Forfatter Emne: 'Tigerklageren' definitivt afsløret og hængt op - slut finale!  (Læst 1418 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
'Tigerklageren' definitivt afsløret og hængt op - slut finale!
« Dato: Februar 02, 2019, 12:20:56 pm »
Bare lige en interessant meddelelse til Lyjse, ak31 og andre her på debatten, som allerede for et par år siden var med til at afsløre og siden fastholde, at den tidligere brovtebande-anfører, Anklageren var og er den samme som Tigermanden. Altså var det ikke ved siden af, når vi lidt hovedrystende over dette pjattede skuespil kaldte ham 'TIGERKLAGEREN'.

Værsgo'.

Anklageren skrev 29/1 kl. 00:29 på et andet forum (Jubii's Dindebat.dk):

"Jeg har af og til påstået, at almindelige danskere ikke debatterer islam, fordi de ikke vil svines til.
Jeg synes det er lidt ærgerligt, at vi ikke får et ordentligt billede af, hvad danskerne mener.
(...)
Islam debatten er nok den hårdeste, men tonen er heller ikke god i almindelighed."

https://www.dindebat.dk/topic/717928-61-procent-holder-sig-fra-debatten-paa-grund-af-den-haarde-tone/

Tigermanden skrev herinde 1/2 kl. 10:01 :

"Jeg har nogle gange skrevet, at almindelige danskere ikke debatterer islam, fordi de ikke vil svines til.
(...)
Islam debatten er nok den hårdeste, men tonen er heller ikke god i almindelighed."

https://www.din-debat.dk/index.php?topic=9244.msg129014#msg129014

Kan I huske, hvor vedkommende har vredet sig og jamret, at det var to forskellige, der skrev disse tigerklagerindlæg?  :ROFL:

Herefter må al snak om, at det "var to forskellige" definitivt høre op.

I øvrigt fortsat god dag til alle, der fortjener en hilsen.  :smile1:

« Senest Redigeret: August 22, 2019, 08:22:41 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: 'Tigerklageren' definitivt afsløret og hængt op - slut finale!
« Svar #1 Dato: Februar 02, 2019, 12:26:39 pm »
Det kan også være, at Tigermanden bare har kopieret det, som Anklageren skriver på dindebat.dk, for at trolle jer. Det kræver ikke det helt store, hvis man ser på, hvornår de to kommentarer er blevet skrevet.

Men nu har du da noget at gå op i.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 02, 2019, 12:35:49 pm »
homofaber:
Citér
Det kan også være, at Tigermanden bare har kopieret det, som Anklageren skriver på dindebat.dk, for at trolle jer. Det kræver ikke det helt store, hvis man ser på, hvornår de to kommentarer er blevet skrevet.

Jah, ufint af mig sådan at udlevere dit store debatsabotør-idol.
Jeg mener, det var sportskommentatoren Kurt Thyboe, der engang på tv sagde (citeret efter hukommelsen):

- Vi pisker det selv derop. Gør dem til overmennesker, kalder dem helte ... og når så det viser sig, at det er de ikke, græder vi og kan ikke forstå det.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 02, 2019, 12:46:55 pm »
homofaber:
Citér

Jah, ufint af mig sådan at udlevere dit store debatsabotør-idol.

Hm, det er vist dig, der holder øje med, hvad Anklageren skriver på den anden side. Som en anden kratlusker, der holder øje med naboen.
Men det skal være dig vel ondt, hvis du savner lidt indhold i dit liv.  :smile1:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 02, 2019, 04:04:18 pm »
Bare lige en interessant meddelelse til Lyjse, ak31 og andre her på debatten, som allerede for et par år siden var med til at afsløre og siden fastholde, at den tidligere brovtebande-anfører, Anklageren var og er den samme som Tigermanden. Altså var det ikke ved siden af, når vi lidt hovedrystende over dette pjattede skuespil kaldte ham 'TIGERKLAGEREN'.

Værsgo'.

Anklageren skrev 29/1 kl. 00:29 på et andet forum (Jubii's Dindebat.dk):

"Jeg har af og til påstået, at almindelige danskere ikke debatterer islam, fordi de ikke vil svines til.
Jeg synes det er lidt ærgerligt, at vi ikke får et ordentligt billede af, hvad danskerne mener.
(...)

https://www.dindebat.dk/topic/717928-61-procent-holder-sig-fra-debatten-på-grund-af-den-hårde-tone/

Tigermanden skrev herinde 1/2 kl. 10:01 :

"Jeg har nogle gange skrevet, at almindelige danskere ikke debatterer islam, fordi de ikke vil svines til.
(...)

https://www.din-debat.dk/index.php?topic=9244.msg129014#msg129014

Kan I huske, hvor vedkommende har vredet sig og jamret, at det var to forskellige, der skrev disse tigerklagerindlæg?  :ROFL:

Herefter må al snak om, at det "var to forskellige" definitivt høre op.

I øvrigt fortsat god dag til alle, der fortjener en hilsen.  :smile1:

Ja  :big_grin: Anklageren blev afsløret for længe siden, da han fik skrevet på Tigerprofilen.

Tigerprofilen roste Anklageren, og skrev kun korte indlæg - men det afslørede ham.

Så på et tidspunkt, før jul, sad han og skældte sig selv ud  :big_grin:

Efter Anklageprofilen forsvandt, er Tigerklageren begyndt at skrive, så det er tydeligt, at han er samme person, som Anklageren, og hans personangreb er jo også typisk Anklagerens !

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9238.msg128988#msg128988

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9236.msg128966#msg128966

Tilføjelse :

Jeg fandt lige det indlæg, som "Tigermanden" skrev:

Tigermanden
Hyper medlem

Jeg er Muslim og Kommunist.

Sv: Evnen til at tænke
« Svar #2 Dato: Januar 11, 2017, 07:58:00 am »
Citér
Citat fra: Tørresnoren efter Januar 11, 2017, 04:33:53 am
Citat fra: Anklageren efter Januar 11, 2017, 02:26:17 am
Citér
Citér
Man ved jo godt, hvilken halvdel det er.

Ved 'man' nu også det..?

- men hvad nu hvis det også kun er halvdelen af 'mannerne' som 'godt ved det'....?

Citat "Tigermanden"

Selvfølgelig ved man det. Du kan jo bare se her på debatten, hvordan der er to lejre, hvor den ene hele tiden fremhæver politisk korrekte voldtægter, der er begået på den anden side af jorden for at have noget at kritisere muslimerne for.

Overfor det står vi andre mere fornuftsbetonede individer, der ikke har behov for at finde på historier.

Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt. 

Frygt er den største trussel mod Danmark i øjeblikket for det er med til at splitte danskerne i to lige store grupper 'manner'. Det har man kun interesse i, hvis man vil destabilisere samfundet.

Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt.
:ROFL:

« Senest Redigeret: Februar 02, 2019, 04:30:15 pm af lyjse »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 02, 2019, 04:41:02 pm »
Du får ret og jeg får fred!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 02, 2019, 10:01:44 pm »
Og nu er "Tigermanden" også -  på den anden debat, jeg tænkte jo selvfølgelig også, at "de" ikke kunne undvære hinanden  :big_grin:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Februar 02, 2019, 10:06:23 pm »
At kopiere noget fra ét forum til et andet beviser jo intet. Det var det samme en hvis stalker gjorde på et tidspunkt, og givet at Anklageren ligger til venstre for midten giver det ingen mening fro ham at lave en karakter som tigermanden. Tigermanden er lavet af en der vil sætte venstrefløjen i et dårligt lys, ved at lave en stråmandsfigur for alle deres værste forestillinger omkring hvilke halal-hipper folk til højre for Mussolini er.

Den som fisen lugte kan...

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #8 Dato: Februar 02, 2019, 10:22:35 pm »
Hvis man følger Rudis eget link, kan man se, at jeg aldrig har skrevet det, han påstår!

Rudi er altså fuld af løgn - er det overhovedet lovligt?

Da den gode Anklageren forlod forummet og gik over til det andet forum, fulgte Rudi efter som en lille logrende hund, men det var en kort fornøjelse, for han blev lynhurtigt bannet for trusler derovre - derfor er han nu vendt tilbage hertil.

At lyve om, hvad jeg skulle have skrevet er bare så tarveligt.

Derfor er Rudi nu anmeldt til din-debats moderation!

:aww: :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 02, 2019, 11:04:23 pm »
Hvis man følger Rudis eget link, kan man se, at jeg aldrig har skrevet det, han påstår!

Da den gode Anklageren forlod forummet og gik over til det andet forum, fulgte Rudi efter som en lille logrende hund, men det var en kort fornøjelse, for han blev lynhurtigt bannet for trusler derovre - derfor er han nu vendt tilbage hertil.

Ha !  GuBBi skrev du er stråmandsfigur  :blum:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Ja, noget skal du jo få tiden til at gå med
« Svar #10 Dato: Februar 02, 2019, 11:40:15 pm »

Midlerne er underordnede.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 03, 2019, 09:09:23 am »
Så havde Anklageren ret, tigermanden er en stråmandsfigur, for at sætte venstrefløjen i et dårligt lys og det har vi GuBBi's ord for. Tænk sig i alle de år, hvordan tigermanden har ødelagt dialog imellem debattører.
Tigermandens sidste trick er at beskylde debattører for alkoholmisbrug eller hashmisbrug og jeg har på fornemmelsen at tigermanden og Carlo har en samhørighed. 
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
Sv: Ja, noget skal du jo få tiden til at gå med
« Svar #12 Dato: Februar 03, 2019, 09:35:59 am »

Tigermandens egen fotoalbum rummer mange drukbilleder.  :connie_3:
Sørgeligt at denne tiger får lov til at undervise børn.  :JC_doubledown:
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Februar 03, 2019, 11:09:51 am »
Hej ak31 - husker du ikke Anklagerens personangreb, de havde tit noget med druk at gøre ... "hvor meget drikker du" ? 

Han kan ikke styre det, han er afsløret, og han sidder i l... til halsen  :bee: :Cherna_29:

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Februar 03, 2019, 01:05:32 pm »
Tigermanden:
Citér

Ja, det kan de jo - når du selv har slettet det! Det hjælper dig bare ikke, for det var jo direkte fra dit oplæg. Alle kan stadig se det, lille kræ ... :big_grin:

Citér

Mon det er lovligt konstant at lyve om mig, som du har gjort herinde i årevis? Enhver kan forvisse sig om, at jeg aldrig har været bannet på dindebat.dk. endsige truet nogen. Det ville du heller ikke turde skrive derovre. Så ville du selv blive bannet.
Men alle dine løgnehistorier fortæller os unægtelig, hvor langt ude du er endt. Sølle pjævs!   :JC_moon:
Mon du helt aner, hvor vi griner af dig og dit latterlige selvfikserede gak-show ? :JC-hysterical:

Citér

Stor tak herfra.  Det er altid en kompliment at blive anmeldt af en landsforræder forklædt som et vrælende ble-barn. 
« Senest Redigeret: Februar 03, 2019, 01:07:25 pm af DerRudi »