Forfatter Emne: Var det eks-byrådsmedlem fra EL, der 'stak' Jaleh Tavakoli?  (Læst 334 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Var det eks-byrådsmedlem fra EL, der 'stak' Jaleh Tavakoli?
« Dato: Marts 24, 2019, 01:48:41 pm »
Jeg ved ikke, om der er nogen herinde, der kender den venstreekstreme Bjarne Thyregod (i det følgende BT)?
Jeg har ikke lagt mærke til navnet før, men nu har uriasposten.net en virkelig interessant historie om personen BT, og jeg tør nok sige, den er ret pinlig for ham.

I korthed har BT i december truet Jaleh Tavakoli på facebook med at han ville sende et 'bekymringsbrev' til myndighederne. Han prøvede dermed at afpresse Tavakoli til at holde mund med sine islamkritiske holdninger i JP, og hvor hun ellers skriver.
Ikke sandt?: "Hold kæft - ellers skal jeg få myndighederne (læs: Socialstyrelsen) til at fratage dig retten til at være dagplejemor." Det er jo dét, han skriver. Uhørt!

Og da emnet har været debatteret her på din-debat.dk på foranledning af mig, ved vi også, hvad der skete: Socialstyrelsen skrev virkelig til Tavakoli og hendes familie, at de ikke længere kunne være plejeforældre! .... :ohmy:

Var det efter et brev fra BT? Det får vi måske aldrig at vide, men Uriaspostens redaktør spørger tankevækkende:

- Er det en helt ny fase i kampen om ytringsfriheden?

http://uriasposten.net/archives/99774

Ja, er det en ny og hæsligere fase, hvor stikkermentaliteten rigtigt vil blomstre?
Hævngerrighed kan også spille ind, da BT tidligere har været inde i lokalpolitik for Enhedslisten - ligesom Tavakoli var engang.

Den mentalitet kender vi jo så godt fra dette forum i skikkelse af ham, der fx har skrevet, at Sverigedemokraterna skal bekæmpes, og "midlerne er underordnede." Læg også mærke til Thyregods sprogbrug om "tvangstanker" (når man kritiserer islam). Den kender vi også ....hele den mentalitet med at alt gælder, når modstanderne skal ned at ligge.

Velbekomme!

Danmark muhammedanerfrit!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Var det eks-byrådsmedlem fra EL, der 'stak' Jaleh Tavakoli?
« Svar #1 Dato: Marts 24, 2019, 03:23:23 pm »
Åh, alle de åndsvage internetklammerier.

Kommuner sender ikke bekymringsbreve ud.

Hendes forældremyndigheds egenthed er kommet på dagsordenen udelukkende fordi hun postede en halshugningsvideo.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 24, 2019, 03:41:08 pm »
Åh, alle de åndsvage internetklammerier.

Kommuner sender ikke bekymringsbreve ud.

Hendes forældremyndigheds egenthed er kommet på dagsordenen udelukkende fordi hun postede en halshugningsvideo.
(Suk!) det var stikkertypen fra EL, som truede med at sende et 'bekymringsbrev' TIL kommunen (Socialstyrelsen)!
Der findes vist danskkurser for oldies, siden det kniber sådan med at læse en ellers almindelig, letfattelig tekst.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 24, 2019, 04:22:06 pm »
Jaleh Tavakoli er ikke dansk. Hun hører ikke til i Danmark. Nogle bør vise hendes døren og vejen til Tehran.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 25, 2019, 09:34:26 pm »
Homosvaper hører ikke til i Danmark
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 25, 2019, 10:37:57 pm »
fedt humor. ;))
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #6 Dato: Marts 27, 2019, 07:18:38 am »
Det er vigtigt, at en person som Jalla Tivoli ikke får en stemme i den offentlige debat, hun har vent sig mod Islam, og det er en meget stor forbrydelse.
Manner, manner!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Igermanden er 'FREMMEDFJENDSK' så det basker!
« Svar #7 Dato: Marts 27, 2019, 02:22:24 pm »
Tigermanden:
Citér
Det er vigtigt, at en person som Jalla Tivoli ikke får en stemme i den offentlige debat, hun har vent sig mod Islam, og det er en meget stor forbrydelse.
Mine damer og herrer.
Her ser De superhykleriet for fuld udblæsning. Hvis bare indvandreren er muslim, så er det oh, og iih, og åååh "de skal være så velkomne hele bundtet!" Og ve den, der stiller spørgsmålstegn ved, om de skal lukkes ind og forsørges af danskerne.

MEN - hvis der er tale om en iransk født pige, som er stærkt kritisk overfor den vampyr- og terrorideologi, Tigermanden dyrker, så skal vedkommende kaldes øgenavne og bestemt ikke have lov til at ytre sig offentligt! For det er en forbrydelse at være imod i-SLAM! Ja, hun skulle vel allerhelst forsvinde?

Vi noterer ned, hvad Tigerka'len skriver.
Forøvrigt er jeg lidt fornærmet, hvis han/hun ikke snart anmelder mig til politiet i Silkeborg.   :big_grin:  :dance3:  :JC-hysterical:
« Senest Redigeret: Marts 27, 2019, 02:48:21 pm af DerRudi »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Rudi er 'FREMMEDFJENDSK' så det basker!
« Svar #8 Dato: Marts 27, 2019, 03:05:19 pm »
Du kan jo kun lide  Jalla Tivoli, undskyld  Jaleh Tavakoli fordi hun har samme mening som dig,  :girl_smile:

Du vil måske endda gå så vidt at du vil kalde Jaleh Tavakoli for en vel-integreret muslim?  :girl_wink:
« Senest Redigeret: Marts 27, 2019, 03:45:17 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 27, 2019, 04:06:36 pm »
Nej, det ville jeg selvsagt ikke, eftersom damen ALDRIG nogensinde har været muslim! Er det så svært at fatte?
Men nu mangler vi vel bare, at du giver Tigermanden ret i, at Jaleh T. er en forbryder 'fordi hun har vendt islam ryggen'!
'Du virker ikke rask.'

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Jeg gir aldrig tigerpjevset ret i noget,
« Svar #10 Dato: Marts 27, 2019, 05:40:46 pm »
Okay, hun er født i Iran (hvor de fleste er muslimer) og er så ikke mere muslim men efter hvad jeg læste var Hun flygtet fra Iran og havde forladt islam men derfor kunne hun vel nok risikere at være u-integreret efter den tid hun har boet her i landet, så må vi vel nøjes med at kalde hende vel-integreret, og så stryge muslim ikk?  :girl_sigh:

Er du så glad?  :girl_smile: :girl_wink:
« Senest Redigeret: Marts 27, 2019, 05:53:14 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Jo, du kører i samme forkerte rille
« Svar #11 Dato: Marts 27, 2019, 06:41:05 pm »
genuine Troll:
Citér
Okay, hun er født i Iran (hvor de fleste er muslimer) og er så ikke mere muslim men efter hvad jeg læste var Hun flygtet fra Iran og havde forladt islam men derfor kunne hun vel nok risikere at være u-integreret efter den tid hun har boet her i landet, så må vi vel nøjes med at kalde hende vel-integreret, og så stryge muslim ikk?  :girl_sigh:

Er du så glad?

Nej, hvad skulle jeg blive glad over?? Du kører jo netop videre i Tigermandens grammofonplade, se selv:

" ...og er så ikke mere muslim..","..og havde forladt islam"....

Jeg har aldrig kunnet frigøre mig helt fra den tanke, at du bare mænger dig ind på debattører som anti-rød og jeg for at kværulere helt afsindigt, for at se, hvornår vi giver op. Måske er det en sport for dig? Ellers ser det godt nok tungt ud.

Hvis jeg troede, du ville fatte noget, burde jeg atter anbefale dig at læse Jaleh Tavakolis bog "Islams offentlige hemmeligheder" (2018). Jeg skrev om den herinde den 3. februar, men det interesserede dig nok ikke. Det blev ellers en lang tråd, som det ikke lykkedes afsporerpladderbanden at få kulet ned.

Nå, men jeg slutter her. Jaleh kan sikkert leve med, at du bliver ved med at kalde hende frafalden muslim (sic!)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Jo, du kører i samme forkerte rille
« Svar #12 Dato: Marts 27, 2019, 08:08:10 pm »
genuine Troll:
Citér

Er du så glad?

Nej, hvad skulle jeg blive glad over?? Du kører jo netop videre i Tigermandens grammofonplade, se selv:

" ...og er så ikke mere muslim..","..og havde forladt islam"....

Jeg har aldrig kunnet frigøre mig helt fra den tanke, at du bare mænger dig ind på debattører som anti-rød og jeg for at kværulere helt afsindigt, for at se, hvornår vi giver op. Måske er det en sport for dig? Ellers ser det godt nok tungt ud.

Hvis jeg troede, du ville fatte noget, burde jeg atter anbefale dig at læse Jaleh Tavakolis bog "Islams offentlige hemmeligheder" (2018). Jeg skrev om den herinde den 3. februar, men det interesserede dig nok ikke. Det blev ellers en lang tråd, som det ikke lykkedes afsporerpladderbanden at få kulet ned.

Nå, men jeg slutter her. Jaleh kan sikkert leve med, at du bliver ved med at kalde hende frafalden muslim (sic!)

Ja hun er et slående eks. på, hvad der er galt med danskeren og deres leiflalleglad holdning til tilværelsen. Men moppe og rotte sig sammen, det er danskeren sgu god til.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: Marts 27, 2019, 10:31:44 pm »
Når hun er født i en Islamisk republik, er hun automatisk Muslim. Det er lige meget, at hun "leger", hun ikke er det.
Manner, manner!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Jeg gir aldrig tigerpjevset ret i noget,
« Svar #14 Dato: Marts 30, 2019, 05:56:39 am »
Er du så glad?  :girl_smile: :girl_wink:

DerRudi er aldrig glad. Når der ikke er det ene galt, så er der noget andet.

Ikke godt for helbredet.