Forfatter Emne: Stram Kurs kommer i modgang.  (Læst 2051 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Stram Kurs kommer i modgang.
« Svar #30 Dato: Februar 23, 2019, 11:44:13 am »
Tråden tilbage på sporet. Jeg har set, hvad den nuværende politiske udvikling bringer: mere islam, mindre demokrati, mindre ytringsfrihed, mindre danskhed, mere vold, mere mord, mere terror. Derfor er det bindende nødvendigt, at jeg og andre i Stram Kurs fortsætter vores politiske arbejde. Jeg anser ikke, at overgivelse på nogen som helst måde er en mulighed. Jeg styrkes i troen af, at der hver eneste dag er danske drenge og unge mænd som kontakter mig og takker mig for min kamp for Danmark og danskerne.

Mvh Paludan
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Februar 23, 2019, 02:23:43 pm »
Er du pot og pande med Paludan?  :girl_wink:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Februar 23, 2019, 10:16:38 pm »
Nå, jeg troede, det var Fedt, der var Paludan in disguise, siden han underskriver sig sådan.
I'm a Troll

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Februar 24, 2019, 09:04:53 am »

Er det rigtigt, at du bruger ynderbauser i størrelse 58, det har jeg hørt.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Februar 24, 2019, 09:06:43 am »
Nå, jeg troede, det var Fedt, der var Paludan in disguise, siden han underskriver sig sådan.

Skrev du ikke farvel og nu kunne vi andre hygge os sammen med GuBBi? fordrukne københavner.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    63%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Februar 24, 2019, 03:10:32 pm »

Ja, det er at udgive andres tekster som sine egne. Nu har han bare at stille sig op i rækken af littereære tyve med Anti-rød og Licenssnyderen.

Og hvis han kan finde på at stjæle andres tekster, så er det man løfter et øjenbryn, og overvejer hvad han mere kan finde på at stjæle. Måske man skal passe på sine lommer.
Du får ret og jeg får fred!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Februar 24, 2019, 04:10:50 pm »

Ja, det er at udgive andres tekster som sine egne. Nu har han bare at stille sig op i rækken af littereære tyve med Anti-rød og Licenssnyderen.

Og hvis han kan finde på at stjæle andres tekster, så er det man løfter et øjenbryn, og overvejer hvad han mere kan finde på at stjæle. Måske man skal passe på sine lommer.

Hvad rager det os

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    63%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Februar 24, 2019, 04:38:43 pm »

Hvad rager det os
[/quote]

Det rager os da meget at man skal passe på sine lommer, når du er i nærheden. Håber du holder dine tyverier til litteratur
Du får ret og jeg får fred!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Februar 24, 2019, 08:36:53 pm »

Hvad rager det os

Det rager os da meget at man skal passe på sine lommer, når du er i nærheden. Håber du holder dine tyverier til litteratur
[/quote]

Ja vi kender godt de skide kommunister, der stjæler af de riges lommer og bagefter skider i egen rede. Ligesom muslimerne.

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Februar 24, 2019, 10:22:40 pm »
Fedt tør kun at komme med personangreb og blive personlig her, hvor der er meget lang snor. På den anden debatside ved han godt, at hvis han kørte samme stil vil hammeren falde - og han er endda blevet bedt om at holde sig til bolden og ikke manden.