Forfatter Emne: Godhedsindustrien er ligeglade med kræftsyge børn  (Læst 355 gange)

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Godhedsindustrien er ligeglade med kræftsyge børn
« Dato: Januar 30, 2019, 09:31:11 am »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Godhedsindustrien er ligeglade med kræftsyge børn
« Svar #1 Dato: Januar 30, 2019, 09:48:44 am »
Hvor dybt kan man synke? Bruger du nu kræftsyge børn i din agitation?

Der er ressourcer nok i samfundet til alle. De er bare ulige fordelt. Så stop din patetiske propaganda.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 30, 2019, 10:09:39 am »

Der er ressourcer nok i samfundet til alle. De er bare ulige fordelt. Så stop din patetiske propaganda.

Du har jo ikke læst artiklen og du skal stoppe med din latterlige argumentation til fordel for godhedsindustrien
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 30, 2019, 10:16:13 am »
Du har jo ikke læst artiklen og du skal stoppe med din latterlige argumentation til fordel for godhedsindustrien

Jeg gider ikke læse den slags, for jeg ved i forvejen hvad der står.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 30, 2019, 10:20:31 am »
Og derfor blev garlodrengen aldrig klogere; men stod fast i sin kommunistiske gammelmands retorik. Det handler om Danmark og ikke alt muligt lort fra fremmede lande

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 30, 2019, 11:30:18 am »
Og derfor blev garlodrengen aldrig klogere; men stod fast i sin kommunistiske gammelmands retorik. Det handler om Danmark og ikke alt muligt lort fra fremmede lande

Ja, de har skam fundet ud af at Danmark er et af de bedre lande at opholde sig i - jeg skrev opholde sig, ikke at arbejde i. ;)))

Men udmærket artikel. Jeg har faktisk ikke hørt noget om de kræftsyge børn før jeg læste det her.

Ang. de venligboere. Jeg kan da godt se at der er mere prestige i at hjælpe børn fra fremmede lande frem for sine egne. :)))))))))))

Ironi kan forekomme. ;)
« Senest Redigeret: Januar 30, 2019, 11:42:30 am af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 30, 2019, 11:54:03 am »

Carlo.... bor du i Danmark, eller er det fordi du bor i Thailand, at du ikke følger med i, hvordan der spares overalt, på sygehuse og i børnehaver ?

Slut med speciallavet mad til kræftsyge børn

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/fyn/slut-med-speciallavet-mad-til-kraeftsyge-boern

Vi lever ikke, i de gode gamle 70 / 80 ére,  hvor mennesker blev behandlet, med værdighed. De gamle fik hjemmehjælp - mange hver dag, i 2-3 timer. I dag får de enten ingen hjælp, eller en halv time, hver fjerde uge.

Kom folk på hospitalet, kom de i bad, og fik en ren seng - sengetøj blev skiftet dagligt.

I dag kommer folk ikke i bad, og syge mennesker, ligger i deres eget snavs i ugevis - ikke så mærkeligt, at sygehusene kæmper med bakterier, og mange får streptokokker. ( jeg ved det, fra flere - som har været indlagt, den ene er død )

Bakterier i blodet: Tusindvis af patienter får en infektion, mens de er indlagt
Op mod hver tiende patient på de danske hospitaler får blodforgiftning, mens de er indlagt.

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/fyn/bakterier-i-blodet-tusindvis-af-patienter-faar-en-infektion-mens-de-er-indlagt

Der skal spares, og hvorfor ?

Vi havde ikke muslimske indvandrere - dengang - det er forskellen  :angry:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 30, 2019, 11:56:46 am »

Ja, de har skam fundet ud af at Danmark er et af de bedre lande at opholde sig i - jeg skrev opholde sig, ikke at arbejde i. ;)))

Men udmærket artikel. Jeg har faktisk ikke hørt noget om de kræftsyge børn før jeg læste det her.

Ang. de venligboere. Jeg kan da godt se at der er mere prestige i at hjælpe børn fra fremmede lande frem for sine egne. :)))))))))))

Ironi kan forekomme. ;)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 30, 2019, 12:20:07 pm »
Og så lidt valgflæsk

Mette Frederiksen vil lade håndværkeren gå på pension før akademikeren

https://www.dr.dk/nyheder/politik/mette-frederiksen-vil-lade-haandvaerkeren-gaa-paa-pension-foer-akademikeren

Jeg begriber ikke, hvordan det skal kunne lade sig gøre, vi har så mange dødsyge mennesker i Danmark, der ikke kan få førtidspension !!  :bad:

Dødssyg kvinde: Kommunen risikerer at slå mig ihjel

https://sn.dk/Naestved/Doedssyg-kvinde-Kommunen-risikerer-at-slaa-mig-ihjel/artikel/781512

Lider af alvorlige sygdomme: Kommune nægter hende førtidspension
Vladimira Kristensen må på toilettet 20 gange om dagen, og hun kan knap gå på grund af leddegigt. Alligevel får hun et nej til førtidspension.

https://www.tv2lorry.dk/artikel/lider-af-alvorlige-sygdomme-kommune-naegter-hende-foertidspension

Ankers kone blev nægtet førtidspension: Døde en måned efter

Vordingborg Kommune mente ikke, Lisbeth Nielsen kunne få førtidspension, selvom hun var tilsluttet et iltapparat 16 timer i døgnet.

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/sjaelland/ankers-kone-blev-naegtet-foertidspension-doede-en-maaned-efter

Men muslimerne kan få kontanthjælp i årevis !!!  :dash2: :dash2: :dash2:

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 30, 2019, 12:43:16 pm »
Hvad med 92-årige Einer kunne ikke komme på plejehjem, nu er han indlagt på sygehuset. Vi kan blive ved med at komme med eks. men det hjælper ikke over for godhedsindustrien, for der er ingen prestige i at hjælpe fede -  dumme - middelmådige danskere og dem der bestemmer her i landet, er jo ikke danskere; men europæer og de bor ikke i Danmark.
https://denkorteavis.dk/2019/92-aarige-ejner-kunne-ikke-komme-paa-plejehjem-nu-er-han-indlagt-paa-hospitalet/?utm_medium=newsletter_ubivox&utm_source=20190130_DF%20vinder%20to%20store%20politiske%20sejre%2030.%20januar%202019&utm_campaign=DF%20vinder%20to%20store%20politiske%20sejre%2030.%20januar%202019

Nu har vi lige set håndbold drengene og selvfølgelig skulle de hyldes af politikerne på rådhuset; mens folkemængden stod udenfor og heppede.
Er det ikke den jævne dansker der ser håndbold og har været med til at støtte og heppe på dem, der skal hyldes sammen med spillerne?
Er det ikke folket der må vente på vores ventelister i lang tid, fordi vores sportsstjerner / politikere har førsteret til vores sygehuse??
Alle andre end danskeren kan få hjælp på vores sygehuse og penge i hånden fra vores kommuner!!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #10 Dato: Januar 30, 2019, 01:33:20 pm »
"Ryger du hash dagligt eller flere gange om ugen, og oplever du, at du ikke får gjort de ting du skal, at din hverdag er blevet noget sløv og at du ofte ryger en joint for at få energi til at gå i gang med en opgave– så har du sandsynligvis udviklet et hashmisbrug. Hash påvirker nemlig både kroppen og hjernen."

https://www.danskmisbrugsbehandling.dk/hashmisbrug/

Manner, manner!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 30, 2019, 01:51:01 pm »
Carlo.... bor du i Danmark, eller er det fordi du bor i Thailand, at du ikke følger med i, hvordan der spares overalt, på sygehuse og i børnehaver ?

Der spares overalt, ja. For at give skattelettelser - især for de rige

Citér
Vi lever ikke, i de gode gamle 70 / 80 ére,  hvor mennesker blev behandlet, med værdighed. De gamle fik hjemmehjælp - mange hver dag, i 2-3 timer. I dag får de enten ingen hjælp, eller en halv time, hver fjerde uge.

Kom folk på hospitalet, kom de i bad, og fik en ren seng - sengetøj blev skiftet dagligt.

I dag kommer folk ikke i bad, og syge mennesker, ligger i deres eget snavs i ugevis - ikke så mærkeligt, at sygehusene kæmper med bakterier, og mange får streptokokker. ( jeg ved det, fra flere - som har været indlagt, den ene er død )

For 40 - 50 år siden levede folk betydeligt kortere end i dag.

Citér
Op mod hver tiende patient på de danske hospitaler får blodforgiftning, mens de er indlagt.

Skal muhamedanerne nu også have skylden for blodforgiftninger?

Citér

Der skal spares i det offentlige for at få mere råd til privat frådseri og overforbrug.

Citér

Der var meget andet vi heller ikke havde dengang.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 30, 2019, 03:56:11 pm »

Slut med speciallavet mad til kræftsyge børn

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/fyn/slut-med-speciallavet-mad-til-kraeftsyge-boern

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/fyn/bakterier-i-blodet-tusindvis-af-patienter-faar-en-infektion-mens-de-er-indlagt

Ja ja, det er ene og alene på grund af muslimske indvandrere...
 :hyper:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 30, 2019, 04:19:24 pm »
"Ryger du hash dagligt eller flere gange om ugen, og oplever du, at du ikke får gjort de ting du skal, at din hverdag er blevet noget sløv og at du ofte ryger en joint for at få energi til at gå i gang med en opgave– så har du sandsynligvis udviklet et hashmisbrug. Hash påvirker nemlig både kroppen og hjernen."

https://www.danskmisbrugsbehandling.dk/hashmisbrug/

Nå hr. Tigerklager, så kunne du ikke undvære os længere..  :blum:  går det ellers godt, på den anden debat ?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 30, 2019, 05:31:43 pm »
Alle andre end danskeren kan få hjælp på vores sygehuse og penge i hånden fra vores kommuner!!

Jeg er dansker og får da hjælp nok på vore sygehuse. Men ville gerne have nogle flere penge i hånden af kommunen.

Men du er måske sur over at kommunen ikke vil sørge for dit sprut og hash?