Tigermanden: CitérMig bekendt er der ikke nogen særlig grund til at frygte afrikansk vold i danmark - da det er danskere, der står for langt størstedelen af volden. Men I går jo ind for politisk korrekt vold - så I får argumenter til debatten.De fleste voksne, nogenlunde begavede danskere ved nok, at indvandrere + efterkommere "kun" udgør omkring 10-11 procent af befolkningen. Alligevel er de meget overrepræsenterede i statistikken over grov vold, voldtægter m.m.Så dit taskenspillernummer med at "det er danskere, der står for langt størstedelen af volden", er der næsten ingen der hopper på i dag. Den gik måske for 20-25 år siden, ikke i dag. Danskerne, som udgør ca. 89-90 procent, er faktisk ganske lovlydige i gennemsnit.
Mig bekendt er der ikke nogen særlig grund til at frygte afrikansk vold i danmark - da det er danskere, der står for langt størstedelen af volden. Men I går jo ind for politisk korrekt vold - så I får argumenter til debatten.
GuBBi har lige skrevet at tigermanden er en stråmandsfigur og at han lyver hele tiden.
Hvad koster dine geder egentlig?
Johannes, jeg har jo sagt ikke flere billeder fra dit familiealbum.Jeg bliver så ked af det hver gang du udstiller dig selv skat.
Citat fra: Tigermanden efter Februar 06, 2019, 03:04:06 pmHvad koster dine geder egentlig?Jeg ved godt, det kan være svært, at holde styr på, hvad du skriver, når du er Tigermand... men det er altså når du skriver som Anklager, at du har geder på hjernen jeg har faktisk ondt af dig..