Jeg kan ikke holde ud at være fast lytter til den slags
Citat fra: DerRudi efter Februar 08, 2019, 11:03:17 amJeg kan ikke holde ud at være fast lytter til den slags Så sluk for radioen. Ingen tvinger dig.
Jeg tror fedt læner sig kraftigt op af en banning,
Citat fra: homofaber efter Februar 08, 2019, 02:29:26 pmCitat fra: DerRudi efter Februar 08, 2019, 11:03:17 amJeg kan ikke holde ud at være fast lytter til den slags Så sluk for radioen. Ingen tvinger dig.Skal du ikke debattere din muslimske skiderik
Hvilken hjernevask kører der ikke overfor sagesløse lyttere og seere, når programmer som P1 og DR2-deadline udsendes ! Jeg kan ikke holde ud at være fast lytter til den slags "holdningsmassage"
Fordi du altid er så provokerende unfair og muslimsk overlegen og muslimer føler de har ret til at være flabet.
Citat fra: fedt efter Februar 08, 2019, 09:13:04 pmFordi du altid er så provokerende unfair og muslimsk overlegen og muslimer føler de har ret til at være flabet.Så må du jo være muslim, sådan som du ter dig !
Du er sgu da bare en gammel lyvende ondskabsfuld idiot
Citat fra: fedt efter Februar 08, 2019, 02:40:56 pmCitat fra: homofaber efter Februar 08, 2019, 02:29:26 pmCitat fra: DerRudi efter Februar 08, 2019, 11:03:17 amJeg kan ikke holde ud at være fast lytter til den slags Så sluk for radioen. Ingen tvinger dig.Skal du ikke debattere din muslimske skiderikKan vi ikke tale ordentligt til hinanden? Hvorfor skal du komme med alle de personangreb?
Så er det bare hvem der er den mest gamle og lyvende ondskabsfulde idi*t,