Forfatter Emne: Derfor ikke længere pølsevogn på Brønshøj Torv  (Læst 2321 gange)

Offline ChatGirl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Ingen bliver klogere af kun at lytte til dem selv!
    • Vis profil
Sv: Derfor ikke længere pølsevogn på Brønshøj Torv
« Svar #30 Dato: April 30, 2019, 08:10:59 am »
Man forstår jo godt at Stram Kurs har medvind, for det her er jo bare et af 100 vis af eksempler på, chikane og trusler fra sådanne snotaber - en af dem truede endda pølsedamen med at hun bare skulle vente til de (underforstået muslimerne) blev mange nok
Hvis man tror at Stram Kurs er slem, så bare vent et par år og se hvad for ekstreme partier vi vil se, hvis ikke politikerne får ryddet op og får dømt de værste af disse "problembørn" tilbage til de med Trumps ord "shitholes" de eller deres forældre kommer fra

Offline ChatGirl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.4%
  • Køn: Kvinde
  • Ingen bliver klogere af kun at lytte til dem selv!
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: April 30, 2019, 08:14:00 am »
Hr. Tigerklager, du glemte helt, at muslimer ikke må bande... bortset fra Fuck og din mor er en luder.  :hyper:

Der er masser muslimer ikke må men som de gør alligevel, samtidig med de har mega travlt med at belære alle andre  :bad:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Maj 01, 2019, 01:25:20 pm »
Man forstår jo godt at Stram Kurs har medvind, for det her er jo bare et af 100 vis af eksempler på, chikane og trusler fra sådanne snotaber - en af dem truede endda pølsedamen med at hun bare skulle vente til de (underforstået muslimerne) blev mange nok
Hvis man tror at Stram Kurs er slem, så bare vent et par år og se hvad for ekstreme partier vi vil se, hvis ikke politikerne får ryddet op og får dømt de værste af disse "problembørn" tilbage til de med Trumps ord "shitholes" de eller deres forældre kommer fra

Helt enig ChatGirl og / ellers ender det med en religionskrig her  :MG_229: :Laie_5:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #33 Dato: Maj 05, 2019, 10:27:23 pm »
Nå venner, hvem fik så ret mht. til homosvaper og  :negative: til alle dem der har forsvaret den skide muslimske landsforræder.

FØJ de burde rejse ned, hvor de hører hjemme  :bad: :bad:

Lolland, Tyskland, Østrig, Italien? Eller måske .... Australien  :big_grin:

Var der godt med oktan i påskebryggen i år, lyjse?

Du burde sq - sammen med pelle haleløs også bannes af Gubbi med det logo, du bruger - overløber.  :aikido: :moil:

Hvad med dig, Nino, var der også oktan i påskebryggen hos dig?
Midlerne er underordnede.

Højremanden

• Gæst
« Svar #34 Dato: Maj 06, 2019, 11:01:14 am »
Citér
El_Nino: Du burde sq - sammen med pelle haleløs også bannes af Gubbi med det logo, du bruger - overløber.

Du har fuldstændig ret, El_Nino. Det er uhørt, at hele to brugere har de billeder i deres profiler. Det har jeg aldrig set på noget andet forum, de må jo hade Danmark og os danskere inderligt, siden de ligefrem ønsker at trampe på vores følelser - noget, der også kommer til udtryk i det, de skriver herinde.
At de ikke er bannet må vi så tage til efterretning. Men det fortæller et og andet om siden, ikke?  :sad:
« Senest Redigeret: Maj 06, 2019, 11:03:28 am af Højremanden »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Maj 06, 2019, 12:39:09 pm »
..................., de må jo hade Danmark og os danskere inderligt, siden de ligefrem ønsker at trampe på vores følelser -.......................

En masse snævertsynede og smålige danskere og alle deres skidende hunde og katte og deres skrigende unger. Hvad er det der er værd at samle på?

Intet, så vidt jeg kan se.

Citér
At de ikke er bannet må vi så tage til efterretning. Men det fortæller et og andet om siden, ikke?  :sad:

Hvad fortæller det om siden? Klar mæle, tak!
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #36 Dato: Maj 06, 2019, 01:46:52 pm »
..................., de må jo hade Danmark og os danskere inderligt, siden de ligefrem ønsker at trampe på vores følelser -.......................

En masse snævertsynede og smålige danskere og alle deres skidende hunde og katte og deres skrigende unger. Hvad er det der er værd at samle på?

Intet, så vidt jeg kan se.

Citér

Hvad fortæller det om siden? Klar mæle, tak!

Ja, hvor er der godt at læse, Carlo!  :big_grin: Og genialt med dit nye billede!  :dance3: Jeg vidste, vi kunne regne med dig i kampen mod nationalismen og for Islam herinde.  :JC_doubleup:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Maj 06, 2019, 01:53:41 pm »
Er der nogen, der har en æske tændstikker? Jeg har lige købt et parti dannebrogsflag, der skal futtes af.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #38 Dato: Maj 06, 2019, 01:56:36 pm »
Er der nogen, der har en æske tændstikker? Jeg har lige købt et parti dannebrogsflag, der skal futtes af.

Jeg er laaaangt foran dig, jeg har netop fyldt en gammel olietønde med flag fra hele nabolaget, som jeg har været rundt og samle ind. Og NU skal det sige fut!

:big_grin: :blum: :JC-LOL:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Maj 06, 2019, 02:11:42 pm »
Jeg har lige været i den lokale moske for at hente en stabel koraner. De ligger nu i min brændeovn og luner på denne kølige efterårsagtige dag.
  :Laie_cyclist:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Maj 06, 2019, 02:30:14 pm »
Jeg har lige været i den lokale moske for at hente en stabel koraner. De ligger nu i min brændeovn og luner på denne kølige efterårsagtige dag.

Det passer os fint. Vi tager det ikke så tungt. De lå bare og samlede støv og så slipper vi for at køre dem til småt brændbart. Vi har Koranen på vores smartphones nu om dage.
Du siger bare til, hvis du skal bruge nogle flere.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #41 Dato: Maj 09, 2019, 08:22:25 am »
Det er usundt med al det svinekød, så de unge drenge har faktisk gjort vores folkesundhed en tjeneste.  :big_grin: :ROFL:

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Maj 09, 2019, 11:33:55 am »
De ganske unge muslimer, som længe har terroriseret Brønshøj-kvarteret, er nu takket være danske beboere kommet ind i valgkampen.
Justitsminister Søren Pape (K) møder beboeren Maria Nielsen, som bor ved Bellahøj Syd, Brønshøj.

Han har aldrig været der før. Maria N. fortæller ham om, hvor utrygge de danske beboere er, og at mange har fået nok. Som den kvindelige ejer af den ellers så populære pølsevogn, der til sidst flyttede.

https://www.bt.dk/samfund/maria-nielsen-fra-broenshoej-moeder-justitsministeren-folk-er-kede-af-at-bo-her

Pape møder også en mandlig beboer, som ønsker at være anonym. Han er blevet truet af de unge muslimer og er nødt til at følge og hente sin teenagedatter, hvis hun skal med bus.
Sådan er vilkårene for danskerne i de kvarterer, islamisk ungdom er ved at have erobret.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Maj 10, 2019, 10:33:11 am »

Postet af: DerRudi
« Dato: Maj 09, 2019, 11:33:55 am »

Indsæt Del-citat -:
Citér
Pape møder også en mandlig beboer, som ønsker at være anonym. Han er blevet truet af de unge muslimer og er nødt til at følge og hente sin teenagedatter, hvis hun skal med bus.
Sådan er vilkårene for danskerne i de kvarterer, islamisk ungdom er ved at have erobret.

Må være muligt for at evt. politi-hjemmeværnet kan sættes ind og indfange disse gedekn...... afkom; bundte dem i 10 og retur til Sandland = Shithole county.  :Gigakach_02:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Maj 11, 2019, 11:20:49 am »

Jeg er laaaangt foran dig, jeg har netop fyldt en gammel olietønde med flag fra hele nabolaget, som jeg har været rundt og samle ind. Og NU skal det sige fut!

:big_grin: :blum: :JC-LOL:

Dejligt at møde en mand, der virkelige føler sig som en rigtig dansker.  :hyper: :dash2:
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.