Forfatter Emne: TRYG OG ATTER TRYG.  (Læst 2030 gange)

Offline måneskin (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
TRYG OG ATTER TRYG.
« Dato: Marts 04, 2019, 12:18:55 pm »
Nu kan det ikke blive sjovere , jeg har ladet mig fortælle at Gubbi The Great som der er en der kalder ham  :ohmy: at han har fået mange penge af Tryg , for at holde en bestemt personen væk fra debatten her  :ohmy: :ohmy:  Personen fortæller at Tryg er så bange for ham , så de var nød til at at bestikke Gubbi med en helvedes masse penge for at personen ikke kunne skrive herinde mere .  :JC_doubledown: 

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: TRYG OG ATTER TRYG.
« Svar #1 Dato: Marts 04, 2019, 12:23:42 pm »
Jeg tror ikke det er den rigtige Poul.

https://www.dindebat.dk/topic/718147-s%C3%A5-nu-sker-det/
  :Laie_cyclist:

Offline månesvin

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 04, 2019, 12:32:51 pm »
det er jo ren chikane

Offline måneskin (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 04, 2019, 01:12:30 pm »

Du tror ikke det er ham men dig om det  :yes: jeg ved det er ham ,har skrevet med ham hvor han også skriver at Solen er blevet købt . Hans eneste indhold her i livet er den tabte Tryg saga ingen venner og familie der bakker ham op , men det må også være trist hvis de bliver bombarderet med Tryg og ethanol gang på gang  :bad: :bad:   Jubi er det nye talerør for Tryg selvom den ene tråd er blevet låst .  :smile1: :smile1:

Offline Torx20

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 04, 2019, 02:36:16 pm »
- de var nød til at at bestikke Gubbi med en helvedes masse penge for at personen ikke kunne skrive herinde mere.

Den er garanteret god nok!  :yes:

Jeg ved fra pålidelig kilde, at skuespilleren Per Pallesen engang har betalt Gubbi 400 Kroner for at holde Pallesens eks-svoger fra at skrive herinde.

INGEN måtte nemlig finde ud af at Tjener Bolt faktisk gik med toupé under optagelserne til Matador.  :hyper: 
Hvis plan A ikke virker, så har alfabetet heldigvis 28 bogstaver..

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 04, 2019, 03:35:14 pm »
Nu må vi håbe på at der kommer en moderator forbi og lukker den her tråd
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 04, 2019, 10:25:37 pm »

Nej, det er ikke ham, men så kunne jeg da se, at mange af debattørerne herfra, er flyttet derind... hvad forskel gør det mon... de samme mennesker, de samme debatter..  :punish:
Er moderator mere streng, med at slette SPAM ?

Offline Torx20

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 05, 2019, 08:23:18 am »

Hvorfor, Fedt?  :ohmy: Hvorfor må Måneskin ikke skrive sin mening om hvad der foregår på andre (sociale) medier?

DU kan da være pisse-bedøvende ligeglad og bare scrolle videre nedad på siden.

Iøvrigt er det eneste du selv snart foretager dig, det er at hakke på Carlo hver eneste gang han skriver.

Du er ved at udvikle dig fra at være en negativ gnavpot af en god debattør - til nu bare at fremstå som en sur, mavebitter stodder med dit hyleri efter moderation af alt hvad der ikke lige passer dig:yes:

Det klæder dig dårligt. :negative:
Hvis plan A ikke virker, så har alfabetet heldigvis 28 bogstaver..

Offline Otto Gobbo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 05, 2019, 08:46:23 am »

'
Det er det ikke, skrivestilen er ikke ens
Som I nok kan forstå, så er jeg uhyggeligt gal på "Tryg-Forsikring" men denne havde jeg ikke se komme, Tryg Forsikring A/S er efter mig, (OK! også er jeg paranoid.), men jeg blev pludseligt smidt ud af mit forsikringsselskab (Alka) for et par år siden, jeg fik ikke rigtigt nogen begrundelse ud over at de ikke ville betale erstatning for et tyveri jeg havde, jeg har lige siddet og renset op i min Mail:-boks, og der lå en gammel Mail. fra Alka, de skrev Bla. at det ændrede ikke ved mine forsikringer at Alka var blevet OPKØBT AF TRYG FORSIKRING!!!!!. Og det gjorde det jo heller ikke som sådanne, jeg blev bare SMIDT UD AF ALKA?????, (Er jeg stadigt paranoid eller hvad??.), Tryg købte gennem et "fiktivt" firma debatten "SOL.DK", som så blev lukket, SOLèn var mit talerør, de solgte så SOLèn til et andet firma som så lukkede den, nu har de så smidt mig ud af Alka, gid vide hvor langt Tryg Forsikring A/S vil gå for at lukke munden på mig?, i en gammen Trinyti film kom skurken med denne replik, " Køb ham eller skyd ham.", lige nu prøver Tryg Forsikring A/S vist at købe alt og alle jeg har kontakt med for at lukke kæften på mig, det vil så aldrig lykkedes Tryg Forsikring A/S, så hvad bliver det næste????? :( . Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Eller her hvor folk hader ham
 En betjent der ikke er på "arbejdet" er IKKE mere end almindelige mennesker, så tag nu en pause, betjente der har "fri" fra arbejdet er ikke mere end almindelige mennesker, men i retten tror dommeren mere på en "betjent" der lyver end på et offer der siger sandheden. Ham betjenten skulle skamme sig meget, jeg er blikkenslager, jeg kan få lukket for vandet i hver eneste "politi-betjent`s" hjem, hvis vi skal følge loven, men sådanne er det jo ikke,vel?, tag nu og hold fri når i har fri fra arbejdet, ellers får i kun fjender. Poul Jørgensen

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 05, 2019, 09:47:14 am »

Hvorfor, Fedt?  :ohmy: Hvorfor må Måneskin ikke skrive sin mening om hvad der foregår på andre (sociale) medier?

DU kan da være pisse-bedøvende ligeglad og bare scrolle videre nedad på siden.

Iøvrigt er det eneste du selv snart foretager dig, det er at hakke på Carlo hver eneste gang han skriver.

Du er ved at udvikle dig fra at være en negativ gnavpot af en god debattør - til nu bare at fremstå som en sur, mavebitter stodder med dit hyleri efter moderation af alt hvad der ikke lige passer dig:yes:

Det klæder dig dårligt. :negative:

Du kan jo åbenbart se på andre fora, at jeg er en god debattør, også siden at jeg kan få lukket jeres lorte underlødige tråde.
I viser en sygelig interesse for at ødelægge et menneske og det viser hvordan danskeren har udviklet sig til at være overmopper, i stedet for at interessere sig for de virkelige problemer ude i verden.

På DD, er der ingen moderation og det her eks. beviser, at det er første gang jeg har bedt om moderation. Jer der interesserer for PJ. viser omverdenen, at i har knald i låget

Carlo har selv startet med at skrive -> hvad rager det os <- og nu får han bare tilbage. Du viser selv. at du ikke følger med.

Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 05, 2019, 10:12:22 am »
Du kan jo åbenbart se på andre fora, at jeg er en god debattør, også siden at jeg kan få lukket jeres lorte underlødige tråde.
I viser en sygelig interesse for at ødelægge et menneske og det viser hvordan danskeren har udviklet sig til at være overmopper, i stedet for at interessere sig for de virkelige problemer ude i verden.

På DD, er der ingen moderation og det her eks. beviser, at det er første gang jeg har bedt om moderation. Jer der interesserer for PJ. viser omverdenen, at i har knald i låget

Carlo har selv startet med at skrive -> hvad rager det os <- og nu får han bare tilbage. Du viser selv. at du ikke følger med.

Du får ret og jeg får fred!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Marts 05, 2019, 10:39:19 am »
Det beviser igen garlodrengens underlødige kvalitet og skrivestil. Garlodrengen er en troll ligesom Torx20

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #12 Dato: Marts 05, 2019, 01:01:12 pm »
Poul Jørgensen er arketypen på den lille mand, der er kommet i klemme i systemet, og normalt er det sådan, at man holder med netop den lille mand.
Midlerne er underordnede.

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Marts 28, 2019, 10:53:12 am »
Poul Jørgensen er arketypen på den lille mand, der er kommet i klemme i systemet, og normalt er det sådan, at man holder med netop den lille mand.

Ja stakkels Poul, og nu er Krønge- Jørgen død, hvor skal han så aflever gamle rester.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Marts 28, 2019, 11:41:23 am »
R.I.P. Krønge-Jørgen.

Fra Krostuen Pandrup:

Der var så meget de skulle have talt om (sikkert noget med Tryg og sprit i blodprøven).
  :Laie_cyclist: