Forfatter Emne: Nå, hvad bliver det til?  (Læst 679 gange)

Offline Warlock

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Nå, hvad bliver det til?
« Svar #15 Dato: Januar 28, 2019, 12:58:33 pm »
Der er ingen som mener at kriminelle eller folk som ville være sikre i hjemlandet, bare skal ud og afvises som flygtning.
Endnu har det desværre ikke været muligt at få indført regler, hvor man både antager at folk faktisk er i fare og vil opføre sig ordentligt, og samtidig kan smidde folk ud hvis det ikke passer.

Hvad med de Asylansøgere som rent faktisk flygter fra krig og en regering som vil smide dem i tortur-fængsel uden rettergang eller dom?
De asylansøgere som overholder loven i landet?
De aylansøgere der gerne vil være en del af landet, arbejde og bidrage positivt?

Der er galninge som vil smide dem der opfører sig ordentligt og *samtidig* er i fare i deres hjemland ud, bare på grund af deres tro.
De galninge tror ikke på det som alle statistikker (Danmarks Statistik) viser; at 70+ procent af flygtningene overholder loven og ville ryge i et tortur-fængsel uden dom eller ratsag hvis de tog hjem.

Og der er Trolls som vil lade alle blive uanset deres opførsel.

Næ. De fleste af os vil såmænd bare have fred og ro i vores land og et hvert fornuftigt menneske ville da aldrig acceptere at det land som de er opvokset i bliver overrendt af plattenslagere, svindlere og falske asylanter der simpelthen bare ikke vil underordne sig lovene i det land der har taget så godt imod dem.

Og Homofaber, det har intet at gøre med islam - øh, med den farve som folk nu løber rundt med samt deres religion.

For min skyld kan folk være skotsk ternede i ansigtet bare de for pokker ville overholde de regler vi ANDRE er opdraget til at overholde.

Bare er det lidt mystisk at hvis man graver lidt i det er der mennesker af en bestemt religion der udmærker sig (hvis man kan sige det) når det gælder lovovertrædelser af forskellig art.

Jeg håber da at mit indlæg var skrevet i et nogenlunde spiseligt politisk korrekt sprog,? :)))

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 28, 2019, 01:32:15 pm »
De eneste galninge der findes, er dem der tror på Danmarks Statistik og Danmarks nedtonede ytringsfrihed.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Warlock

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 28, 2019, 02:21:55 pm »
Jeg er ikke sikker på om du troller, er sarkastisk eller om du rent faktisk mener og tror at Danmarks Statistik er en utroværdig kilde og at Danmark ikke er blandt de lande der har den frieste ytringsfrihed i verden.

Jeg kan dog ikke komme i tanke om nogen der har mere komplet og bedre viden om befolkningen, kriminalitet mm. fra samtlige statslige organer som eksempelvis Politiet end Danmarks Statistik.
Og at Danmark gentagende gange topper lande-lister over lande med de fleste, og bedst beskyttede friheds-rettigheder inklusive ytringsfrihed.

De eneste galninge der findes, er dem der tror på Danmarks Statistik og Danmarks nedtonede ytringsfrihed.
« Senest Redigeret: Januar 28, 2019, 02:33:30 pm af Warlock »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 28, 2019, 03:14:33 pm »
Giver dig ret i at norden har den frieste ytringsfrihed i forhold til mange andre lande. Men syntes ytringsfriheden står for skud i Danmark  (Tibetsagen EU afstemninger OSV) og politiet er nogle dovne hunde, som hellere vil lyve end at få fingeren ud af nummeren.
Der var nogle sager i halvfemserne, hvor Danmarks statistik fik en på hatten; men kan ikke finde noget om sagen. Tror der bliver fiflet med statistik og lige nu bliver meget nedtonet i telly, så der ikke bliver ballade.

https://24nyt.dk/klumme-ytringsfrihed-by-fear/
« Senest Redigeret: Januar 28, 2019, 03:17:25 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Marius, the giraffe

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 28, 2019, 09:21:46 pm »

De galninge tror ikke på det som alle statistikker (Danmarks Statistik) viser; at 70+ procent af flygtningene overholder loven

Lad os antage at kvinder med muslimsk baggrund  for mestedelen ikke er kriminelle, så er der omtrent 60 % tilbage.

Heraf kan du så begynde at rense børn under 15 år fra, da disse ikke indegår som kriminelle, men blot er "ofre".

Dertil trækkes gamle, svage og syge fra - tænk så tror jeg at vi har ca. 30 % tilbage, som mulige kriminelle.

30 % er lige præcist den procentsats du har læst dig frem til, er kriminelle.
Altså 100 % minus kvinder, børn, syge, svage og ældre = 30 %

Således er omtrent 100 % af de mulige kriminelle, så åbenbart forbrydere, iflg. Warlock - det passer jo fint med vi andre påstår...
(Er statistik ikke vidunderligt???)
« Senest Redigeret: Januar 29, 2019, 06:42:15 am af Marius, the giraffe »
//MTG

Offline Warlock

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 29, 2019, 11:29:33 am »
Morsom tal-gymnastik.
Så jeg tjekkede tallet; Det reelle tal er at KUN 10% af Flygtninge og Indvandere fra Ikke vestlige lande inkl 2. generation er dømt for kriminalitet.
https://www.dst.dk/ext/9827848598/0/kundecenter/9-Kriminalitet--pdf

Altså er der 90% som aldrig er dømt for noget kriminelt, som du kalder kriminelle.

Og hvis man bruger dine tidligere grove estimater for syge og ældre... så vil du ende med at ca 70-75% af de mandlige indvandere aldrig bliver dømt for noget kriminalitet og dermed må betegnes som uskyldige, lovlydige hvor 2 instanser i Danmark har vurderet at de ville ryge i tortur fængsel uden rettergang hvis de blev sendt hjem.

Således er omtrent 100 % af de mulige kriminelle, så åbenbart forbrydere, iflg. Warlock - det passer jo fint med vi andre påstår...
(Er statistik ikke vidunderligt???)
« Senest Redigeret: Januar 29, 2019, 11:32:15 am af Warlock »

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 29, 2019, 11:35:35 am »
Hvornår regner du med at den onde racistiske hvide race er blevet avlet væk og erstattet af små glade dansende mulatbørn?

Hvis muslimerne forsvandt ville der bare være nogen andre grupper i ville kaste jer over,  :girl_smile:

Nej, de ville blive ligblege i hovedet og vandre hvileløst rundt i deres stuer som zombier, hvis de ikke kan gå op i andet end muslimer.
Nogle af dem vil sikkert få et alkoholproblem, andre bliver en opgave for psykiatrien, hvis de da ikke allerede er det.

Næ. De fleste af os vil såmænd bare have fred og ro i vores land og et hvert fornuftigt menneske ville da aldrig acceptere at det land som de er opvokset i bliver overrendt af plattenslagere, svindlere og falske asylanter der simpelthen bare ikke vil underordne sig lovene i det land der har taget så godt imod dem.

Og Homofaber, det har intet at gøre med islam - øh, med den farve som folk nu løber rundt med samt deres religion.

For min skyld kan folk være skotsk ternede i ansigtet bare de for pokker ville overholde de regler vi ANDRE er opdraget til at overholde.

Bare er det lidt mystisk at hvis man graver lidt i det er der mennesker af en bestemt religion der udmærker sig (hvis man kan sige det) når det gælder lovovertrædelser af forskellig art.

Jeg håber da at mit indlæg var skrevet i et nogenlunde spiseligt politisk korrekt sprog,? :)))

Men hvorfor skal det konstant blæses ud på debatten, at folk ikke kan lide flygtninge og muslimer? Jeg gider ikke diskutere islam, men alligevel skal jeg påtvinges ligegyldige holdninger. Vi har haft nogle rigtige interessante debatter om forholdet mellem Kina og Nordkorea, men dem, der har deltaget, er forsvundet fra siden.
Når det kommer til islam og flygtninge, er der ikke noget, der ikke har været sagt de sidste 20 år, så det er bare gentagelse på gentagelse, og hvad interessant er der i det? Det er lidt ligesom gamle mennesker, der bliver ved og ved med at fortælle dem samme, gamle historie om og om igen.
Manner, Manner!

Offline Warlock

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 29, 2019, 11:41:19 am »
Tilsyneladende er det nødvendigt at gentage igen og igen;
Langt størstedelen 70+% af Mandlige flygtninge/indvandere & Efterkommere fra ikke vestlige lande, er LOVLYDIGE som aldrig bliver dømt for noget kriminelt og som vil blive tortureret uden rettergang hvis de sendes hjem.

Når det kommer til islam og flygtninge, er der ikke noget, der ikke har været sagt de sidste 20 år, så det er bare gentagelse på gentagelse, og hvad interessant er der i det? Det er lidt ligesom gamle mennesker, der bliver ved og ved med at fortælle dem samme, gamle historie om og om igen.

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 29, 2019, 11:43:59 am »
Langt størstedelen 70+% af Mandlige flygtninge/indvandere & Efterkommere fra ikke vestlige lande, er LOVLYDIGE som aldrig bliver dømt for noget kriminelt og som vil blive tortureret uden rettergang hvis de sendes hjem.

Og hvad så? Det interesserer mig ikke.
Manner, Manner!

Offline Warlock

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 29, 2019, 11:46:55 am »
Så vil jeg da klart opfordre dig til at starte nogle spændende og interessante debat-indlæg med korrekt fakta i stedet for at deltage i en tråd, hvor andre debattører gør det nødvendigt at gentage;
at Langt størstedelen 70+% af Mandlige flygtninge/indvandere & Efterkommere fra ikke vestlige lande, er LOVLYDIGE som aldrig bliver dømt for noget kriminelt og som vil blive tortureret uden rettergang hvis de sendes hjem.

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Januar 29, 2019, 11:53:24 am »
Så vil jeg da klart opfordre dig til at starte nogle spændende og interessante debat-indlæg med korrekt fakta i stedet for at deltage i en tråd, hvor andre debattører gør det nødvendigt at gentage;
at Langt størstedelen 70+% af Mandlige flygtninge/indvandere & Efterkommere fra ikke vestlige lande, er LOVLYDIGE som aldrig bliver dømt for noget kriminelt og som vil blive tortureret uden rettergang hvis de sendes hjem.

Jamen det er sikkert korrekt, hvad du skriver. Det interesserer mig bare ikke.
Manner, Manner!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Januar 29, 2019, 12:14:05 pm »

Tænk sig at vil agere sig til dommer -> Der er ingen muslimer der laver noget forkert og hvis de sendes hjem, bliver de torteret og dræbt. Hvad fanden ved du om det, du gisner kun
Det er på grund af den slags holdninger at vi er kommet så langt ud.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 29, 2019, 12:17:35 pm »
Og så har vi jo homosvaper, der diskuterer med sig selv -> Homosvaper kontra forsvareren <- om forholdet mellem Kina og Nordkorea. Det interesserer mig bare ikke

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Januar 29, 2019, 12:23:22 pm »
Hvorfor skal vi høre på i 30år at muslimer er aggressive og nogle kriminelle røvhuller. Det er det samme multi- kulti skriver hele tiden, nu skal i være søde imod muslimer og vise dem, at venligboerne er bedre mennesker.
 Gu vil jeg ej, muslimer skal smides ud også selv om de opfører sig ordentligt  :yes:

Offline Warlock

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Januar 29, 2019, 12:38:41 pm »
Det er med forundring at du mener jeg gør mig til dommer. Og kalder det "gisninger".

Det er Danmarks Statistik som opgør at 70+% af Mandlige flygtninge/indvandere & Efterkommere fra ikke vestlige lande, er LOVLYDIGE som aldrig bliver dømt for noget kriminelt.

Det er Udlændingestyrelsen og Flygtningenævnet som vurderer at de vil blive myrdet eller tortureres ved hjemsendelse.

Så det er ikke en holdning jeg har. Det er opgørelser og vurderinger fra staten.

Tænk sig at vil agere sig til dommer -> Der er ingen muslimer der laver noget forkert og hvis de sendes hjem, bliver de torteret og dræbt. Hvad fanden ved du om det, du gisner kun
Det er på grund af den slags holdninger at vi er kommet så langt ud.