Forfatter Emne: Afrikansk vold mod unge danske  (Læst 947 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Afrikansk vold mod unge danske
« Svar #15 Dato: Februar 05, 2019, 06:29:30 pm »
Tigerklager, jeg kan se, du ved meget om personlighedsforstyrrelser... så ved du sikkert også noget om,  dobbelt   personlighedsforstyrrelse som f.eks.  'Dr. Jekyll og Mr. Hyde'   :boast:

DerRudi er betaget af danske nazister, som var frivillige tyske SS-soldater under besættelsen - og du beundrer ham.

Tigermanden er "jeres" værktøj, som bliver anvendt til at sværte jeres modstandere til.

Nå Irving - du har måske fulgt med, her på DinDebat - så længe... at du kan udtale dig om det  :bb:

Nu er det vel ikke sådan, at Tigermanden er dit værktøj  :Cherna_29: :Laie_9:

Det undrer mig ikke, at du beskylder mig for at være en anden. Jeg har bare fulgt med, og har lagt mærke til, at du og Rudi altid er enige.

Tigermanden skriver det, som I to er allermest imod. Han gør det på en måde, så I kan sole jer i det, fordi Tigermanden også sørger for at være upopulær.

Samtidig med at I har kunnet sole jer i Tigermanden, har han været træls for Anklageren.

Jo jo det er rigtig nok. Rudi og mig er Nazi kammesjukker og vi har ikke haft nogle venner siden Hitler døde. Og tag så stadigvæk at holde din kæft irving, Alias homosvaper - tigermanden - anklageren og alle de andre tosser
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Irving

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Februar 05, 2019, 07:06:08 pm »
Tigerklager, jeg kan se, du ved meget om personlighedsforstyrrelser... så ved du sikkert også noget om,  dobbelt   personlighedsforstyrrelse som f.eks.  'Dr. Jekyll og Mr. Hyde'   :boast:

DerRudi er betaget af danske nazister, som var frivillige tyske SS-soldater under besættelsen - og du beundrer ham.

Tigermanden er "jeres" værktøj, som bliver anvendt til at sværte jeres modstandere til.

Nå Irving - du har måske fulgt med, her på DinDebat - så længe... at du kan udtale dig om det  :bb:

Nu er det vel ikke sådan, at Tigermanden er dit værktøj  :Cherna_29: :Laie_9:

Det undrer mig ikke, at du beskylder mig for at være en anden. Jeg har bare fulgt med, og har lagt mærke til, at du og Rudi altid er enige.

Tigermanden skriver det, som I to er allermest imod. Han gør det på en måde, så I kan sole jer i det, fordi Tigermanden også sørger for at være upopulær.

Samtidig med at I har kunnet sole jer i Tigermanden, har han været træls for Anklageren.

Jo jo det er rigtig nok. Rudi og mig er Nazi kammesjukker og vi har ikke haft nogle venner siden Hitler døde. Og tag så stadigvæk at holde din kæft irving, Alias homosvaper - tigermanden - anklageren og alle de andre tosser

Der er en grim tone her. Jeg ved ikke hvem der er nazister. Jeg har lagt mærke til, at Rudi beundrer danske nazister i tysk krigstjeneste under besættelsen, og det er ikke almindeligt.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Februar 05, 2019, 07:12:05 pm »
Så må du tage dig en tudekiks og en tår øl irving og så kan du lære ikke at poste sådan en gang pladder.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Februar 05, 2019, 07:20:59 pm »
http://uriasposten.net/archives/98424

To 25-30 årige afrikanere eftersøges af politiet for vold.

https://denkorteavis.dk/2019/han-var-bare-paa-vej-hem-fra-en-tur-i-byen-saa-moedte-han-en-afrikaner-der-havde-lyst-til-at-taeve-ham/

Politiet kan kontaktes ang. en 23-25-årig mand, afrikansk af udseende.

Dagligliv i Danmark anno 2019 !

Har du tænkt dig at gøre noget ved det ?

Ja, Nye Borgerlig får krydset, og forhåbentlig så stor indflydelse at de få smidt de fleste af dem hjem hvor de hører til.

Offline Irving

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Februar 05, 2019, 07:25:35 pm »
Så må du tage dig en tudekiks og en tår øl irving og så kan du lære ikke at poste sådan en gang pladder.

Hvad er formålet med at jage folk væk fra debatten?

Er det en form for sabotage af Din-Debat.dk?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Februar 05, 2019, 07:43:07 pm »
troll bait

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Februar 05, 2019, 08:07:44 pm »
http://uriasposten.net/archives/98424

To 25-30 årige afrikanere eftersøges af politiet for vold.

https://denkorteavis.dk/2019/han-var-bare-paa-vej-hem-fra-en-tur-i-byen-saa-moedte-han-en-afrikaner-der-havde-lyst-til-at-taeve-ham/

Politiet kan kontaktes ang. en 23-25-årig mand, afrikansk af udseende.

Dagligliv i Danmark anno 2019 !

Har du tænkt dig at gøre noget ved det ?

Ja, Nye Borgerlig får krydset, og forhåbentlig så stor indflydelse at de få smidt de fleste af dem hjem hvor de hører til.

Hvis NB kommer ind og meningsmålingerne holder stik, får de 4 mandater. De bliver altså det mindste parti i Folketinget.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Februar 05, 2019, 10:27:16 pm »

Irving tag og hold din kæft, vi ved jo godt at det er homosvaper eller tigermanden eller, der skriver som irving

Ja Tigermanden / Anklageren det er for tydeligt  :biggrin:

Offline Irving

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Februar 05, 2019, 11:25:27 pm »

Irving tag og hold din kæft, vi ved jo godt at det er homosvaper eller tigermanden eller, der skriver som irving

Ja Tigermanden / Anklageren det er for tydeligt  :biggrin:

Jeg har læst administrators bedømmelse (som har adgang til IP adresserne), så du virker ikke troværdig.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9245.msg129033#msg129033

Der er en ondskabsfuld forsamling på denne debat, som ikke er her for at debattere, og jeg forstår ikke, hvorfor de er så besat af Anklageren?

Han er her ikke engang.

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så vil Tigermanden gerne være Anklageren, så det er meget forvirrende.

« Senest Redigeret: Februar 05, 2019, 11:39:43 pm af Irving »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Februar 06, 2019, 08:29:14 am »
trolle bait

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #25 Dato: Februar 06, 2019, 09:24:05 am »
Mig bekendt er der ikke nogen særlig grund til at frygte afrikansk vold i danmark - da det er danskere, der står for langt størstedelen af volden. Men I går jo ind for politisk korrekt vold - så I får argumenter til debatten.
Manner, manner!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Februar 06, 2019, 09:36:51 am »
Irving

Citér
Der er en ondskabsfuld forsamling på denne debat, som ikke er her for at debattere, og jeg forstår ikke, hvorfor de er så besat af Anklageren?

Det ser ud til, at du "snakker med dig selv" - du har endnu ikke, deltaget i en debat - har du fortrudt du flyttede til det andet forum  :boast: :bee:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #27 Dato: Februar 06, 2019, 10:39:37 am »
Irving

Citér

Det ser ud til, at du "snakker med dig selv" - du har endnu ikke, deltaget i en debat - har du fortrudt du flyttede til det andet forum  :boast: :bee:

Du er en slags landsforræder, fordi du nedgør danmark for de beslutninger, som Folketinget vedtager.  :yes:
Manner, manner!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Februar 06, 2019, 12:01:24 pm »
Tigermanden:
Citér
Mig bekendt er der ikke nogen særlig grund til at frygte afrikansk vold i danmark - da det er danskere, der står for langt størstedelen af volden. Men I går jo ind for politisk korrekt vold - så I får argumenter til debatten.

De fleste voksne, nogenlunde begavede danskere ved nok, at indvandrere + efterkommere "kun" udgør omkring 10-11 procent af befolkningen. Alligevel er de meget overrepræsenterede i statistikken over grov vold, voldtægter m.m.
Så dit taskenspillernummer med at "det er danskere, der står for langt størstedelen af volden", er der næsten ingen der hopper på i dag. Den gik måske for 20-25 år siden, ikke i dag. Danskerne, som udgør ca. 89-90 procent, er faktisk ganske lovlydige i gennemsnit.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Februar 06, 2019, 12:14:19 pm »
GuBBi har lige skrevet at tigermanden er en  stråmandsfigur og at han lyver hele tiden.