Forfatter Emne: Nu må det være nok!  (Læst 880 gange)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Nu må det være nok!
« Svar #15 Dato: Marts 14, 2019, 08:57:41 am »
Citér
Hvordan går det med Lindholm som blev lanceret som den gyldne løsning for nogle måneder siden? Jeg må tilstå, at jeg griner endnu.

Jeg syntes ikke, der er noget at grine af...

Jo, det er hylekomisk. Bare noget pjat DF brugte til at profilere sig på. Jeg kan garantere dig for at Lindholm-løsningen aldrig bliver ført ud i livet, for hvis den gør, vil den blive meget dyrere.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Marts 14, 2019, 09:40:05 am »

Jo, det er hylekomisk. Bare noget pjat DF brugte til at profilere sig på. Jeg kan garantere dig for at Lindholm-løsningen aldrig bliver ført ud i livet, for hvis den gør, vil den blive meget dyrere.

Det afhænger da kun af om rød eller blå vinder det kommende valg.

Men selvfølgelig vil den blive meget meget dyrere end beregnet, - det bliver det altid i statsligt regi.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Marts 15, 2019, 12:51:18 am »
Citér
Hvordan går det med Lindholm som blev lanceret som den gyldne løsning for nogle måneder siden? Jeg må tilstå, at jeg griner endnu.

Jeg syntes ikke, der er noget at grine af...

Apropos DF som profilerer sig, denne gang ved Transportordfører Kim Christiansen, som lige har skaffet 377 millioner gode danske kroner til en ny omfartsvej ved Mariager, hvor han forresten selv har bopæl.

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/nordjylland/lokale-undrer-sig-over-omfartsvej-til-377-millioner-kroner-det-giver
I'm a Troll

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Marts 16, 2019, 01:46:20 pm »

Postet af: Lunavecchia
« Dato: Marts 15, 2019, 12:51:18 am »

Indsæt citat -:><
Citér
Apropos DF som profilerer sig, denne gang ved Transportordfører Kim Christiansen, som lige har skaffet 377 millioner gode danske kroner til en ny omfartsvej ved Mariager, hvor han forresten selv har bopæl.

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/nordjylland/lokale-undrer-sig-over-omfartsvej-til-377-millioner-kroner-det-giver

Jeg er enig med dig Lunavecchi, det virker som en rigtigt omgang "Rygklapning" af værste skuffe - Der er også en - næsten - lignende sag omkring en tredje Limfjordsforbindelse med motorvej over en lille ø Egholm - vist nok, som vil ødelægge øen. Og så sagen om togforbindelsen Vejle - Billund lufthavn, som har fået flere midtjyske borgmestre op af stolen, da en sådan forbindelse åbenbart truer forbindelser fra midt/nordjyske byer til Kbh. Især ham O.Birk Olesen, skulle hedde "Naturødelægger" . :Elffy_45:

Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: April 03, 2019, 07:53:09 am »

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: April 03, 2019, 09:10:16 pm »

Postet af: Lunavecchia
« Dato: Marts 15, 2019, 12:51:18 am »

Indsæt citat -:><
Citér

Jeg er enig med dig Lunavecchi, det virker som en rigtigt omgang "Rygklapning" af værste skuffe - Der er også en - næsten - lignende sag omkring en tredje Limfjordsforbindelse med motorvej over en lille ø Egholm - vist nok, som vil ødelægge øen. Og så sagen om togforbindelsen Vejle - Billund lufthavn, som har fået flere midtjyske borgmestre op af stolen, da en sådan forbindelse åbenbart truer forbindelser fra midt/nordjyske byer til Kbh. Især ham O.Birk Olesen, skulle hedde "Naturødelægger" . :Elffy_45:

Nu har DF trukket i land, hvad omfartsvejen ved Mariager angår, og foreslår i stedet et noget billigere projekt.

Hvad togforbindelsen til Billund Lufthavn angår, vil det efter alt at dømme betyde, at Holstebro, Struer og Herning vil miste den direkte forbindelse med København, og i stedet må stå af toget i Vejle og finde et andet tog resten af vejen.
Spøjst når vi har en regering, som evindeligt tuder os ørerne fulde om landets sammenhængskraft, men alligevel nedprioriterer befolkningen længere mod nordvest i Jylland  :JC_doubledown:

I'm a Troll

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: April 16, 2019, 07:37:20 pm »
Nå, nu må I snart komme i omdrejninger og få smidt muslimerne ud så Paludan kan gøres til Danmarks konge.

Eller er I en flok tøsedrenge, der har brugt for meget tid på at sidde og gruppeonanere foran computeren med meningsfællerne?   :big_grin:
Paludan: "4-0 til Palle, han skød dem alle"

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: April 16, 2019, 07:59:20 pm »
Nå, nu må I snart komme i omdrejninger og få smidt muslimerne ud så Paludan kan gøres til Danmarks konge.

Eller er I en flok tøsedrenge, der har brugt for meget tid på at sidde og gruppeonanere foran computeren med meningsfællerne?   :big_grin:

Det er godt at se din selvskabte personlighed krakelerer og du viser din virkelige muslimske mandighed.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: April 16, 2019, 08:02:10 pm »

Det er godt at se din selvskabte personlighed krakelerer og du viser din virkelige muslimske mandighed.

Ytringsfrihed.  :heart2:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: April 16, 2019, 08:04:43 pm »
fedt:
Citér
:big_grin:  :clapping:
Lille muhamzknægt puster sig jo op med mellemrum. Du husker nok, hvordan han truede andre brugere herinde med "et opkald til mine muslimske venner". I dag er han sikkert beruset af sine idolers "succes" på Nørrebro/i Albertslund.
« Senest Redigeret: April 16, 2019, 08:27:07 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: April 16, 2019, 08:11:18 pm »
fedt:
Citér
:big_grin:  :clapping:
Lille muhazknægt puster sig jo op med mellemrum. Du husker nok, hvordan han truede andre brugere herinde med "et opkald til mine muslimske venner". I dag er han sikkert beruset af sine idolers "succes" på Nørrebro/i Albertslund.

Ja, jeg fejrer det ved at sætte ild til en pose flæskesvær.  :big_grin:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: April 16, 2019, 08:16:10 pm »
homofaber:
Citér
Nap hellere to poser. Rasmus Paludan nåede nemlig at brænde en koran i Lyngby i dag.   :LaieA_013:
Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: April 16, 2019, 08:24:18 pm »
homofaber:
Citér
Nap hellere to poser. Rasmus Paludan nåede nemlig at brænde en koran i Lyngby i dag.   :LaieA_013:

Så tisser han i sengen i nat jo.