Forfatter Emne: Det BLODIGE, muslimske terrorspor i Europa  (Læst 227 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Det BLODIGE, muslimske terrorspor i Europa
« Dato: Marts 18, 2019, 03:48:31 pm »
- de seneste 7 år. Hovedtrækkene ...

11/3 2012     Mohammed Merah skyder og dræber en fransk soldat i civil. Fire dage senere dræber han to uniformerede soldater og sårer en tredje. 19/3
                    angriber han en jødisk skole i Toulouse, hvor han dræber fire mennesker, tre af dem børn.

24/5 2014     Muslimsk mand med fransk statsborgerskab med med sympatien hos IS dræber fire mennesker med skud fra automatvåben på museum i
                    Bruxelles.

7/1 2015      Brødrene Chérif og Said Kouchi dræber 12 og sårer yderligere 12 mennesker i angreb på satirebladet Charlie Hebdo.

14/2 2015     Muslimen Omar el-Hussein angriber 'Krudttønden' i København, dræber med skud Finn Nørgaard og senere på natten vagten Dan
                  Uzan uden for synagogen, også i København.

13/11 2015   Muslimske terrorister angriber flere steder på én gang i Paris, bl.a. koncertstedet Bataclan. 130 dræbte og 433 sårede.

22/3 2016     Seks bombeeksplosioner i hhv. metrosystemet i Bruxelles og lufthavnen Zaventem. 32 dræbte og mindst 340 sårede. To muslimske
                   gerningsmænd var opvokset i hhv. Belgien og Sverige.

13/6 2016     En politibetjent og hans hustru dræbes med knivstik i deres hjem i udkanten af Paris. Gerningsmanden med marokkansk baggrund.

14/7 2016    Den 31-årige tunesiske muslim Mohamaed Lahouaiej-Bouhel pløjer med en 19 tons tung lastbil ind i menneskemængden, som fejrer
                   Bastille-dagen i Nice. 87 dræbte og 434 såret.

26/7 2016    Ved en gidseltagning i en fransk kirke (Saint-Etienne-du-Rouvray) hvor IS-sympatisører var bevæbnet med knive, beordrer de kirkens
                   præst på knæ, hvorefter han får halsen skåret over. En ansat ved kirken såres alvorligt.

19/12 2016   Tunesisk asylansøger (som havde fået afslag på asyl) pløjer med en lastbil i høj fart ind i en menneskemængde ved Berlins Julemarked. 12
                    dræbte og 56 såret.

7/4 2017       39-årige usbekisk mand med sympatien hos IS pløjer i varevogn ind i mennesker på Dronninggatan i Stockholm. Fem dræbte - herunder en
                   lille pige - og 15 såret, 9 alvorligt.

22/5 2017    Muslimsk mand udløser selvmordsbombe i Manchesters Arena ved en koncert. 22 dræbte og 116 såret.

18/8 2017    På Barcelonas hovedstrøg Ramblaen kører varevogn med stor hastighed ind i tilfældige. 15 dræbte, over 100 sårede.

22/3 2018    Muslimsk gerningsmand kaprer bil i Carcasonne i Frankrig og dræber tre, sårer mindst 16 i forbindelse med gidseltagning.

11/12 2018   29-årig muslimsk gerningsmand dræber tre og sårer mindst 13 med skud på julemarked i Strasbourg.

- Og alle dem, jeg ikke har fået med, så som øksemanden, der gik amok i et tog i Tyskland eller drabene nær det britiske parlament.

I aftes samledes en flok udenfor Imam Ali Moskéen på Vibevej i København, et sted hvor der har lydt mange ubehagelige ord fra talere, som har samme tankegods, som dem, der begik ovennævnte terrorhandlinger.
Og de sang og udtrykte med blomster og fakler sympati med ofrene i New Zealand, som jo var muslimer. (Så er der tv på, mine damer og herrer!)
Man så unge piger, en del med shariatørklædet, danne kreds om denne moské, som jeg i forbifarten nævnt (ligesom Martin Henriksen, DF) ønsker lukket og revet ned snarest. Bulldozet!
- - -
Og så er der gudhjælpemig en person her på siden, som tror han kan afkræve mig et svar på, om jeg "tager afstand" fra drabene i New Zealand ..! (Hvem gør egentlig ikke det?)
Som GuBBi skrev i går, er der ingen der kan afkræve et svar fra en bruger herinde.

Men lad mig blot sige, at ja, jeg synes det var en forfærdelig handling, drabsmanden foretog sig. Ligesom hans 'bror', nordmanden A. Breivik for snart otte år siden. Ingen af dem er nationalsindede; de er bare bindegale, mentalt forstyrrede.

Men deres handlinger kan vi andre selvfølgelig aldrig stilles til ansvar for.

« Senest Redigeret: Marts 19, 2019, 07:10:12 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Det BLODIGE, muslimske terrorspor i Europa
« Svar #1 Dato: Marts 18, 2019, 03:59:30 pm »
Har du ikke andet i hovedet end muslimer?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 18, 2019, 04:20:12 pm »

"Frø af ugræs er føget over hegnet"

Det er alt det kriminalitet, parallelsamfund, vold, voldtægter og terror der foregår i samfundet både han og mange andre heldigvis har i hovedet og ønsker ændret.

Muslimerne og islam kommer bare altid ind i billedet når vi skal finde årsagen til ondets rod, - og det er jo nødvendigt at kende, hvis tingene skal bedres og ukrudtet trækkes op med rode.

Men selvfølgelig er det ikke rar læsning for en væmligbo at få revet i næsen hvad deres vanvittige import af uintegrerbare mennesker er skyld i.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 18, 2019, 04:38:52 pm »
Det er det mest underlige folk finder på. Kom her til mig i Thailand og se hvordan buddhisterne bærer sig ad når de kører på motorcykel. Så vil du glemme alt om muzzerbazzerne.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 18, 2019, 04:58:36 pm »
Det er det mest underlige folk finder på. Kom her til mig i Thailand og se hvordan buddhisterne bærer sig ad når de kører på motorcykel. Så vil du glemme alt om muzzerbazzerne.

Vi kom en gang kørende på motorcykel i Thailand, jeg sad bagpå og ingen af os havde hjelm på.

Så blev vi stoppet af politiet, og ham der sad foran (Thor) fik en bøde for ikke at have hjelm på og måtte oven i købet tage en trike hjem og hente sin hjelm for at få lov at køre videre.

Imens stod jeg og ventede ved motorcyklen sammen med politiet og spurgte dem bl.a. om hvorfor det kun var føreren der skulle have hjelm på og ikke dem bagpå ?

De forklarede mig så: "at det kunne jeg da nok forstå, for hvis der skete noget var det jo ham foran der skulle betale, så han skulle overleve", - logik på Thailandsk.

« Senest Redigeret: Marts 18, 2019, 05:00:46 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.2%
    • Vis profil

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 18, 2019, 07:31:09 pm »
Vi må skynde os at få denne hyperinteressante tråd ført TIL TOPS, så de voksne brugere ikke glemmer den pga. barnagtig spam.  :big_grin:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 18, 2019, 08:57:13 pm »

Hvordan skal vi komme udenom dem ?

Som Phil skrev:

Citér
Muslimerne og islam kommer bare altid ind i billedet når vi skal finde årsagen til ondets rod, - og det er jo nødvendigt at kende, hvis tingene skal bedres og ukrudtet trækkes op med rode.

Men selvfølgelig er det ikke rar læsning for en væmligbo at få revet i næsen hvad deres vanvittige import af uintegrerbare mennesker er skyld i.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 18, 2019, 09:13:45 pm »

Hvordan skal vi komme udenom dem ?

https://mindly.dk/artikler/saadan-stoppes-tvangstanker

Sådan stoppes tvangstanker

"Mange af os lider af en form for tvangspræget adfærd.Det kan være i mindre grad, men der kan være ting i dine daglige rutiner, som du altid gør i henhold til en vis standard eller vist niveau."

Jeg tænker, at det samme kan bruges mod jeres ekstreme islamfokusering. Måske det kan være en øvelse næste gang, at når I har skrevet/kopieret noget fra en artikel i DKA, at I så lige tænker: Har jeg ikke oprettet 20 indlæg om islam i dag, så behøver jeg vist ikke endnu et.
Det kan måske også være en god ide at komme ud blandt andre mennesker og lære at smalltalke. Eller måske I gemmer 5 kr, hver gang I tænker på noget, der har med islam at gøre. Det kan hurtig løbe op, tænker jeg.

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 20, 2019, 03:06:29 am »
Når man udelukkende fokuserer på de seneste 7 år, er man totalt historieløs, og det er jo lidt mærkværdigt, at en gammel mand som DerRudi skulle være så uvidende om historien, inden muslimerne kom på dagsordenen.

Hvordan var det lige i 1970'erne? IRA, ETA, Bader Meinhof for ikke at snakke om Korsika og Italien - gode hvide europæere, som måske endda var gode kristne - nå ja måske gode kristne katolikker, som vel kan være lige så gode som Pinsekirke-missionærer, der har fundet Jesus.

I'm a Troll

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 20, 2019, 09:31:55 am »
Lunavecchia:
Citér
Når man udelukkende fokuserer på de seneste 7 år, er man totalt historieløs, og det er jo lidt mærkværdigt, at en gammel mand som DerRudi skulle være så uvidende om historien, inden muslimerne kom på dagsordenen.

Det er helt i orden at kalde mig gammel, for vi ved jo, at det ikke er det samme som at være senildement eller svagelig.

Citér
Hvordan var det lige i 1970'erne? IRA, ETA, Bader Meinhof for ikke at snakke om Korsika og Italien - gode hvide europæere, som måske endda var gode kristne - nå ja måske gode kristne katolikker, som vel kan være lige så gode som Pinsekirke-missionærer, der har fundet Jesus.

Det virker som en flugt fra emnet. Jeg satte mig ikke for at skrive om Europas historie, vel? Jeg skrev om muslimernes blodige terrorspor de seneste syv år, og det kan du ikke lide.

Dit formål er det sædvanlige: At prøve at få gjort kristne/katolikker til "lige så slemme" som muslimer. Altså endnu en afsporing fra emnet eller en "kigge-væk finte."
De "gode hvide europære" fra Bader-Meinhof var ekstreme kommunister. Dem i Irland var meget muligt troende katolikker, men lad være med at bruge dem til at fjerne fokus fra, at islam er en ondskabsfuld lovreligion/ideologi.
Dit indlæg oser af lyst til at fordreje mit oplæg, fordi du har det dårligt med at se islams blodige terror udstillet.

PS Og tænk, hvis man også havde nævnt alle de planlagte muslimske terrorhandlinger, som efterretningstjenester heldigvis fik forhindret.
« Senest Redigeret: Marts 24, 2019, 02:06:45 pm af DerRudi »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: Marts 20, 2019, 10:21:41 am »

Helt rigtigt, ja man kan sige, at det er Europa, der er krigens kontinent, og det er fordi, der konstant har været krige i Europa de sidste 2000 år, så til sammenligning er vi Muslimer nu ret så fredelige.
Manner, manner!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Marts 20, 2019, 12:31:40 pm »
Tigermand:
Citér
Helt rigtigt, ja man kan sige, at det er Europa, der er krigens kontinent, og det er fordi, der konstant har været krige i Europa de sidste 2000 år, så til sammenligning er vi Muslimer nu ret så fredelige.

https://www.thereligionofpeace.com