Jeg tror ikke det er den rigtige Poul.https://www.dindebat.dk/topic/718147-s%C3%A5-nu-sker-det/
- de var nød til at at bestikke Gubbi med en helvedes masse penge for at personen ikke kunne skrive herinde mere.
Nu må vi håbe på at der kommer en moderator forbi og lukker den her tråd
Citat fra: fedt efter Marts 04, 2019, 03:35:14 pmNu må vi håbe på at der kommer en moderator forbi og lukker den her trådHvorfor, Fedt? Hvorfor må Måneskin ikke skrive sin mening om hvad der foregår på andre (sociale) medier? DU kan da være pisse-bedøvende ligeglad og bare scrolle videre nedad på siden. Iøvrigt er det eneste du selv snart foretager dig, det er at hakke på Carlo hver eneste gang han skriver.Du er ved at udvikle dig fra at være en negativ gnavpot af en god debattør - til nu bare at fremstå som en sur, mavebitter stodder med dit hyleri efter moderation af alt hvad der ikke lige passer dig. Det klæder dig dårligt.
Du kan jo åbenbart se på andre fora, at jeg er en god debattør, også siden at jeg kan få lukket jeres lorte underlødige tråde.I viser en sygelig interesse for at ødelægge et menneske og det viser hvordan danskeren har udviklet sig til at være overmopper, i stedet for at interessere sig for de virkelige problemer ude i verden.På DD, er der ingen moderation og det her eks. beviser, at det er første gang jeg har bedt om moderation. Jer der interesserer for PJ. viser omverdenen, at i har knald i låget Carlo har selv startet med at skrive -> hvad rager det os <- og nu får han bare tilbage. Du viser selv. at du ikke følger med.
Poul Jørgensen er arketypen på den lille mand, der er kommet i klemme i systemet, og normalt er det sådan, at man holder med netop den lille mand.