Forfatter Emne: Altsammen hørt før.  (Læst 133 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Altsammen hørt før.
« Dato: Marts 08, 2019, 06:04:44 am »
Nu er Nye Borgerliges partiprogram på vej. Noget af det er kommet til pressen.

https://www.avisen.dk/nye-borgerlige-vil-fjerne-topskat-og-afgifter-paa-oe_415084.aspx?fb_action_ids=10218928770798841&fb_action_types=og.comments&fbclid=IwAR2ppi08wXUnOh2nyLOHw3HaF6pq8Z6yCPj9FDKTt3GiyMHEb3ghz8wbF7E

Og når jeg læser det tænker jeg: GAAAAAB!!!!!! Hvor har vi dog hørt det altsammen før. 50 år mindst har alle borgerlige messet det samme i deres templer, med små variationer. Og jeg er så træt af det. Hvornår kommer nogen med noget nyt?

Så der er skarp konkurrence på den fløj. NB får deres stemmer og tilhængere, fra andre lignende partier. Liberal kannibalisme - så at sige. Men det vil nok føre til et stemmespild, der vil bane vejen for en rød regering.

Og så er så er Riskær på banen, og giver anledning til yderligere borgerligt stemmespild. Jeg håber sådan at NB vil komme i folketinget. For de vil stille ultimative krav og lave virkeligt rock i den borgerlige synagoge.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
Sv: Altsammen hørt før.
« Svar #1 Dato: Marts 08, 2019, 07:44:09 am »
Jeg troede ikke, der var noget, der hed Efterløn længere...

De Nye borgerlige, er for de rige, de penge de vil spare, ved at sende indvandrerne hjem, vil ikke gå til de ældre og syge, som ligger i deres eget lort, og ikke kan få hjælp til noget.

Jeg så gerne, at Socialdemokraterne gik sammen med DF

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 08, 2019, 08:25:46 am »
De Nye borgerlige, er for de rige, de penge de vil spare, ved at sende indvandrerne hjem, vil ikke gå til de ældre og syge, som ligger i deres eget lort, og ikke kan få hjælp til noget.

Snak! Snak! Og atter snak! Hvordan skulle indvandrerne sendes hjem? De lader sig ikke bare "sende hjem". Bare en populistisk floskel.

Når ældre mv har det som de har det og ældreforsorgen har det sådan, så har det intet med indvandrere at gøre. Men med den skæve fordeling af værdierne i samfundet. I andre kredse i samfundet er der stort overforbrug. Se f eks bare hvilke luksusbiler folk fræser rundt i.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 08, 2019, 08:38:34 am »
Er der nogen der har hørt noget om hvordan det skrider fremad med deportationerne til Lindholm?

Ellers højt profileret, der skulle vise tilhængerne at DF er et handlekraftigt parti.

Totalt flop vil jeg tro, mens jeg sidder her med et Mona Lisa-agtigt udtryk i ansigtet.

Offline Otto Gobbo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 08, 2019, 09:17:32 am »
Jeg troede ikke, der var noget, der hed Efterløn længere...

Jeg så gerne, at Socialdemokraterne gik sammen med DF

DFs tilbage gang viser deres vælgere ikke deler dit ønske, de vil i øvrigt ikke komme langt med 43 %, så skal de finde flertal andre steder, så den konstellation vil holde en måned.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 08, 2019, 11:14:18 am »
Carlo
Citér
Når ældre mv har det som de har det og ældreforsorgen har det sådan, så har det intet med indvandrere at gøre. Men med den skæve fordeling af værdierne i samfundet. I andre kredse i samfundet er der stort overforbrug. Se f eks bare hvilke luksusbiler folk fræser rundt i.

Jeg var hjemmehjælper i 80`erne, og der havde de gamle det - rigtigt godt, næsten for godt... mange fik 2-3 timers  hjælp - dagligt, de fik købt ind, og der blev lavet varm mad, de fik gjort rent o.s.v.
Vi skulle ikke bruge penge på kriminelle muslimer - og ikke føde på dem - hverken ude, eller i fængslerne !

Et eks. kunne være Lindholm, sådan noget, skulle vi ikke bruge penge på, dengang.
Der har altid været nogen, der tjente godt, men så har de jo selv arbejdet for det, og betalt deres skat.

Et sted der kunne spares, i de stakkels fattige kommuner, der lader deres ældre, leve i møg og skidt, kunne være:

https://www.tv2lorry.dk/artikel/kommunaldirektoer-scorer-naesten-3-millioner-kroner-paa-blive-fyret

Kommunaldirektør scorer næsten 3 millioner kroner på at blive fyret
  :bad:

https://journalista.dk/her-er-danmarks-100-bedst-loennede-kommunale-embedsmaend-19-tjener-over-2-000-000-kroner-om-aaret/

Her er Danmarks 100 bedst lønnede kommunale embedsmænd : 19 tjener over 2.000.000 kroner om året

:bad:

Og de får sikkert mere i dag, end i 2017 ...

Han gjorde det nu godt, de gamle led ingen nød, under :

Wikipedia

Citér
Poul Holmskov Schlüter (født 3. april 1929 i Tønder) er en dansk jurist og var Danmarks statsminister fra 1982-1993. Han er den længstsiddende statsminister siden 2. verdenskrig, og den eneste konservative statsminister siden systemskiftet i 1901.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 08, 2019, 12:42:22 pm »
Det er statens top embedsmænd der sætter dagsordenen, Vi laver ikke noget, andet end at lyve og så scorer vi kassen på lønninger. Alle vores styrelser er fup og svindel og kun parkeringsplads for korrupte embedsmænd.
Ligeledes vores kommuner. Dem i toppen ripper vores kommuner systematisk, uden at lave en hujende fis. Vi danskere, kan intet gøre i vores manipulerede flertalsstyre.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 11, 2019, 04:39:25 pm »
Jeg har altid haft stor respekt for Kristan Thulesen Dahl, trods politisk uenighed. Han er altid saglig og god økonomisk indsigt. Han leverer aldrig svinere og så er han realistisk på udlændingeområdet.

Men nu kommer der mere fra mødet i Aabenraa.

https://ditoverblik.dk/nye-borgerlige-vil-spare-massivt-paa-den-offentlige-sektor/?fbclid=IwAR0nHCzOm3tgo5uIKusWSFhrKm_0Kp6GARduzls1gdWY9L5MT9uBasJBYJo

Nu skal der spares endnu mere på ældreområdet, for at danske familier kan få råd til en bil mere. Altså vælte sig i overforbrug.

Når den politik er gennemført, vil Lyjse, Anti-rød og et par andre stadigt give muhamedanerne skylden for de dårlige forhold for ældre.

Men det er da underholdende hvordan de er ved at falde over hinandens ben på det yderste højre.