Forfatter Emne: Nu er der næsten 600.000 muslimer i Danmark  (Læst 300 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Nu er der næsten 600.000 muslimer i Danmark
« Svar #15 Dato: April 11, 2019, 12:31:33 pm »
Jeg har forstået udfordringen.
Jeg er enig i at økonomiske migranter skal hjemsendes. Kriminelle med udenlandsk statsborgerskab skal også bare sendes hjem.

Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg, som er født i Danmark og har arbejdet i 40 år, skal betegnes som et problem og hvorfor folk vil udsende mig til et land jeg aldrig har været.

Jeg kan heller ikke forstå hvorfor det er et problem for nogen, hvilken fiktiv usynlig himmel-person man ønsker at tilbede.
Og samtidig bliver der råbt løs om at det er for at beskytte ytrings frihed og religions frihed.

Det lyder som om du både har forstået at de fremmede bliver flere og flere og at de på et tidspunkt kommer op på et antal hvor de udgør et problem. Hvorfor så ikke stoppe udviklingen nu i stedet for at vente på at det bliver et problem?

Du er sikkert født i en ghetto og opfører dig meget uforstående over for danskere, der postulerer at muslimer opfører sig macho, over for andre folkeslag og så lyver muslimer altid.
Islam er en macho gud og vil kue andre trosretninger, ligesom jøder, der vil kue andre mennesker, ved at bestemme økonomisk.
Muslimer og jøder er samfundets bærme og husk at i stammer fra samme folkeslag.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Warlock

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: April 11, 2019, 01:12:47 pm »
Ukvemsord.

Jeg tolker fraværet af argumenter, som at du ikke har nogen argumenter.

Du er sikkert født i en ghetto og opfører dig meget uforstående over for danskere, der postulerer at muslimer opfører sig macho, over for andre folkeslag og så lyver muslimer altid.
Islam er en macho gud og vil kue andre trosretninger, ligesom jøder, der vil kue andre mennesker, ved at bestemme økonomisk.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: April 11, 2019, 01:18:33 pm »
Ukvemsord.

:JC_ThankYou:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: April 11, 2019, 03:26:46 pm »
Danskerne skal til gengæld lide afsavn i form af ringere ældrepleje, dårligere hospitalsbehandling, hvor man for eks. overser brystkræft hos kvinder.

Det er fordi der er ulighed i det danske samfund. Ikke fordi der mangler ressourcer.

De midler der anvendes på muhamedanerne er penge der kommer i cirkulation og er med til at holde hjulene i gang.

Citér
Carlo har en opfattelse der går ud på, det ikke rager ham.

Sådan cirka, ja. For jeg går ud fra at det er sådan befolkningen vil have det, siden de stemmer på de politikere vi har. Det tager jeg bare til efterretning.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: April 11, 2019, 05:12:20 pm »
Ukvemsord.

Muslimsk retorik og jeg tolker det som at du aldrig vil forstå argumenter for hvorfor muslimer ikke kan leve sammen med andre, kun når muslimen bestemmer.

Du kan også se, at du kun får ret af sådan en tosse som landsnogen.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: April 11, 2019, 06:06:38 pm »
Fedt, du skal passe på dit blodtryk i din alder. Det har din læge også sagt til dig.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: April 11, 2019, 08:12:17 pm »
Fedt, du skal passe på dit blodtryk i din alder. Det har din læge også sagt til dig.

Mit blodtryk er fint og jeg løber ca 5-10km hver dag. Hva med dig?
Får 100% ikke et ordentligt svar tilbage!!

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
løber ca 5-10km hver dag,
« Svar #22 Dato: April 12, 2019, 12:04:30 am »
Når man tilsyneladende er såå atletisk er det da mærkeligt at kalde sig for fedt, :girl_sigh:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: April 12, 2019, 03:37:02 am »
Du har et problem. Man kan undre sig over, at du ikke er smidt ad helvede til for længe siden.
I'm a Troll

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: April 12, 2019, 08:24:56 am »
Du har et problem. Man kan undre sig over, at du ikke er smidt ad helvede til for længe siden.

Som sædvanlig kommer der kun en gang baljepis fra dig og den eneste der skal smides ud, er dig muslimelsker.