Forfatter Emne: Nu må det være nok! (II)  (Læst 240 gange)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Nu må det være nok! (II)
« Dato: Marts 13, 2019, 07:29:48 am »
Den evige messe fra DerRudis side her.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9328.msg130260;topicseen#new

Men der er mange andre der messer det samme.

For det første: de myndigheder der har med indvandrere og flygtninge, sparer alt det de kan. Skal man tage midlerne fuldstændigt fra flygtninge og indvandrere? Velbekomme! Så får vi et pjalteproletariat i gaderne. Der sover i parker og roder efter mad i skraldespande. Og har mega-kriminalitet.

Nej, tak vil de fleste nok sige. Umådeligt langt fra dansk kultur. Glem det, for det er ikke andet end luft. Uanset hvor meget der messes om det.

"Sende dem hjem!". Vi har haft den en milliard gange før. Det kan ikke lade sig gøre! Specifikt hvad angår Syrien. Der bliver aldrig forhold i Syrien, så det kan vende hjem. Og hvis vi sender dem hjem ved tvang, bliver de afhentet af noget sikkerhedspoliti ved landingen i lufthavnene og slæbt til nærmeste torturfængsel, for at ende deres dage.

Men selve påstanden om at det er den økonomiske byrde fra flygtninge og indvandrere der er skyld i den dårlige ældreforsorg.

Hmmmm............................. vi bliver konstant overdænget med reklamer for luksusforbrug. De ville ikke reklamere for luksusforbrug, hvis der ikke var nogen der havde midler til at købe for.

Når ældreforsorgen er som den er, skyldes ikke manglende ressourcer, men skæv fordeling af ressourcerne.

Et forslag til at skaffe midler til bedre ældreforsorg: øg prisen på brændstof til biler til 20 kroner. Ingen vil lide nød. De kan klare det økonomisk, ganske simpelt, ved at sænke hastighederne og accelerationerne, få mindre biler og spare på transport, som nemt kunne klares på en syggel. Rent win-win. Og godt for deres fede røve!

Så påstanden om at der mangle midler til ældreforsorgen er rent hykleri.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Nu må det være nok! (II)
« Svar #1 Dato: Marts 13, 2019, 10:37:22 am »
Carlo:
Citér
Den evige messe fra DerRudis side her.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9328.msg130260;topicseen#new

Men der er mange andre der messer det samme.

For det første: de myndigheder der har med indvandrere og flygtninge, sparer alt det de kan. Skal man tage midlerne fuldstændigt fra flygtninge og indvandrere? Velbekomme! Så får vi et pjalteproletariat i gaderne. Der sover i parker og roder efter mad i skraldespande. Og har mega-kriminalitet.

Nej, tak vil de fleste nok sige. Umådeligt langt fra dansk kultur. Glem det, for det er ikke andet end luft. Uanset hvor meget der messes om det.

"Sende dem hjem!". Vi har haft den en milliard gange før. Det kan ikke lade sig gøre! Specifikt hvad angår Syrien. Der bliver aldrig forhold i Syrien, så det kan vende hjem. Og hvis vi sender dem hjem ved tvang, bliver de afhentet af noget sikkerhedspoliti ved landingen i lufthavnene og slæbt til nærmeste torturfængsel, for at ende deres dage.

Men selve påstanden om at det er den økonomiske byrde fra flygtninge og indvandrere der er skyld i den dårlige ældreforsorg.

Hmmmm............................. vi bliver konstant overdænget med reklamer for luksusforbrug. De ville ikke reklamere for luksusforbrug, hvis der ikke var nogen der havde midler til at købe for.

Når ældreforsorgen er som den er, skyldes ikke manglende ressourcer, men skæv fordeling af ressourcerne.

Et forslag til at skaffe midler til bedre ældreforsorg: øg prisen på brændstof til biler til 20 kroner. Ingen vil lide nød. De kan klare det økonomisk, ganske simpelt, ved at sænke hastighederne og accelerationerne, få mindre biler og spare på transport, som nemt kunne klares på en syggel. Rent win-win. Og godt for deres fede røve!

Så påstanden om at der mangle midler til ældreforsorgen er rent hykleri.

Hvor er det patetisk at læse denne vældige omsorg for de stakkels syrere, som vandrede uhindret ind i danskernes land, specielt i sæsonen 2015-2016.

Disse syrere og 'syrere', som blev puffet foran danskerne i boligkøerne. Jeg kender selv to gamle klubkammerater fra min tid i Lindholm Bokseklub, som begge var i bekneb for en bolig på det tidspunkt. Den ene mødte jeg i en periode, hvor han sov i Kirkens Korshærs natvarmestue i Aalborg. Til ham havde en kvindelig ansat ved kommunen sagt, da han spurgte efter en lille toværelsers lejlighed:

- Nej, vi kan ikke hjælpe dig foreløbig, for dem skal syrerne have!

Carlo Klam - snart 67 år - har derimod kun foragt og hån at udtrykke overfor de ældre danskere (som han, den friske 'syglist', bestemt ikke tilhører. Bemærk: Deres fede røve.) Her kan man virkelig se sandt hykleri fra en kommunistisk danskerforagter, når det er værst.
Danmark muhammedanerfrit!

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 13, 2019, 12:42:24 pm »
Disse syrere og 'syrere', som blev puffet foran danskerne i boligkøerne. Jeg kender selv to gamle klubkammerater fra min tid i Lindholm Bokseklub, som begge var i bekneb for en bolig på det tidspunkt. Den ene mødte jeg i en periode, hvor han sov i Kirkens Korshærs natvarmestue i Aalborg. Til ham havde en kvindelig ansat ved kommunen sagt, da han spurgte efter en lille toværelsers lejlighed:

- Nej, vi kan ikke hjælpe dig foreløbig, for dem skal syrerne have!

Hvorfor havde dine tidligere klubkammerater ikke ladet sig skrive op til en bolig? Man har aldrig bare kunnet komme anstigende til kommunen og få langet en bolig ud. Fra folk jeg kender der har været i situationen, forholder det sig stik modsat.

Og hvorfor var de blevet boligløse?

Der er masser af huse og lejligheder til salg i Nordjylland.

Citér
Carlo Klam - snart 67 år - har derimod kun foragt og hån at udtrykke overfor de ældre danskere (som han, den friske 'syglist', bestemt ikke tilhører. Bemærk: Deres fede røve.) Her kan man virkelig se sandt hykleri fra en kommunistisk danskerforagter, når det er værst.

Jeg synes der er for mange der er for brede over bagen. Især DF'ere.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 13, 2019, 01:06:37 pm »

Jeg synes der er for mange der er for brede over bagen. Især DF'ere.

Det er nok rigtigt, - og her kan man tydeligt se hvem der stemmer DF og hvem ikke !

Hvis alle de bredrøvede danskere stemte DF ville det være landets største parti.

« Senest Redigeret: Marts 13, 2019, 01:12:14 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 13, 2019, 05:34:21 pm »
Carlo:
Citér
Hvorfor havde dine tidligere klubkammerater ikke ladet sig skrive op til en bolig? Man har aldrig bare kunnet komme anstigende til kommunen og få langet en bolig ud. Fra folk jeg kender der har været i situationen, forholder det sig stik modsat.

Og hvorfor var de blevet boligløse?

Det kan man altid bebrejde folk. Ham, der fik beskeden om, at "dem skulle syrerne have", var faktisk blevet skrevet op i en Nørresundby-boligforening, men desværre først da han blev skilt (og konen beholdt deres tidligere fælles bolig). Det siges, at der tit er 7-10 års ventetid på de lejligheder.
Men det, at manden ikke havde være skrevet op i mange år, det mener Carlo så, at min - iøvrigt gode gamle sparringpartner fra start-70'erne - skal kanøfles for. Skidt da med ham, han er jo bare en gammel dansker. Iøvrigt faglært arbejder og skatteyder hele sit voksenliv, bortset fra et par arbejdsløshedsperioder.
Ikke spor spændende som de store helte fra Mellemøsten.

Hvorfor de blev boligløse, har jeg lige beskrevet, og ja - det var da også utroligt, at min gamle ven ikke købte et eller andet hus i en alder af 62 år. Det er da bare lige et nonchalant greb i foret - 'penge er bare noget man har', tænker den såkaldte kommunist Carlo ! 

Som sagt: Patetisk at læse.

Danmark muhammedanerfrit!

Offline Marius, the giraffe

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 14, 2019, 12:52:14 am »

Som Sveriges statsministre Reinfeldt sagde i 2014:

»Hvad betyder ordet ’nok’? Er Sverige fyldt op? Er Norden fyldt op? Er vi for mange mennesker? Vi er 25 mio. mennesker, som bor i Norden. Jeg flyver ofte rundt over det svenske landskab. Det vil jeg anbefale andre at gøre. Der er uendelige marker og skove. Der er så meget plads, man kan tænke sig. De, der hævder, at landet er fyldt op, må jo vise, hvor det er fyldt op«.
//MTG

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 14, 2019, 04:58:56 am »
Det kan man altid bebrejde folk. Ham, der fik beskeden om, at "dem skulle syrerne have", var faktisk blevet skrevet op i en Nørresundby-boligforening, ......................................

På mig virker det underligt at man henvender sig til kommunen, når man er skrevet op til i Nørresundby boligforening7

Citér
Hvorfor de blev boligløse, har jeg lige beskrevet, og ja - det var da også utroligt, at min gamle ven ikke købte et eller andet hus i en alder af 62 år. Det er da bare lige et nonchalant greb i foret - 'penge er bare noget man har', tænker den såkaldte kommunist Carlo !

Da jeg gik på efterløn ville jeg flytte et andet sted hen, både fordi det var for dyrt og for at kvitte mig muhamedanerne i hverdagen. Så gik jeg ind på en side hvor man kunne leje og blive skrevet op til lejeboliger. Og der er meget billigt uden synderlig venteliste. I Assens, Fåborg, Nordborg på Als, bare for at nævne nogle steder.

Iøvrigt virker gettoplanen også underlig på mig, hvis der er den påståede boligmangel.