Bla bla bla ...
Citat fra: DerRudi efter Januar 21, 2019, 11:34:20 amBla bla bla ...Det tog dig godt nok ikke lang tid at blive bannet fra dindebat.dk, hva', Rudi?
Som sædvanlig lyver du, dit muslimske møjsvin.
Citat fra: fedt efter Januar 22, 2019, 07:56:34 amSom sædvanlig lyver du, dit muslimske møjsvin. Lær dog at stave korrekt.https://sproget.dk/lookup?SearchableText=m%C3%B8gsvin
Citat fra: Landboen efter Januar 22, 2019, 11:37:53 amCitat fra: fedt efter Januar 22, 2019, 07:56:34 amSom sædvanlig lyver du, dit muslimske møjsvin. Lær dog at stave korrekt.https://sproget.dk/lookup?SearchableText=m%C3%B8gsvinNå der kom ikke noget ud af at sladre til GuBBi, var landsnogen. Du har altid været en dårlig debattør med dine oneliners indlæg.Som jeg har skrevet før, hvis du er en af Danmarks domsmænd, er vi fanme på røven. Sådan en kontanthjælpsmodtager som dig, der lever af husbonds penge
Nå der kom ikke noget ud af at sladre til GuBBi, var landsnogen. Du har altid været en dårlig debattør med dine oneliners indlæg.Som jeg har skrevet før, hvis du er en af Danmarks domsmænd, er vi fanme på røven. Sådan en kontanthjælpsmodtager som dig, der lever af husbonds penge
Om tørklædeforbud mener jeg, som jeg også har sagt før, at det vil også ramme kræftpatienter, hvilket jeg er meget vred over!Når man får kemoterapi vil man ofte miste håret, og de fleste skaldede kvinder vil gerne skjule deres manglende hår.Når man får kemoterapi sveder man en meget ildelugtende sved, og den er meget nemmere at vaske ud af et tørklæde, der kan vaskes ved 60 grader, end en paryk, der skal vaskes i håndvarmt vand.Muslimske kvinder er korrekt påklædt, hvis de bruger samme måde at binde deres tørklæde på, som kræftpatienter, det mener jeg ihvertfald.
Citat fra: Tigermanden efter Januar 21, 2019, 09:21:08 pmCitat fra: DerRudi efter Januar 21, 2019, 11:34:20 amBla bla bla ...Det tog dig godt nok ikke lang tid at blive bannet fra dindebat.dk, hva', Rudi? Bruger du ofte din fritid til at skrive digte??
"Det er ikke rimeligt, at danske patienter bliver konfronteret med politisk islam i deres møde med sundhedsvæsenet. Tørklædet og øvrige islamiske symboler udtrykker værdier, som er i direkte opposition til de værdier, det danske samfund bygger på. Muslimske tørklæder skal helt ud af sundhedsvæsenet, skolen og øvrige offentlige institutioner."Sådan skriver folketingskandidat (Nye Borgerlige), Claus Bøgh Svenningsen, og hvor har han ret. https://24nyt.dk/politiker-islam-skal-helt-ud-af-det-danske-sundhedsvaesen/Jeg tror, Bøgh Svenningsen vil få mange personlige stemmer til valget på en sådan melding, men jeg tror desværre også, at alt for mange danskere - herunder sygehuspatienter, forældre til skolebørn o.a. - har givet op. Alt for mange tænker "det kan vel ikke være anderledes", når de konfronteres med disse sharia-slør på sygehuse, i daginstitutioner eller som for nylig i Føtex-Randers, hvor en kunde, der ville ekspederes religionsneutralt blev bortvist. Men selvfølgelig kunne det være helt anderledes. Hvis vi selv vil!Hvad synes du, som er ved dine fulde fem, om folketingskandidatens udmelding?
"Det er ikke rimeligt, at danske patienter bliver konfronteret med politisk islam i deres møde med sundhedsvæsenet. Tørklædet og øvrige islamiske symboler udtrykker værdier, som er i direkte opposition til de værdier, det danske samfund bygger på. Muslimske tørklæder skal helt ud af sundhedsvæsenet, skolen og øvrige offentlige institutioner."
Det er urimeligt at vi bliver påtvunget synet af de hæslige hyl