Forfatter Emne: "Altafgørende, at jihadisterne ikke mister deres religion!"  (Læst 431 gange)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: "Altafgørende, at jihadisterne ikke mister deres religion!"
« Svar #15 Dato: Marts 05, 2019, 03:40:16 pm »
Citat fra: DerRudi link=topic=9310.msg130016#msg130016
  Dog tror jeg, det er sandt, at han har forbindelse til stikkercentralen 'Redox', som han jo har reklameret for herinde. Og det skal vi lige huske.

Korrekt, Redox registrerer alt, hvad du, Fedt og andre skriver herinde. Det er mange brugbare oplysninger, der kan udledes af sådan et par tusind indlæg.

:aww: :Cherna_29:
« Senest Redigeret: Marts 05, 2019, 03:42:03 pm af Tigermanden »
Manner, manner!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Marts 05, 2019, 04:38:18 pm »
Du kan sende os tips på email via redox@redox.dk. Du kan kryptere emails til os ved at hente vores pgp-nøgle. (fingerprint: 00DA 71E5 D7EE CC9E 8B31 AF6D C09A 8DFE 73E5 E133)

Du kan også skrive til os på Signal på 61 77 57 89 (Fingerprint: 12945 50134 22320 15891 87087 62967).
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Marts 05, 2019, 05:01:22 pm »
Tigermanden:
Citér
Korrekt, Redox registrerer alt, hvad du, Fedt og andre skriver herinde. Det er mange brugbare oplysninger, der kan udledes af sådan et par tusind indlæg.

Det ville være interessant at se dig skrive herinde, hvad det er de oplysninger skal bruges til og hvornår.  :on_the_quiet2:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #18 Dato: Marts 05, 2019, 05:16:28 pm »
Tigermanden:
Citér

Det ville være interessant at se dig skrive herinde, hvad det er de oplysninger skal bruges til og hvornår.  :on_the_quiet2:

Enig - det er rigtig interessant, hvad det skal bruges til.  :big_grin: :blum:
Manner, manner!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Marts 05, 2019, 08:08:06 pm »
Tigermanden:
Citér

Redox består af et par unge københavnske hash rygende idioter, der kører hjemmesiden for at være interessante over for små tøser og de er kun til at lukke op og skide i.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Torx20

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Marts 05, 2019, 08:19:16 pm »

Korrekt, Redex registrerer alt, hvad du, Fedt og andre skriver herinde.

Det er sikkert også meget godt med det 'Redex'.  :yes:

Tigermanden lever jo sit eget liv med hovedet oppe i røven, så det er nok begrænset hvad han selv er i stand til at registrere.  :ROFL:

Måske man snart skulle tage en tur ned og 'kigge' på ungernes cykler - igen.  :Laie_cyclist: :Laie_51: :girl_cray: :sarcastic_hand:
Hvis plan A ikke virker, så har alfabetet heldigvis 28 bogstaver..

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #21 Dato: Marts 05, 2019, 09:52:32 pm »
Måske man snart skulle tage en tur ned og 'kigge' på ungernes cykler - igen.  :Laie_cyclist: :Laie_51: :girl_cray: :sarcastic_hand:

Vi har heldigvis ikke haft problemer med chikane og hærværk, siden vi flyttede, så det er altså ikke lykkes Rudi at opsnuse, hvor vi nu bor. Jeg holder Rudi personligt ansvarlig for alle de ting, der blev ødelagt ved det gamle hus, men politiet ville ikke modtage anmeldelsen, selvom jeg havde de fornødne oplysninger.

:aww: :Cherna_29:
Manner, manner!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
    • DKP
Du er bare en stofmisbruger
« Svar #22 Dato: Marts 05, 2019, 10:03:37 pm »
Tigermanden:
Citér

Redox består af et par unge københavnske hash rygende idioter, der kører hjemmesiden for at være interessante over for små tøser og de er kun til at lukke op og skide i.

:big_grin:

Manner, manner!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Marts 06, 2019, 03:29:47 pm »
Som den berygtede imam Oussama El-Saadi (Grimhøjmoskéen) siger - utvivlsomt med et smørret grin:

Ja, prøv se et billede af ham. Hans kropsform fortæller at han har både diabetes 2 og fedt om hjertet. Hvis han skulle løbe 100 meter i hans  plastikbadetøfler, ville han dø af hjertestop.

Ikke just profilen på en der er farlig. Haha.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Marts 06, 2019, 04:03:48 pm »
Det er det Oussama El-Saadi siger til andre mennesker, der er farligt; men det ved den homofile  garlodreng ikke

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Marts 06, 2019, 04:39:54 pm »
Tigermanden:
Citér
Vi har heldigvis ikke haft problemer med chikane og hærværk, siden vi flyttede, så det er altså ikke lykkes Rudi at opsnuse, hvor vi nu bor. Jeg holder Rudi personligt ansvarlig for alle de ting, der blev ødelagt ved det gamle hus, men politiet ville ikke modtage anmeldelsen, selvom jeg havde de fornødne oplysninger.

Hvor må man misunde vagthavende på den politistation, Tigerklageren kontaktede. Tænk at få et så herligt grin ganske gratis!   :ROFL:  :JC-hysterical:

Nu jeg er ved det; Tigerklageren har altid elsket at bevæge sig i gråzonen omkring injurielovgivningen, fx beskylder han ofte andre brugere for diverse ting, han selv har foretaget sig. Det siges at høre til psykopatens adfærd.

Eksempelvis forsøgte han i september 2016 at finde ud af, hvor i Vendsyssel, jeg mon helt præcis boede. Men folk hoppede ikke på den; jeg tror det var ved den lejlighed 'politisk ukorrekt' totalt klædte ham af til skindet.  :yes:

Citér
Tigermanden 6. september 2016, klokken 20:57:39
Hej med jer, jeg vil gerne på ferie i den lille by, Jerslev, oppe i Vendsyssel. Skulle der være nogen med gode tips til, hvad man kan opleve der, så kom endelig frit frem med det.  :JC_doubleup:

« Senest Redigeret: Marts 06, 2019, 04:41:52 pm af DerRudi »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #26 Dato: Marts 06, 2019, 07:12:33 pm »
Eksempelvis forsøgte han i september 2016 at finde ud af, hvor i Vendsyssel, jeg mon helt præcis boede.

Hvad mener du med "forsøgte"?  :ROFL:  :dance3: :JC-hysterical:
Manner, manner!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Marts 09, 2019, 11:22:05 am »
Det er nogle udmærkede plakataktioner de unge mennesker fra 'Generation Identitær' laver.
Som nu i går i Aarhus, hvor de gjorde opmærksom på det både groteske og uhyggelige i, at en "hjemvendt" islam-kriger snart kan blive ham, der kører din bybus, rådgiver dig på socialkontoret eller - passer dit barn!

https://identitaer.dk/2019/jihadist-i-gaar-buschauffoer-i-dag

Hvor er det klamt og sindsygt, at der er myndigheder, der står på pinde for disse modbydelige jihadister!  :JC_doubledown:

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Marts 09, 2019, 12:34:20 pm »
Jam det da godt de kommer til at køre bus og andet, så er de da ikke en økonomisk belastning for samfundet, men det er jo åbenbart osse galt i din verden,  :girl_smile:
« Senest Redigeret: Marts 09, 2019, 01:33:41 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Marts 09, 2019, 01:33:42 pm »
Jam det da godt de kommer til at køre bus og andet, så er de da ikke en økonomisk belastning for samfundet, men det er jo åbenbart os galt i din verden,  :girl_smile:

Altid så perfid

perfid: lumsk, lumpen, insinuant, kaptiøs, ondsindet, troløs, nederdrægtig, falsk; jf. ond

Sproget.dk                             :almirena_04: