Forfatter Emne: Før det valg, der nærmer sig  (Læst 450 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Før det valg, der nærmer sig
« Svar #15 Dato: Januar 17, 2019, 05:16:12 pm »
@ anti-rød,

ja, der er mange små hverdagshistorier, som absolut bør viderebringes. Og vi skal ikke tage et milligram hensyn til brovternes sædvanlige mistænkeliggørelse og iskolde kynisme, som her når en lille pige på 5 år lige skal nedgøres i farten. Jeg kender hugormen og ved, at det er en giftslange. Bid skal behandles hurtigst muligt.

En anden hverdagshistorie, jeg lige har læst, får jeg lyst til at dele her:

Forleden kom der en mand ind i butikskæden Føtex' hus på Mariagervej i Randers. Han ville gerne købe et par bukser og bad om hjælp til at finde de rigtige.
Da-daa, hvem kommer så? En ung tilsløret muslim-kvinde. En sharia-reklame!

Manden frabeder sig at blive betjent af hende, han vil gerne ekspederes religionsneutralt.
Så tilkalder hun varehuschefen (han hedder Rolf Hansen), og hvad gør han?
Han udviser kunden fra Føtex. 1-0 til islam!

Det lokale blad Amtsavisen har nu taget sagen op på lederplads, og for at Randers-abonnenterne sår'n rigtigt kan forstå, hvad der er politisk korrekt, svælger skribenten i sympati for varehuschefen og hans islamisk korrekt påklædte ansatte, mens der udtrykkes foragt for den udviste kunde, som kaldes "afstumpet", ligesom mandens alder (62 år) nævnes flere gange - formentlig for, at de yngre læsere skal tænke "ja ja, et gammelt surt nokkefår." Hvorfor skulle kundens alder ellers være så vigtig?

Til sidst beskriver Amtsavisens leder Rolf Hansen som "et forbillede" og "en hverdagshelt".
Den vamle leder kan læses i sin helhed her:

https://amtsavisen.dk/Leder/Avisen-mener-Respekt-til-Foetex-for-den-eneste-rigtige-reaktion/artikel/422182

"En hverdagshelt"! Jeg ser varehuschefens reaktion som endnu et sølle knæfald for islam i Danmark.

Jeg opfordrer alle til at læse artiklen, som oser af politisk korrekthed.
Mon ikke en del så fravælger føtex i det hele taget. Det er vel stadigt lovligt.
Mon jeg kan blive ansat i Føtex iført en pavehat, eller en SS kasket.

Du kan måske blive flaskedreng, hvis du har de nødvendige kvalifikationer, og så kan du have den hat på du vil, hvis ikke du skal i kontakt med kunderne.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 17, 2019, 05:52:38 pm »
Sundhedscentre i Region Sjælland
Region Sjællands tilbud uden for sygehusene er flere steder samlet i sundhedscentre, hvor der også er kommunale tilbud til borgerne.

Så har du refereret historien forkert. Hun er med sikkerhed ikke blevet henvist til sundhedscenteret. Hun er muligvis blevet henvist til skadestuen, som man skal ringe til i forvejen. På skadestuen har man - helt korrekt - ment at det var en sag for egen praktiserende læge.

Citér
Læs dette Carlo.
Dunning-Kruger effekten forekommer hos inkompetente personer, som ikke er i stand til at vide, at de er inkompetente, men betragter sig selv som væsentlig mere kompetente end alle andre.
Grundlæggende er disse personer for dumme til at erkende, at de er dumme.

Vi i Brovtebanden anser ikke os selv for specielt intelligente. Kun gennemsnitlige samfundsborgere. Det er jer der mener at sidde oppe i et elfenbenstårn af overlegen intelligens og kigge med på alle de småt begavede der kravler rundt dernede.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 18, 2019, 04:34:17 am »
Man ringede efter en ambulance, men fik at vide det var klogere straks at køre til sundhedscentret, da det var hurtigere.

De er garanteret ikke blevet henvist til et sundhedscenter, så nu hænger Anti-rød på tørresnoren igen-igen. Det nye år begynder godt på tørresnoren.

Her ses et sundhedscenters tilbud.

http://www.sundhedscentersyd.dk/sundhedscenter-tilbud/

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 18, 2019, 04:50:18 am »
Jeg kender hugormen og ved, at det er en giftslange. Bid skal behandles hurtigst muligt.

Du farer forskrækket sammen, når det rasler lidt i græsset. Farlig? Tjaeeeee????? Selvfølgelig skal bid behandles. Men sidste dødsfald på grund af bid fra hugorm fandt sted i 1984, da en hjertesyg tysk turist blev bidt og døde.

Citér
Han udviser kunden fra Føtex. 1-0 til islam!

Det skulle nogen flere chefer gøre. Når kunder tér sig, feks overfor kassedamer, så bør chefen straks træde til, og be' kunden finde sig et andet og bedre sted at handle.

Hvor dum har man lov til at være? Føjtex forhandler kun to modeller i bukser og det burde kunden selv kunne finde ud af.