Forfatter Emne: NB-folketingskandidat: Islam ud af sundhedsvæsenet  (Læst 575 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
NB-folketingskandidat: Islam ud af sundhedsvæsenet
« Dato: Januar 21, 2019, 11:34:20 am »
"Det er ikke rimeligt, at danske patienter bliver konfronteret med politisk islam i deres møde med sundhedsvæsenet. Tørklædet og øvrige islamiske symboler udtrykker værdier, som er i direkte opposition til de værdier, det danske samfund bygger på.
Muslimske tørklæder skal helt ud af sundhedsvæsenet, skolen og øvrige offentlige institutioner."

Sådan skriver folketingskandidat (Nye Borgerlige), Claus Bøgh Svenningsen, og hvor har han ret.

https://24nyt.dk/politiker-islam-skal-helt-ud-af-det-danske-sundhedsvaesen/

Jeg tror, Bøgh Svenningsen vil få mange personlige stemmer til valget på en sådan melding, men jeg tror desværre også, at alt for mange danskere - herunder sygehuspatienter, forældre til skolebørn o.a. - har givet op. Alt for mange tænker "det kan vel ikke være anderledes", når de konfronteres med disse sharia-slør på sygehuse, i daginstitutioner eller som for nylig i Føtex-Randers, hvor en kunde, der ville ekspederes religionsneutralt blev bortvist.

Men selvfølgelig kunne det være helt anderledes. Hvis vi selv vil!

Hvad synes du, som er ved dine fulde fem, om folketingskandidatens udmelding?
« Senest Redigeret: Januar 21, 2019, 11:36:33 am af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Monitoring service

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: NB-folketingskandidat: Islam ud af sundhedsvæsenet
« Svar #1 Dato: Januar 21, 2019, 12:57:42 pm »
Vemmeligboerne er tavse!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 21, 2019, 01:03:21 pm »
De muslimske familier jeg har besøgt. slog det mig, at deres køkkener og badeværelser, ikke var så rene som jeg syntes de skal være.
Tror ikke muslimer er gearet til at arbejde på eks. sygehuse endnu.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: Januar 21, 2019, 09:21:08 pm »
Bla bla bla ...

Det tog dig godt nok ikke lang tid at blive bannet fra dindebat.dk, hva', Rudi?  :big_grin: :dance3: :JC-hysterical: :baby:
Manner, manner!

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 22, 2019, 09:18:40 am »
Bla bla bla ...

Det tog dig godt nok ikke lang tid at blive bannet fra dindebat.dk, hva', Rudi?  :big_grin: :dance3: :JC-hysterical: :baby:

Bruger du ofte din fritid til at skrive digte??  :almirena_04:
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 22, 2019, 11:37:53 am »
Som sædvanlig lyver du, dit muslimske møjsvin.

:negative:  Lær dog at stave korrekt.

https://sproget.dk/lookup?SearchableText=m%C3%B8gsvin

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 22, 2019, 11:50:25 am »

Nå der kom ikke noget ud af at sladre til GuBBi, var landsnogen. Du har altid været en dårlig debattør med dine oneliners indlæg.
Som jeg har skrevet før, hvis du er en af Danmarks domsmænd, er vi fanme på røven. Sådan en kontanthjælpsmodtager som dig, der lever af husbonds penge  :bad:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 22, 2019, 12:46:19 pm »

Nå der kom ikke noget ud af at sladre til GuBBi, var landsnogen. Du har altid været en dårlig debattør med dine oneliners indlæg.
Som jeg har skrevet før, hvis du er en af Danmarks domsmænd, er vi fanme på røven. Sådan en kontanthjælpsmodtager som dig, der lever af husbonds penge  :bad:

Jeg er, i modsætning til dig, godkendt til at være Domsmand. Er rønnebærene lidt sure fordi du ikke kan fremskaffe en ren straffeattest?
Jeg har aldrig modtaget kontanthjælp.
Og ja, her i huset lever vi af vores fælles penge.
At du ikke har nogen at dele dine udgifter med skinner tydeligt igennem i dine aggressive indlæg.

Få dig dog en hobby - eller hop i havet.
 :blum:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 22, 2019, 04:01:31 pm »
Citat fra: Landboen
[/quote

Jeg er, i modsætning til dig, godkendt til at være Domsmand. Er rønnebærene lidt sure fordi du ikke kan fremskaffe en ren straffeattest?
Jeg har aldrig modtaget kontanthjælp.
Og ja, her i huset lever vi af vores fælles penge.
At du ikke har nogen at dele dine udgifter med skinner tydeligt igennem i dine aggressive indlæg.

Få dig dog en hobby - eller hop i havet.
 :blum:

Og du kan ikke huske en skid om hvad der bliver skrevet og fortalt i indlæggene, fordrukne sut. Du fik stadigvæk ikke en skid ud af at klage til GuBBi, lille danske fedterøv. Pas lidt på med dine injurier lille ondskabsfulde fedterøv.
« Senest Redigeret: Januar 22, 2019, 04:07:57 pm af fedt »

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 22, 2019, 04:05:54 pm »
Om tørklædeforbud mener jeg, som jeg også har sagt før, at det vil også ramme kræftpatienter, hvilket jeg er meget vred over!

Når man får kemoterapi vil man ofte miste håret, og de fleste skaldede kvinder vil gerne skjule deres manglende hår.

Når man får kemoterapi sveder man  en meget ildelugtende sved, og den er meget nemmere at vaske ud af et tørklæde, der kan vaskes ved 60 grader, end en paryk, der skal vaskes i håndvarmt vand.

Muslimske kvinder er korrekt påklædt, hvis de bruger samme måde at binde deres tørklæde på, som kræftpatienter, det mener jeg ihvertfald.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 22, 2019, 04:11:00 pm »
Om tørklædeforbud mener jeg, som jeg også har sagt før, at det vil også ramme kræftpatienter, hvilket jeg er meget vred over!

Når man får kemoterapi vil man ofte miste håret, og de fleste skaldede kvinder vil gerne skjule deres manglende hår.

Når man får kemoterapi sveder man  en meget ildelugtende sved, og den er meget nemmere at vaske ud af et tørklæde, der kan vaskes ved 60 grader, end en paryk, der skal vaskes i håndvarmt vand.

Muslimske kvinder er korrekt påklædt, hvis de bruger samme måde at binde deres tørklæde på, som kræftpatienter, det mener jeg ihvertfald.

Jeg tror samfundet snildt kan kende forskel på en dansk kræftpatient og en muslimsk kvinde, Kirsten. Tørklædeforbudet er ikke tiltænkt kræftpatienter.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: Januar 22, 2019, 04:59:56 pm »
Bla bla bla ...

Bruger du ofte din fritid til at skrive digte??  :almirena_04:

Jeg kunne nok godt, men har ikke gjort det. Men jeg nyder på daglig basis de mange poetiske vers i Qur'an. :smile1:
Manner, manner!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 23, 2019, 06:38:32 pm »
"Det er ikke rimeligt, at danske patienter bliver konfronteret med politisk islam i deres møde med sundhedsvæsenet. Tørklædet og øvrige islamiske symboler udtrykker værdier, som er i direkte opposition til de værdier, det danske samfund bygger på.
Muslimske tørklæder skal helt ud af sundhedsvæsenet, skolen og øvrige offentlige institutioner."

Sådan skriver folketingskandidat (Nye Borgerlige), Claus Bøgh Svenningsen, og hvor har han ret.

https://24nyt.dk/politiker-islam-skal-helt-ud-af-det-danske-sundhedsvaesen/

Jeg tror, Bøgh Svenningsen vil få mange personlige stemmer til valget på en sådan melding, men jeg tror desværre også, at alt for mange danskere - herunder sygehuspatienter, forældre til skolebørn o.a. - har givet op. Alt for mange tænker "det kan vel ikke være anderledes", når de konfronteres med disse sharia-slør på sygehuse, i daginstitutioner eller som for nylig i Føtex-Randers, hvor en kunde, der ville ekspederes religionsneutralt blev bortvist.

Men selvfølgelig kunne det være helt anderledes. Hvis vi selv vil!

Hvad synes du, som er ved dine fulde fem, om folketingskandidatens udmelding?

Jeg er ligeglad. For mig handler det om behandlingen og gøre den så effektiv.
Antimuslimerne ser åbenbart igennem med lidt dødsfald, hvis de bare kan brokke sig over tørklæder.
Godt I kun får noget at sige på internettet ...

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.8%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 24, 2019, 03:02:15 am »

På en måde har han ret. Det er urimeligt at vi bliver påtvunget synet af de hæslige hyl, når vi skal have offentlig service. I det offentlige har vi dårligt nok andre valg. Medmindre man er ved muffen så man kan lade sig behandle på privathospital, eller sende ens børn i en privatskole uden tørklæder.

Hvis man ikke kan lide at blive betjent af tørklædedamer i det private, kan man vælge at handle et andet sted. Men i det offentlige er man tvunget.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #14 Dato: Januar 25, 2019, 07:55:53 am »
Det er urimeligt at vi bliver påtvunget synet af de hæslige hyl