Forfatter Emne: Den ultimative censur: Sverige vil forfølge islam kritikere i udlandet  (Læst 295 gange)

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sverige vil stoppe støtte til indvandringskritiske partier og kritik af svensk udlændingepolitik ved at uddanne et specialkorps af meningsdannere bevæbnet med betalt promovering af “rigtige” meninger på sociale medier. Kritiske medier skal desuden have ødelagt deres mulighed for at tjene penge på reklamer.

Sveriges regering er ude på et misforståelsens skråplan

https://24nyt.dk/den-ultimative-censur-sverige-vil-forfoelge-kritikere-i-udlandet/
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Den ultimative censur: Sverige vil forfølge islam kritikere i udlandet
« Svar #1 Dato: Januar 31, 2019, 12:38:22 pm »
fedt:
Citér
Sverige vil stoppe støtte til indvandringskritiske partier og kritik af svensk udlændingepolitik ved at uddanne et specialkorps af meningsdannere bevæbnet med betalt promovering af “rigtige” meninger på sociale medier. Kritiske medier skal desuden have ødelagt deres mulighed for at tjene penge på reklamer.

Sveriges regering er ude på et misforståelsens skråplan

https://24nyt.dk/den-ultimative-censur-sverige-vil-forfoelge-kritikere-i-udlandet/

Ja, skråplan kan du roligt kalde det. Sveriges regering er vel EU's mest islamleflende, samtidig med, at den gør sig til overfor den mest politisk korrekte del af EU-eliten.

Og vi skal passe på her i Danmark (i henhold til det, du nævner om kritiske medier); det 'attentat', stærke økonomiske kræfter med Nordea i spidsen forsøgte for godt to år siden for at kvæle Den korte Avis, er ikke glemt. Det lykkedes ikke men viste i al sin gemenhed, at de kræfter skider demokrati og ytringsfrihed en hatfuld, når det kommer til stykket.
'Gennem kamp til sejr.'

Offline Warlock

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 01, 2019, 11:58:22 am »
Det viser sig at Rusland aktivt forsøger at sprede og skabe løgne-historier om forskellige lande.

Har du et bedre forslag til at fjerne den form for løgne propaganda?

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 01, 2019, 02:07:28 pm »
Det viser sig at Rusland aktivt forsøger at sprede og skabe løgne-historier om forskellige lande.

Har du et bedre forslag til at fjerne den form for løgne propaganda?

Hold dig til emnet og det er gammeldags at give russerne skylden for det hele!!
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Warlock

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 01, 2019, 03:05:58 pm »
Det er Sveriges plan for at kunne modvirke løgne propaganda fra eksempelvis Rusland som du henviser til.

Side 12 i den rapport fra din artikkel bruger som kilde
https://24nyt.dk/wp-content/uploads/2019/01/Smearing-Sweden.pdf

Hvis du ikke vil diskutere Sveriges plan for at modvirke Ruslands løgne-propaganda, er det nok ikke en god ide at starte en debat tråd om en artikkel som diskuterer hvordan Sverige bedst modarbejder russiske løgne om landet.

« Senest Redigeret: Februar 01, 2019, 03:07:50 pm af Warlock »

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 01, 2019, 08:47:09 pm »
Du er meget demagog, jeg vil godt diskutere det hele i mit link, men ikke kun din vinkel. Sverige vil stoppe støtte til indvandringskritiske partier Det handler artiklen også om.
Når man vil have ram på Russerne og det vil alle åbenbart, så får de konsekvent skylden for alt.

Det er Sveriges plan for at kunne modvirke løgne propaganda fra eksempelvis Rusland som du henviser til.

Side 12 i den rapport fra din artikkel bruger som kilde
https://24nyt.dk/wp-content/uploads/2019/01/Smearing-Sweden.pdf

Hvis du ikke vil diskutere Sveriges plan for at modvirke Ruslands løgne-propaganda, er det nok ikke en god ide at starte en debat tråd om en artikkel som diskuterer hvordan Sverige bedst modarbejder russiske løgne om landet.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 01, 2019, 09:33:56 pm »
Du er meget demagog, jeg vil godt diskutere det hele i mit link, men ikke kun din vinkel. Sverige vil stoppe støtte til indvandringskritiske partier Det handler artiklen også om.modarbejder russiske løgne om landet.

Hvorfor vil du diskutere noget fra den russiske løgnefabrik?

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Februar 01, 2019, 09:51:01 pm »
Du er meget demagog, jeg vil godt diskutere det hele i mit link, men ikke kun din vinkel. Sverige vil stoppe støtte til indvandringskritiske partier Det handler artiklen også om.modarbejder russiske løgne om landet.

Hvorfor vil du diskutere noget fra den russiske løgnefabrik?

Du manipulerer mit indlæg, garlodreng?? vi skal vist have en GuBBi, til at kikke på dig. Hvis man sammenligner hva jeg skriver, kan man se du har lavet det om.
« Senest Redigeret: Februar 01, 2019, 09:59:58 pm af fedt »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 03, 2019, 10:59:59 am »
fedt skrev:

Du er meget demagog, jeg vil godt diskutere det hele i mit link, men ikke kun din vinkel. Sverige vil stoppe støtte til indvandringskritiske partier Det handler artiklen også om.
Når man vil have ram på Russerne og det vil alle åbenbart, så får de konsekvent skylden for alt.

Carlo citerer - nej han forfalsker   :angry:

Hvad får du ud af det Carlo ?

Du er hængt til tørre !
« Senest Redigeret: Februar 03, 2019, 11:02:12 am af lyjse »

Offline Warlock

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 04, 2019, 10:08:40 am »
Men det skriver rapporten intet om.
Artiklen har taget en rapport som omhandler hvordan Sverige vil bekæmpe løgne fra udlandet om Sverige.
Det har intet at gøre med at fratage støtten til invanderkritiske partier.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Februar 04, 2019, 10:28:37 am »

Jeg får det ud af det, at I ikke evner at læse hvad der står. Det  skulle ellers være simpelt.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 04, 2019, 11:28:11 am »
Men det skriver rapporten intet om.
Artiklen har taget en rapport som omhandler hvordan Sverige vil bekæmpe løgne fra udlandet om Sverige.
Det har intet at gøre med at fratage støtten til invanderkritiske partier.

Der står under billedet i mit link  Sverige vil stoppe støtte til indvandringskritiske partier og kritik af svensk udlændingepolitik ved at uddanne et specialkorps af meningsdannere bevæbnet med betalt promovering af “rigtige” meninger på sociale medier. Kritiske medier skal desuden have ødelagt deres mulighed for at tjene penge på reklamer.

Det du beskriver er bare vildledende løgne fra svenske politikere og så give russerne skylden.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Februar 04, 2019, 11:30:28 am »

Jeg får det ud af det, at I ikke evner at læse hvad der står. Det  skulle ellers være simpelt.

Ja at garlodrengen fusker med andres tekst, for at klare sig i debatten. Du er en simpel løgner garlodreng og du er anmeldt til GuBBi

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Februar 04, 2019, 11:48:09 am »
............................... og du er anmeldt til GuBBi

Gubbi sletter dine PB'ere uden overhovedet at læse dem.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Februar 04, 2019, 11:50:18 am »