Forfatter Emne: DR underkaster sig Islam  (Læst 368 gange)

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: DR underkaster sig Islam
« Svar #15 Dato: April 14, 2019, 01:54:53 pm »
Lunavecchia:
Citér
En anden sag er, hvordan klædte danskere sig, når de drog ud i Verden tidligere?

Tjah, det kan jo afhænge lidt af situationen. Hvordan og hvorfor man drog ud ....
https://www.argunners.com/danish-knights-cross-bearer-soren-kam-passed-away/
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Brugen af tørklædet
« Svar #16 Dato: April 15, 2019, 06:11:12 pm »
I flere vesteuropæiske lande har islamstyrede stater eller islamiske organisationer direkte udbetalt 'slørpenge' til rettroende kvinder for at bære sløret på gaden og alle vegne i samfundet, bl.a. i Frankrig og Tyskland

Du er og bliver en hystade - som om der skulle være noget særligt ved det du skriver. Jeg er da selv ansvarlig for udbetaling af slørpenge, som du kalder det, i det distrikt, jeg har ansvaret for. Ja, jeg medgiver da gerne, at vi ikke har så mange på "lønningslisten" endnu, men der er potentiale for udvidelse - og her tænker jeg blandt andet på vantro, fattige danske kvinder, der godt kunne bruge en ekstra skilling ved at være klædt anstændigt.
 :aww: :Cherna_29:
Manner, manner!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: April 16, 2019, 04:18:30 am »
Interessant! Hvordan klæder "almindelige" danskere sig?
Så vidt jeg ved, er der ikke lagt helt faste retningslinjer for, hvilke beklædningsgenstande, man skal bære for at kunne kalde sig dansk, eller tager jeg fejl?

En gang til: der kommer nogle kyllingehjerner anstigende fra nogle fjerne udørker. Også skal vi debattere hvordan vi skal gå klædt og om julemænd så også skal forbydes.

En ting kan de kyllingehjernerne og det er at sætte splid i de oprindelige befolkninger. Overalt hvor islam kommer frem.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
    • Vis profil
Sv: Brugen af tørklædet
« Svar #18 Dato: April 16, 2019, 04:43:53 am »
.......................... ved at være klædt anstændigt.
 :aww: :Cherna_29:

Nådadada. Så kvinder der ikke bærer islamisk tørklæde, skulle være uanstændige? I området omkring Israel holdes de bag et otte meter højt stålhegn med al deres anstændighed. Fin ide!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: April 16, 2019, 07:40:48 am »
Må man ikk klæde sig som man vil her i landet? skal du bestemme det?  :girl_smile:

Muligvis. Men nu fik vi lige at vide at dem uden islamisk tørklæde er uanstændige.

Det islamiske tørklæde er for at kvinderne skal være så grimme som muligt. Og det lykkes meget godt. Dermed er det en del af forbuddet mod at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand. Ultimativt har vi de 300 fætres næver.

Mens de muslimske hanner gerne må forlyste sig med frie, lyse kvinder. Dvs de betragter os som mindreværdige. Grov racisme!

Normalt er sådanne religiøse doktriner komplet ligegyldige, men netop denne doktrin følges af enhver muslim.

Det understreger endnu engang at islam er en snylte- & nassekultur.

Gaza er verdens største fængsel. Der sidder de bag et otte meter højt hegn med alle deres anstændige tørklæder. Og spiser nådsens brød af israelernes hænder. Fint nok!