Forfatter Emne: Når fortiden kommer tæt på  (Læst 100 gange)

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Når fortiden kommer tæt på
« Dato: Februar 05, 2019, 10:17:09 pm »
Som I ved, var jeg desværre med i en bande, der holdt til i området omkring Istedgade og Hovedbanegården. Min opgave var at holde vagt og give tegn, mere kunne jeg ikke.

Jeg er blevet kontaktet af politiet, de vil gerne afhøre mig, så de har givet mig besked på at møde på politigården på fredag. Jeg møder selvfølgelige op og høre, hvad de vil. Jeg vil også fortælle, hvad jeg ved. Det er da det mindste, jeg kan gøre.

Det kan da godt være, jeg bliver straffet med fængselsstraf, men det er jeg ikke bange for. Der er ikke noget på jord, der kan gøre mig bange længere. Jeg vil få masser af tid til at meditere og komme Gud Herren nærmere, hvis det er det, der bliver resultatet. Og måske kan jeg sprede det gode budskab til nogen, der har brug for det inde i fængslet.

Forstå mig ret, jeg vil helst ikke i fængsel, men bliver det så, så tager jeg det med. Jeg ved, at jeg nok skal klare det, for nu er jeg ikke alene længere.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
    • Vis profil
Sv: Når fortiden kommer tæt på
« Svar #1 Dato: Februar 05, 2019, 10:46:50 pm »
Kære Mak, du skrev:

Citér
Det kan da godt være, jeg bliver straffet med fængselsstraf, men det er jeg ikke bange for. Der er ikke noget på jord, der kan gøre mig bange længere. Jeg vil få masser af tid til at meditere og komme Gud Herren nærmere, hvis det er det, der bliver resultatet. Og måske kan jeg sprede det gode budskab til nogen, der har brug for det inde i fængslet.

Godt du ser sådan på det, jeg tror det glæder politiet, at du har vendt dit gamle liv ryggen, og du har ret, hvis du kan hjælpe andre i fængslet med, at gøre som dig, så kan der kun komme noget godt ud af, dit ophold, og måske skal du ikke i fængsel, men du ved, at Jesus vil være med dig, lige meget hvad der sker  :heart2:

Alt det bedste til dig  :smile1:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Når fortiden kommer tæt på
« Svar #2 Dato: Februar 05, 2019, 11:46:06 pm »
Nej, du bliver ikke straffet. Politiet vil gøre ALT for at du ikke får tilbagefald, af den ene eller anden slags. Og det er der risiko for hvis du kommer i fængsel. Og det ved de godt hos politiet.

Dejligt at høre fra dig. Lad os høre mere, men vær klar over at du kan risikere at få en spand møg hældt over hovedet her på debatten.

Lad os også høre hvordan det går, nu du har lagt alkoholen langt bag dig. Kan du mærke du kommer til kræfter igen?