udlandet.
Hvem er så "de ekstremistiske organisationer"? Tja, udlændinge- og integrationsminister Inger Støjberg bruger (ligesom sin chef) udtrykket "formørkede kræfter, der kun ønsker at skade vores demokrati", men mon ikke det er til at oversætte? Det hedder nemlig også, at "det er forbudt for trossamfund, foreninger og organisationer i Danmark at modtage økonomisk støtte fra de personer eller organisationer, som optræder på listen."

Så er vi vist med. Der synes tydelig adresse til visse moskéer, der som bekendt har modtaget økonomisk støtte fra udlandet.

https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11356748/regeringen-og-df-vil-stoppe-penge-fra-formoerkede-kraefter/
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Country: 00
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Forbud mod udenlandsk støtte til moskéer
« Svar #1 Dato: Maj 03, 2019, 09:14:24 am »
At vor økonomi er filtret sammen med amerikansk økonomi, er også fomørkede kræfter.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #2 Dato: Maj 04, 2019, 07:12:20 am »
Andre kan vel være ligeglade med, hvor pengene til moskeerne kommer fra, og I kan desuden heller ikke kontrollere det alligevel, så ren symbolpolitik.
Midlerne er underordnede.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 04, 2019, 09:58:25 am »
Andre kan vel være ligeglade med, hvor pengene til moskeerne kommer fra, og I kan desuden heller ikke kontrollere det alligevel, så ren symbolpolitik.

Ja, snylteri og nasseri er islams evige og uadskillelige følgesvend. Financieringen af moskeerne kommer også fra danske overførselsmidler.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/lufthavnstilsyn-afslorer-ferierejsende-pa-sociale-ydelser

Citat fra artiklen. "To af personerne, der skal betale penge retur, har samlet fået en regning på over en million kroner." 

Der er nogen der virkeligt har raget til sig.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #4 Dato: Maj 04, 2019, 06:36:54 pm »

Ja, snylteri og nasseri er islams evige og uadskillelige følgesvend. Financieringen af moskeerne kommer også fra danske overførselsmidler.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/lufthavnstilsyn-afslorer-ferierejsende-pa-sociale-ydelser

Citat fra artiklen. "To af personerne, der skal betale penge retur, har samlet fået en regning på over en million kroner." 

Der er nogen der virkeligt har raget til sig.

Vi bruger jo bare de muligheder, der nu engang er. I det konkrete tilfælde ser jeg det, som at den kloge narrer den mindre kloge, og sådan har det altid været.  :aww: :Cherna_29:

Højremanden

• Gæst
« Svar #5 Dato: Maj 05, 2019, 11:49:40 am »
Man kan kun håbe, at der vil blive mere hånd i hanke med, hvordan moskebyggerier finansieres. Qatar skal have doneret omkring 100 millioner kroner til opførelsen af en helt ny stormoske på Nørrebro. Det skulle simpelthen ikke kunne finde sted. Men vi herhjemme er alt for "pæne."

Tyrkiet har investeret i moskeer i bl.a. Holbæk og Roskilde.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #6 Dato: Maj 05, 2019, 10:03:04 pm »
Man kan kun håbe, at der vil blive mere hånd i hanke med, hvordan moskebyggerier finansieres. Qatar skal have doneret omkring 100 millioner kroner til opførelsen af en helt ny stormoske på Nørrebro. Det skulle simpelthen ikke kunne finde sted. Men vi herhjemme er alt for "pæne."

Jeg kan ikke rigtig se, hvad i alverden, I dog skulle kunne gøre ved det.  :big_grin: :blum:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 06, 2019, 02:53:43 pm »
Hvem mon betaler for danske sømandskirker og udlandskirker rundt omkring i verden?

Her det nyeste projekt i Dubai, DSUK støtter - ganske vist i samarbejde med Norge.

https://dsuk.dk/page/32/mellem%C3%B8sten
I'm a Troll

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 10, 2019, 10:18:52 am »

Jeg kan ikke rigtig se, hvad i alverden, I dog skulle kunne gøre ved det.  :big_grin: :blum:

Kræve disse "Reder" bliver revet ned. :ireful2: :ireful3:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!