Forfatter Emne: Er Frankrigs præsident homo?  (Læst 636 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Er Frankrigs præsident homo?
« Svar #15 Dato: Februar 14, 2019, 11:57:29 pm »
DerRudi

Citér
Andre kilder i Frankrig har peget på, at det da var en offentlig hemmelighed.
Manner, Manner!

Hans kone, som kunne være hans mor, har han nok kun for  - at være en støtte - være ved hans side offentligt, det mener nogen sikkert, ser bedre ud end, kun hans livvagt.... :connie_1:

Pas du dit. Så passer han sit.

Fordrukne citatfusker, som ikke husker hvad han poster
« Senest Redigeret: Februar 15, 2019, 12:00:33 am af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #16 Dato: Februar 15, 2019, 12:17:01 am »
DerRudi

Citér
Manner, Manner!

Hans kone, som kunne være hans mor, har han nok kun for  - at være en støtte - være ved hans side offentligt, det mener nogen sikkert, ser bedre ud end, kun hans livvagt.... :connie_1:

Manner, manner!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Februar 15, 2019, 12:48:46 am »
Du vil aldrig få en chance for komme til at guffe gren med hendes mand.  :angry:
Du har ikke ligefrem udsenet med dig.  :big_grin:

:aww: :Cherna_29:

Ha ha. Bare giv ham pøllegufferen ak31 igen, Tigermand.
Jeg kan godt sige dig at han er gal over den tegning. :smile1:
Jeg har lånt Gubbis 3D-briller.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Februar 15, 2019, 10:15:40 am »
DerRudi

Citér
Manner, Manner!

Fedt billede af garlodrengen
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Februar 15, 2019, 10:24:23 am »
Du vil aldrig få en chance for komme til at guffe gren med hendes mand.  :angry:
Du har ikke ligefrem udsenet med dig.  :big_grin:

:aww: :Cherna_29:

Ha ha. Bare giv ham pøllegufferen ak31 igen, Tigermand.
Jeg kan godt sige dig at han er gal over den tegning. :smile1:

Du er så ubegavet at du fortsætter.
« Senest Redigeret: Februar 15, 2019, 10:38:24 am af ak31 »
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.8%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Februar 15, 2019, 10:53:16 am »
Jeg spørger: Kan en præsident for en af Europas største stater have homoseksuelle affærer 'bag kulisserne' ?

Dette er ikke ment som et moralsk spørgsmål. Det er ikke så interessant for mig, om han virkelig er 'en pæn lille bøssedreng', men det kommer sågu' mig ved, om han udgør en sikkerhedsrisiko i et stort NATO-land!

Nu plejer du at være imod NATO, så den sikkerhedsrisiko må bekomme dig vel. De højreorienterede ville gibbe af fryd, hvis Frankrigs og NATOs militære hemmeligheder blev afleveret til Putin.

Men NS-regiemts spidser var sexualforskruede. Uha, Hitlers livlæge der stank som en gedestald og smaskede som et svin når han spiste.

Vi kommunister er dog ordentlige mennesker.

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Februar 15, 2019, 11:02:42 am »
Og hvad så? Selv hvis det skulle være sandt er det bedøvende ligegyldigt! Jeg bekymrer mig for hvad politikere beslutter, ikke hvem de hygger sig med indenfor deres egne fire vægge.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Februar 15, 2019, 11:42:33 am »
Jeg stemmer kun på en sund "naturlig" politiker og vi ved alle at homoer ikke er naturlige. Der er for mange "huller" i dem.  :yes:

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Februar 15, 2019, 12:14:08 pm »
Bortset fra den naturalistiske fejlslutning (fordi noget er naturligt er det "godt", og vice versa), er det ikke sandt hvad du siger fedt. Homoseksualitet eksisterer i den grad i naturen! Vi har observeret det i vores nærmeste artsfæller.

Uanset hvad har jeg stadig problemer med at se hvordan det skulle påvirke en politikers arbejde hvem han går i seng med. Er problemet at du ser det som amoralsk i en eller anden forstand, og forventer at dine politikere er moralske forbilleder? I så fald må du gerne opstille et moralsk argument for hvorfor homoseksualitet skulle være forkert.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Februar 15, 2019, 03:10:38 pm »
Bortset fra den naturalistiske fejlslutning (fordi noget er naturligt er det "godt", og vice versa), er det ikke sandt hvad du siger fedt. Homoseksualitet eksisterer i den grad i naturen! Vi har observeret det i vores nærmeste artsfæller.

Uanset hvad har jeg stadig problemer med at se hvordan det skulle påvirke en politikers arbejde hvem han går i seng med. Er problemet at du ser det som amoralsk i en eller anden forstand, og forventer at dine politikere er moralske forbilleder? I så fald må du gerne opstille et moralsk argument for hvorfor homoseksualitet skulle være forkert.

Du vil sikkert give mig ret i at hvis vi alle er homoer, går befolkningstilvæksten i stå. Ergo kan man ikke sige at være homo er naturligt!
Eks. vi skriver jo om politikere og ham Simon Emil Ammitzbøll-Bille er sgu da en underlig "mand"
Hvis det kan trøste dig, har jeg irettesat mine drenge for homofobi og sagt til dem at homoer skal opleves og ikke trynes.

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Februar 15, 2019, 04:01:09 pm »
Du vil sikkert give mig ret i at hvis vi alle er homoer, går befolkningstilvæksten i stå. Ergo kan man ikke sige at være homo er naturligt!

Det er ikke definitionen på "naturligt". Om noget er naturligt eller ej går på om det er noget mennesket har skabt, eller om det er noget naturen har givet os. Givet at mange andre arter også har homoseksualitet, deriblandt nogle af vores tætteste artsfæller, må det siges at homoseksualitet er naturligt.

Vi mener idag at homoseksualitet kan fremkomme som resultat af gener der ER fordelagtige for forplantning, men at samspillet mellem dem indimellem skaber homoseksualitet.

Hvis din holdning er at kun folk der fra naturens hånd KAN og VIL formere sig med én af det modsatte køn du vil stemme på, vil du så heller ikke stemme på ikke-fertile mennesker? Hvad med ældre og barnløse mennesker? Og sidst men ikke mindst: Hvorfor?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Februar 15, 2019, 04:38:06 pm »
Naturen har givet os manden og kvinden. Når manden og kvinden parrer sig, kommer der tit og ofte børn ud af det.
Naturen har også blogget for nogle barnløse, fordi naturen har fundet ud af at lige de her to, skal ikke have børn sammen.
Naturen har også fundet ud af at de her gamle folk ikke skal have børn sammen, da de er for gamle.
Naturen har fundet ud af alt det her igennem evolutionen.
Alle dine forklaringer, er noget der er udsprunget af for mange individer inden for arden og jeg skriver ikke at det er usundt for arten med homoseksualitet.
Aner da heller ikke om en homomand og en homokvinde vil få det ultimative barn sammen; men det barn skal røres sammen i en kop og det er ikke naturligt.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.8%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Februar 15, 2019, 04:50:19 pm »
Naturen har givet os manden og kvinden. Når manden og kvinden parrer sig, kommer der tit og ofte børn ud af det.
Naturen har også blogget for nogle barnløse, fordi naturen har fundet ud af at lige de her to, skal ikke have børn sammen.
Naturen har også fundet ud af at de her gamle folk ikke skal have børn sammen, da de er for gamle.
Alle dine forklaringer, er noget der er udsprunget af for mange individer inden for arden og jeg skriver ikke at det er usundt for arten med homoseksualitet.
Aner da heller ikke om en homomand og en homokvinde vil få det ultimative barn sammen; men det barn skal røres sammen i en kop og det er ikke naturligt.

Du ville gøre en god figur henne i missionshuset.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Februar 15, 2019, 04:53:23 pm »

Du ville gøre en god figur henne i missionshuset.

Who cares hvad du mener garlodreng og din tunge vil altid være brun af fækalier, fra alle dem du slikker.
« Senest Redigeret: Februar 15, 2019, 05:03:12 pm af fedt »

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Februar 15, 2019, 06:07:23 pm »

Er det, eller er det ikke, naturen der har givet os homoseksuelle? Eller mener du det er noget vi selv har skabt?

Og nej, homoseksualitet eksisterer ikke for at begrænse vores forplantningsevne.

Og mens du skriver at du ikke mener det er usundt, med homoseksuelle, ville du alligevel ikke stemme på en. Jeg forsøger at forstå hvorfor. For mig at se er det irrelevant i hvilket omfang homoseksualitet er naturligt, men siden den linje af diskurs har betydning for dig, må jeg bare meddele dig at homoseksualitet er helt naturligt og findes i utallige arter.

Men hvad med Teresa May? Hun er for gammel til at få børn nu, og har aldrig fået nogen. Ville du undlade at stemme på hende af den grund alene? (ignorer hendes politik)