Forfatter Emne: De unge bliver dummere og dummere  (Læst 470 gange)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: De unge bliver dummere og dummere
« Svar #15 Dato: Februar 19, 2019, 12:06:07 pm »
Tigermanden som muslim går nu også ind for pædofili.

:blum:
Jeg har lånt Gubbis 3D-briller.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Februar 19, 2019, 02:41:47 pm »
Højesteretsdommer opfordrer troende til at erklære religiøse opfordringer til terrorisme for ugyldige.
Ifølge en australsk højesteretsdommer forpligter Koranen troende til at føre krig. Dommeren opfordrer til, at almindelige troende offentligt tager afstand fra voldelige vers i deres hellige bog for at tage modet fra fundamentalister.

Af verdens 7,8 milliarder mennesker, er der så mange der siger så meget. Også i Australien - omtrent på klodens bagside.

De fleste muslimer kan dårligt kende forskel på for og en bag på en koran og er temmeligt ligeglade med hvad der står i den.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Februar 19, 2019, 02:55:21 pm »
I får lige et billede af en motorcykel der er blevet ramt af en pick-up-truck i Fillipinerne. Det er en milliard gange farligere end koraner.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.4%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Visse skribenter virker dummere og dummere
« Svar #18 Dato: Februar 19, 2019, 04:14:13 pm »
Carlo:
Citér
I får lige et billede af en motorcykel der er blevet ramt af en pick-up-truck i Fillipinerne. Det er en milliard gange farligere end koraner.

Nej, det er det ikke.

Man kan være uheldig og blive involveret i en trafikulykke, og man kan som fører af en motorcykel selv være uopmærksom - det kan koste.
Men din sammenligning er syg og kun skrevet for at harmløsgøre islam (du ER gennemskuet for flere år siden!)

Der følger nemlig ikke en brugsanvisning med på en motorcykel eller andre køretøjer, som opfordrer ejeren til at fræse flest muligt 'vantro' mennesker ihjel !

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Carlo Klam kan umuligt blive dummere
« Svar #19 Dato: Februar 19, 2019, 04:45:57 pm »
Carlo:
Citér
De fleste muslimer kan dårligt kende forskel på for og en bag på en koran og er temmelig ligeglade med hvad der står i den.

Gad vide, om du selv tror på bare en smule af alt det meningsløse pladder, du sender herind? Eller om det bare går ud på at medvirke til, at der bliver så lidt seriøs debat som overhovedet muligt. (Læs: medvirke til at få jaget de sidste tilhængere af virkelig debat langt væk.)

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Februar 19, 2019, 04:49:49 pm »
Det er da ikk lykkedes ham at jage mig væk endnu,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Februar 19, 2019, 04:50:01 pm »
Man kan være uheldig og blive involveret i en trafikulykke, og man kan som fører af en motorcykel selv være uopmærksom - det kan koste.

Der dør mange gange flere mennesker ved motorcykelulykker end ved islamisk terror. Her i Thailand omkommer der 24 000 mennesker om året i trafikken. De fleste er motorcykelulykker. I Thailand er der omkommet 1200 mennesker over en årrække i forbindelse med muslimsk separatisme i Sydthailand. Hvad er så farligst?

Citér
Men din sammenligning er syg og kun skrevet for at harmløsgøre islam....................

Men hvor er så alle de dødsofre for islamisk jihadisme der ligger strøet omkring i Europas gader?

Der var lige den nys udviste boghandler fra Brønshøj. Ha, han trasker rundt i nogle plastikbadetøfler i en kiosk i Brønshøj. Så downloader han nogle videoer. Det kan enhver gøre. Så sætter han dem sammen til en DVD. Det kan enhver ligeledes gøre. Intet farligt i det. Undtagen oppe mellem ørerne på frygtsomme individer.

Citér
(du ER gennemskuet for flere år siden!)

Gennemskuet i hvad?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Februar 19, 2019, 04:56:14 pm »
Det er da ikk lykkedes ham at jage mig væk endnu,  :girl_smile:

Men skulle jeg forsøgsvis holde mig lidt væk i et stykke tid, og se om debatniveauet bliver højnet? F eks nøjes med at poste i kategorien "Dyr"?

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Februar 19, 2019, 04:59:41 pm »

:blum:

Det må være det man kalder at løfte jern:girl_haha:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Februar 19, 2019, 05:02:40 pm »
Carlo:
Citér
Der dør mange gange flere mennesker ved motorcykelulykker end ved islamisk terror. Her i Thailand omkommer der 24 000 mennesker om året i trafikken. De fleste er motorcykelulykker. I Thailand er der omkommet 1200 mennesker over en årrække i forbindelse med muslimsk separatisme i Sydthailand. Hvad er så farligst?

Blarblarblarblar - skulle Rundetårn alligevel være en anelse højere end et tordenskrald!!
Som sagt, vi har gennemskuet for år tilbage, hvorfor typer som dig evindeligt sammenligner trafikulykker, jordskælv o. lign. med en led lovreligion, hvis hovedtekster opfordrer til meget bevidst at slå os andre ihjel. Du narrer ingen.

Citér
Men hvor er så alle de dødsofre for islamisk jihadisme der ligger strøet omkring i Europas gader?

De ligger der ikke længere. Men det er pinligt, at du forsøger at ignorere dem.
Jeg tror aldrig jeg glemmer billederne fra specielt de mange i Nice eller den lille piges afrevne ben i Stockholm. Jeg kunne plastre siden til med fotos fra islams mord i netop Europas gader, men det vil jeg ikke. Normale mennesker kan godt huske, hvordan det ser ud!

Citér
Der var lige den nys udviste boghandler fra Brønshøj. Ha, han trasker rundt i nogle plastikbadetøfler i en kiosk i Brønshøj. Så downloader han nogle videoer. Det kan enhver gøre. Så sætter han dem sammen til en DVD. Det kan enhver ligeledes gøre. Intet farligt i det. Undtagen oppe mellem ørerne på frygtsomme individer.

Ja, han var mægtig harmløs. Dog kan folk, som har lidt mellem ørerne, godt se for sig, hvad der var sket, hvis hans planer var blevet ført ud i livet.
Jeg erindrer, at det ikke er første gang, du forsøger at hyggeliggøre Said Mansour. Der skulle vel ikke være en personlig forbindelse? ... Jeg er sikker på, at mange danskere gerne så, at du tog ned til ham i Marokko. Så kunne du måske tale hans sag der, hvis du tør.
« Senest Redigeret: Februar 19, 2019, 05:04:19 pm af DerRudi »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Februar 20, 2019, 12:47:48 pm »
Blarblarblarblar - skulle Rundetårn alligevel være en anelse højere end et tordenskrald!!
Som sagt, vi har gennemskuet for år tilbage, hvorfor typer som dig evindeligt sammenligner trafikulykker, jordskælv o. lign. med en led lovreligion, hvis hovedtekster opfordrer til meget bevidst at slå os andre ihjel. Du narrer ingen.

Hvad er det for nogle typer som mig? Uddyb venligst?

Det er da relevant at vide hvad vi skal rende rundt og være bange for? Jeg er ikke et specielt bekymret gemyt, men når jeg ser mig omkring skulle folk hellere være mere bekymrede for røg, druk og fed mad, end islamiske selvmordsbombere. Mine forholdsregler overfor livets risici er at lade være med at ryge og drikke. Og så at spise grønt og stemme rødt. Det skulle nogle flere gøre. Det gør godt.

Livet er for kort til at henslæbe det, med konstant at se sig over skulderen efter nogen der skulle være efter en med krumsabler.

Islam lovreligion? Jeg ville sige det modsatte, at dømme efter muslimernes adfærd: ulovlighedsreligion. Vi havde lige en tråd om at muslimer tèr sig 270 % mere tossede i trafikken end de endemiske. Det ville ikke være tilfældet hvis islam var en lovreligion.

Citér
De ligger der ikke længere. Men det er pinligt, at du forsøger at ignorere dem.

Der dør 70 000 mennesker i verden hverdag. Mange en grusom død.

Citér
Jeg tror aldrig jeg glemmer billederne fra specielt de mange i Nice eller den lille piges afrevne ben i Stockholm.

Du smovser rigtigt i død og ulykke. Drømmer du også om en selfie med en lille pige med afrevne ben i baggrunden?

Citér
Ja, han var mægtig harmløs. Dog kan folk, som har lidt mellem ørerne, godt se for sig, hvad der var sket, hvis hans planer var blevet ført ud i livet.

Ja, han kunne være en pestilens på en tunet knallert.

Citér
Der skulle vel ikke være en personlig forbindelse? ...

DEN lader vi lige stå lidt!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Februar 28, 2019, 03:04:04 pm »