Forfatter Emne: DRs ækle propaganda  (Læst 1546 gange)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: DRs ækle valgkamp
« Svar #30 Dato: Maj 13, 2019, 06:17:04 pm »
Desværre må folk der kender de arabiske lande og har sejlet på Levanten, som f.eks. El Nino også tydeligt kunne se at ekstremismen har bredt sig og haft voldsom fremgang siden 60`erne og 70`erne.

Ja, men det er overalt. Også i Europa, med nogen der taler om traditonelle danske værdier.

Som jeg tidligere har skrevet, så gælder der love i samfundsudviklinger, som i naturvidenskab. Her: loven om at aktion er lig med reaktion.

Reaktionerne mod globaliseringen og truslerne med de traditionelle værdier, finder ikke kun sted i den islamiske verden. Fremvæksten af højrenationale bevægelser i Europa er et andet eksempel på reaktionen mod globaliseringen. Valget af Trump i USA som et tredie. Duterte i Filippinerne er et fjerde.

Her i Thailand har der lige været fem dage med kroning af den nye konge. Hvad staklen dog skal slæbes igennem. Men også her opfatter jeg optagelsen af de gamle ritualer, som en reaktion mod globaliseringen og at de liberale frihedsværdier som truer det traditionelle Thailand.

Det tror jeg du har helt ret i, - selv om der også er mange andre parametre der spiller ind er modstanden mod globaliseringen og den forandring det medfører nok noget af det grundlæggende i den udvikling.

Desværre kan jeg ikke se nogen tegn på den udvikling skulle vende, - tværtimod.

Der er for mig ingen forskel på liberale frihedsværdier og det traditionelle Thailand, - har de ikke altid haft temmelig liberale frihedsværdier ? - de har jo aldrig været koloni og mig bekendt altid været budister.

« Senest Redigeret: Maj 13, 2019, 06:24:03 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Det er da ikke rigtigt
« Svar #31 Dato: Maj 13, 2019, 09:05:43 pm »

Det er også ham selv der svinger støvsugeren på sit lille kælderkontor, - 2 gange om ugen, - og han gør det i kontortiden.

Desuden kan man sagtens ansætte sig selv i et firma man ejer, f.eks. som direktør - man kan også lade være og ansætte en anden til jobbet.

Der er altså ikke nogen, der ved noget om det, så jeg holder mig til den professionelle vurdering.

Navn:
Paludan Advokatkontor

Selskabsform: Anpartsselskab

Afkastningsgrad: Ikke tilfredsstillende (-30,9%)

Soliditetsgrad: Svag (8%)

https://www.proff.dk/firma/paludan-advokatkontor-advokatanpartsselskab/k%C3%B8benhavn-sv/advokater-og-juridiske-tjenester/GUXY7AI07U6/

Lighed for Loke såvel som for Thor

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: DRs ækle propaganda
« Svar #32 Dato: Maj 14, 2019, 12:45:22 am »
Nu har jeg aldrig prøvet at drive et firma eller lave et regnskab, men er det ikke bare at man forsøger at trække en passende løn ud til sigselv sådan at resultatet ca. går i nul? Nu kan man se, at i 2017 ramte han så et resultat på -55.000 kr., og året før var det +130.000 kr. Stadigvæk er en årsløn på en halv mio. da ikke så ringe endda. Og snart får han også løn for at være folketingsmedlem. :yes:
  :Laie_cyclist:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Maj 14, 2019, 01:28:11 am »
Nu har jeg aldrig prøvet at drive et firma eller lave et regnskab, men er det ikke bare at man forsøger at trække en passende løn ud til sigselv sådan at resultatet ca. går i nul? Nu kan man se, at i 2017 ramte han så et resultat på -55.000 kr., og året før var det +130.000 kr. Stadigvæk er en årsløn på en halv mio. da ikke så ringe endda. Og snart får han også løn for at være folketingsmedlem. :yes:

Det er stadigvæk ikke Paludans årsløn. Det er en post, der hedder lønninger på regnskabet i et selskab.

Du aner ikke, hvad/hvem anpartsselskabet har betalt med de penge. For at se det, skal du se deres skattepapirer.

Det er meget sjovt, at professionelle forretningsfolk kalder regnskabet "ikke tilfredsstillende".

- men I tror, det er en succes (og den eneste grund til at I tror advokatkontoret er en succes lader til at være, at han brænder koraner af)  :tatice_03:

Som du ser, er egenkapitalen i selskabet kun 13.000 kroner . Det er dybt utilfredsstillende.

« Senest Redigeret: Maj 14, 2019, 11:23:41 am af Anklageren »
Lighed for Loke såvel som for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.8%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Maj 14, 2019, 07:43:31 am »
Stram Kurs har ikke engang præsenteret hverken partiprogram eller folketingskandidater endnu.
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Maj 14, 2019, 09:36:17 am »
Carlo:
Citér
Stram Kurs har ikke engang præsenteret hverken partiprogram eller folketingskandidater endnu.

Ingen kandidater?
Der er da fx teolog og debattør Iben Thranholm (det har kostet hende en fyring som klummeskribent på det kirkelige blad Udfordringen).
Kunstner/provokatør Uwe Max Jensen.
Professor Helmuth Nyborg.

Kan se, du har sværere og sværere ved at følge med, Lummer-Carlo. Akke ja. Der er jo også skrubtudserne i haven at passe/snakke med, og nu fylder du jo 67 i næste måned ... måske var det bedre at trække dig fra din-debat og helt hellige dig drømmerierne om letpåklædte piger fra fjernøsten?  :big_grin: 
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.8%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Maj 14, 2019, 11:18:15 am »
Ingen kandidater?
Der er da fx teolog og debattør Iben Thranholm (det har kostet hende en fyring som klummeskribent på det kirkelige blad Udfordringen).

Når Stram Kurs kommer i Folketinget, begynder de at slås som vildkatte i en sæk.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #37 Dato: Maj 14, 2019, 12:09:44 pm »
Ingen kandidater?

Når Stram Kurs kommer i Folketinget, begynder de at slås som vildkatte i en sæk.

Rigtigt, Stram Kusse og Nye Voldelige bliver enden på den borgerlige fløj i danmark, så det er sådan set ikke så ringe endda.  :smile1:
Midlerne er underordnede.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Maj 14, 2019, 12:15:58 pm »
Stram Kusse og Nye Voldelige

Meget kan man sige om dig, men du har da humor.  :hyper: :hyper: :hyper:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #39 Dato: Maj 14, 2019, 12:16:43 pm »
Stram Kusse og Nye Voldelige

Meget kan man sige om dig, men du har da humor.  :hyper: :hyper: :hyper:

Tak, Torsten. :big_grin: :blum:
Midlerne er underordnede.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
Sv: Hvad betyder méngrad i procent?
« Svar #40 Dato: Maj 14, 2019, 04:37:27 pm »
... ved en méngrad på 25%, som Paludan har.

Hvor meget var det Pøllemanden fra Krønge havde?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.8%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Maj 14, 2019, 04:55:58 pm »
Kan se, du har sværere og sværere ved at følge med, Lummer-Carlo. Akke ja. Der er jo også skrubtudserne i haven at passe/snakke med, og nu fylder du jo 67 i næste måned ... måske var det bedre at trække dig fra din-debat og helt hellige dig drømmerierne om letpåklædte piger fra fjernøsten?  :big_grin:

Er det sådan det ser ud når DerRudi er ude og jage plakat-ned-pillerne?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Maj 14, 2019, 05:13:51 pm »
Billedet forstiller en Carlo selfie
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende