Forfatter Emne: Hvordan får man indfanget 45 potentielle terrorister?  (Læst 113 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Hvordan får man indfanget 45 potentielle terrorister?
« Dato: Marts 11, 2019, 12:06:27 pm »
Jeg undrer mig over, at der ikke allerede er nogen, der har skrevet om følgende herinde:

45 personer, der er mistænkt for at være "radikaliseret" *), er forsvundet fra asylcentre og udrejsecentre i Danmark. Politiet efterlyser dem - men hvordan kan vi vide, om vi har set en af dem?

*) "Radikaliseret" er som bekendt et af de korrektes nysprog-ord for en person, som har vist aggressiv sympati for blodideologien islam.
Det vides, at én af de 45, inden han forsvandt, tegnede et 'IS' og en ak-47-riffel på en væg. Også et vink med en vognstang om, hvem det er, der efterlyses!

Den svenske terrorforsker Magnus Ranstorp:
- Regeringen bør være bekymret over, at de ikke kan finde de mennesker.

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-03-11-45-personer-mistaenkt-for-radikalisering-er-forsvundet

Jeg spørger: Hvorfor er der ikke mere opsyn og kontrol med netop sådanne personer, som åbenlyst udgør en sikkerhedsrisiko?
Fodlænker? Åbenbart ikke!

Hvor mon de skjuler sig? Tja, et godt bud kunne være hos andre "radikaliserede"; dem er der jo mange af i Dannevang. Måske var det en idé at lave uanmeldte besøg i moskéerne?

Andre forslag?
PS Ja, jeg ved godt, at Morten Bødskov vil have integrations- og udlændingeministeren i samråd om forsvindingsnummeret. Det skal nok hjælpe  :ohmy:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Hvordan får man indfanget 45 potentielle terrorister?
« Svar #1 Dato: Marts 11, 2019, 12:11:26 pm »
Jeg undrer mig over, at der ikke allerede er nogen, der har skrevet om følgende herinde:

45 personer, der er mistænkt for at være "radikaliseret" *), er forsvundet fra asylcentre og udrejsecentre i Danmark. Politiet efterlyser dem - men hvordan kan vi vide, om vi har set en af dem?

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 11, 2019, 06:15:50 pm »
Vi må lige have ført emnet til tops (i Tigermandens 'ånd'.)

Det er nemlig et interessant spørgsmål, jeg der tog op.
Hvordan får man fat i dem?
Skal man bare trække på skuldrene, vel vidende at det er jihad-typer?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 11, 2019, 06:58:02 pm »

Vi har en rigtig god sikkerhedstjeneste her i Danmark, som nok skal tage sig af den slags. De ved mere om det end blogskribenter.
'Gennem tastaturkrig (og Den Korte Avis) til sejr.'

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 11, 2019, 07:01:22 pm »
Den sikkerhedstjeneste er ikke god nok, når offentligheden nu får at vide, at man ikke aner, hvor disse 45 "radikaliserede" (muslimer) befinder sig. Punktum.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 11, 2019, 07:03:50 pm »
Den sikkerhedstjeneste er ikke god nok, når offentligheden nu får at vide, at man ikke aner, hvor disse 45 "radikaliserede" (muslimer) befinder sig. Punktum.

Hvad har du tænkt dig at gøre ved det? Skrive nogle flere emner? Hvorfor gør du ikke noget aktivt end at sidde og brokke dig - det er kun til stor morskab for os andre jo.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 11, 2019, 07:31:17 pm »

Hvad har du tænkt dig at gøre ved det? Skrive nogle flere emner? Hvorfor gør du ikke noget aktivt end at sidde og brokke dig - det er kun til stor morskab for os andre jo.

Jaa, for Rudi tastatur kriger ved jo hvad han skriver om, modsat mig stakkels fjols,  :girl_wink:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 11, 2019, 07:39:35 pm »

Jaa, for Rudi tastatur kriger ved jo hvad han skriver om, modsat mig stakkels fjols,  :girl_wink:

Vær du glad for, at han ikke ved, hvor du bor, for så havde han kommet forbi og banket alt sin viden ind i hovedet på dig.
Det er vist et tilbud, han ofte kommer med, når han bliver frustreret nok.  :big_grin:

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 11, 2019, 09:18:55 pm »
Lad ham bare komme, jeg gir en kop kaffe m/brød, hvis han opfører sig pænt,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 11, 2019, 09:54:19 pm »

Fodlænker, det skulle de have tænkt på, for længe siden, men det er den eneste løsning, når vi ikke kan sende dem ned, hvor de hører hjemme !

Det er hver eneste dag, vi kan læse om deres forbrydelser, børn kan ikke færdes frit, unge og ældre mennesker bliver  overfaldet og bestjålet - stukket ned, slået ihjel.

En 29-årig mand fra Greve blev lørdag den 23. februar stukket flere gange med en kniv ved et træningscenter i shoppingcenteret Waves i Hundige. Den 29-årige blev stukket i ansigtet og på kroppen og efterfølgende forsvandt to gerningsmænd fra stedet i en personbil.

http://www.lokalavisen.dk/112/2019-03-08/-Blodigt-knivstikkeri-ved-shoppingcenter-Disse-m%C3%A6nd-efterlyses-kontakt-dem-IKKE-selv-4361730.html

En 81-årig kvinde blev dræbt på ukendt vis, lyder sigtelsen mod en 26-årig mand, der netop er blevet varetægtsfængslet for 23 dage i Københavns dommervagt. Han sigtes for drab og hjemmerøveri.
______

Den sigtede, der er af udenlandsk afstamning...

https://ekstrabladet.dk/112/26-aarig-faengslet-myrdede-81-aarig-og-misbrugte-hendes-kreditkort/7548111

Det er jo klart, de skal have noget at leve af, når de er på flugt  :angry:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 11, 2019, 10:09:47 pm »

Fodlænker, det skulle de have tænkt på, for længe siden, men det er den eneste løsning, når vi ikke kan sende dem ned, hvor de hører hjemme !

Det er hver eneste dag, vi kan læse om deres forbrydelser, børn kan ikke færdes frit, unge og ældre mennesker bliver  overfaldet og bestjålet - stukket ned, slået ihjel.

En 29-årig mand fra Greve blev lørdag den 23. februar stukket flere gange med en kniv ved et træningscenter i shoppingcenteret Waves i Hundige. Den 29-årige blev stukket i ansigtet og på kroppen og efterfølgende forsvandt to gerningsmænd fra stedet i en personbil.

http://www.lokalavisen.dk/112/2019-03-08/-Blodigt-knivstikkeri-ved-shoppingcenter-Disse-m%C3%A6nd-efterlyses-kontakt-dem-IKKE-selv-4361730.html

En 81-årig kvinde blev dræbt på ukendt vis, lyder sigtelsen mod en 26-årig mand, der netop er blevet varetægtsfængslet for 23 dage i Københavns dommervagt. Han sigtes for drab og hjemmerøveri.
______

Den sigtede, der er af udenlandsk afstamning...

https://ekstrabladet.dk/112/26-aarig-faengslet-myrdede-81-aarig-og-misbrugte-hendes-kreditkort/7548111

Det er jo klart, de skal have noget at leve af, når de er på flugt  :angry:

Tilslut dig kampen. Kæmp for dit Fædreland.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9325.msg130231#msg130231