Men der er bare det, at det jo er en kirke. Når man husker det, er alle disse fromme farisæeres hykleri til at få øje på.For Europas elite har jo for længst valgt knæfaldet for is-laaaam!
jeg begriber ikke, at man undlader at holde brandvagt, og have beredskab, når man ved brande mange gange opstår under restaurering. Det er dumhed ud over alle grænser. Det havde kun kostet en brøkdel af hvad det koster at genopbygge.
Citat fra: Anti-rød efter April 17, 2019, 11:47:58 amjeg begriber ikke, at man undlader at holde brandvagt, og have beredskab, når man ved brande mange gange opstår under restaurering. Det er dumhed ud over alle grænser. Det havde kun kostet en brøkdel af hvad det koster at genopbygge.Hoppeborge og brandvagter. Hvad bliver din næste gode ide mon? Livreddere med snorkel og svømmefødder i tilfælde af skybrud.
Hvorfor rejser du ikke til muhammedanien hvor din oprindelse er fra ?
Så du synes det havde været utroligt dumt med brandvagt på Notre Dame kirken.Du er ikke for klog.
Han kan ikke køre bil så den rasler nok til at falde til i Muhammedanien
Citat fra: Carlo efter April 17, 2019, 06:27:30 pmHan kan ikke køre bil så den rasler nok til at falde til i MuhammedanienJa, under mit sidste hjemmerøveri kørte jeg galt og havnede i en busk da jeg skulle stikke af. Havde ellers gaflet et 52" tv og et par nye samsung telefoner. Til alt held lykkedes det mig at hugge en æske lakridspiber fra den lokale tankstation, så lidt fik jeg da ud af aftenen.
Citat fra: homofaber efter April 17, 2019, 07:09:28 pmCitat fra: Carlo efter April 17, 2019, 06:27:30 pmHan kan ikke køre bil så den rasler nok til at falde til i MuhammedanienJa, under mit sidste hjemmerøveri kørte jeg galt og havnede i en busk da jeg skulle stikke af. Havde ellers gaflet et 52" tv og et par nye samsung telefoner. Til alt held lykkedes det mig at hugge en æske lakridspiber fra den lokale tankstation, så lidt fik jeg da ud af aftenen.Syntes du så det var en dum ide med airbag i bilen ?Når du nu håner faldairbags.