Forfatter Emne: 2018 var et dårligt år for ytringsfriheden i Danmark  (Læst 1369 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: 2018 var et dårligt år for ytringsfriheden i Danmark
« Svar #30 Dato: Januar 09, 2019, 12:56:09 pm »
At kalde etniske danskere grisefarvede er lige så nedladende og racistisk som at kalde sorte mennesker ”aber”.

Jeg kalder da mig selv for grisefarvet.

Sorte eller mørke mennesker kalder jeg ikke generelt for aber. Kommer an på en individuel vurdering. Men det er sjovt at se dem slås, for så er de som aber.

Men dem til venstre på billedet her, er ikke nogen jeg vil sætte min pensionsopsparing ind på.

Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Glem den propaganda-tosse, - det er enten en perker eller en af dem der lever fedt af integrationsindustrien.
Forkert gæt, hr. Hadetosse 😁

Jeg er fra en særdeles dansk familie og har altid levet af at undervise i matematik eller datalogi lige siden, at jeg blev uddannet på universitetet!

Det er løgn, en ordentlig akademisk uddannet mand vil aldrig opføre sig sådan på skrift. Jeg er kun ingeniør, så jeg kan bruge et mere vulgært blomstret sprogbrug.

Hvaså allahs lille udsendte homodreng, har du husket at pille i homosvaper og fis så hjem hvor du hører til.

Tja, man kan sagtens være "dansk" uden at høre til der, det afhænger nok mere af ens indstilling til oplysningstidens værdier.
Jeg tror du er gammel nok i debatten til at vide hvem jeg er, hvor jeg bor og hvad jeg laver og har set nogle af de mange billeder jeg har postet i tidligere indlæg. Foruden mit profilfoto deriblandt flere af mig selv og min hverdag.

Så ved du også vi gerne er behjælpelige hvis demokrati og frihed skal forsvares og modstandere af det skal "sendes hjem hvor de hører til". Men det koster selvfølgelig.

« Senest Redigeret: Januar 09, 2019, 01:04:59 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Det er langt mere interessant at en gruppe franske generaler har forstået at det ikke er præsidentens person men demokratiet de skal beskytte, og kalder direkte Macron forræder.

Det var der også nogle højtstående franske militærfolk der skulle forsøge sig med omkring 1960. Og omkring 2000 franskmænd mistede livet p gr a deres aktiviteter. Men det slap de mindre godt fra, for De Gaulle viste sig at være mand for sin hat og reddede republikken.
Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Det er langt mere interessant at en gruppe franske generaler har forstået at det ikke er præsidentens person men demokratiet de skal beskytte, og kalder direkte Macron forræder.

Det var der også nogle højtstående franske militærfolk der skulle forsøge sig med omkring 1960. Og omkring 2000 franskmænd mistede livet p gr a deres aktiviteter. Men det slap de mindre godt fra, for De Gaulle viste sig at være mand for sin hat og reddede republikken.

Jeg ved ikke lige hvad det er for en episode du hentyder til, - men det jeg hentydede til var Philippinerne som jo har demokrati i dag, fordi politi og militær nægtede at skyde på deres egen befolkning på trods af præsidentens ordre. Mon ikke også det er noget i den stil de Franske generaler har haft i tankerne med deres brev til præsidenten ?

Han skal stå til ansvar for folket og nationen og præsidentposten er ikke nogen blankocheck. Samme advarsel gav de Philippinske generaler præsident Duterte da han måtte indføre undtagelsestilstand på Mindanao på grund af muslimske terrorister. Han ved hvordan det gik Marcos så han er klog nok til at lytte.

I øvrigt har militæret i Thailand også et par gange afsat korrupte præsidenter og afholdt demokratiske valg bag efter.

« Senest Redigeret: Januar 09, 2019, 01:20:23 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    19.8%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Glem den propaganda-tosse, - det er enten en perker eller en af dem der lever fedt af integrationsindustrien.
Forkert gæt, hr. Hadetosse 😁

Jeg er fra en særdeles dansk familie og har altid levet af at undervise i matematik eller datalogi lige siden, at jeg blev uddannet på universitetet!

Det er løgn, en ordentlig akademisk uddannet mand vil aldrig opføre sig sådan på skrift. Jeg er kun ingeniør, så jeg kan bruge et mere vulgært blomstret sprogbrug.

Hvaså allahs lille udsendte homodreng, har du husket at pille i homosvaper og fis så hjem hvor du hører til.

Tja, man kan sagtens være "dansk" uden at høre til der, det afhænger nok mere af ens indstilling til oplysningstidens værdier.
Jeg tror du er gammel nok i debatten til at vide hvem jeg er, hvor jeg bor og hvad jeg laver og har set nogle af de mange billeder jeg har postet i tidligere indlæg. Foruden mit profilfoto deriblandt flere af mig selv og min hverdag.

Så ved du også vi gerne er behjælpelige hvis demokrati og frihed skal forsvares og modstandere af det skal "sendes hjem hvor de hører til". Men det koster selvfølgelig.

Har selv boet og arbejdet i udlandet som dansker og så er man en rigtig dansker, ligesom dig Phil  :smile1: og har altid beundret dine billeder og rejsebeskrivelser.

Ja Phil, der er fan'me nogle regninger der skal betales og i den forbindelse, skal der bydes op til dans  :yes:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
Du er sågu’ ikke ingeniør, din lille udviklingshæmmede primitive provokatør, der jo ikke engang selv ved, hvad de latterlige ord, som du forsøger at provokere med, betyder 😁

Citér
Min erfaring med fjolser af din type er, at de meget ofte selv er netop, hvad de forsøger at beskylde andre for at være... Så du er altså også homofil udover, at du forsøger at skjule din mellemøstlige herkomst. Der kan man bare se! 😉

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    19.8%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Du er sågu’ ikke ingeniør, din lille udviklingshæmmede primitive provokatør, der jo ikke engang selv ved, hvad de latterlige ord, som du forsøger at provokere med, betyder 😁

Citér
Min erfaring med fjolser af din type er, at de meget ofte selv er netop, hvad de forsøger at beskylde andre for at være... Så du er altså også homofil udover, at du forsøger at skjule din mellemøstlige herkomst. Der kan man bare se! 😉

Den bed hva lille allahs homosvaperdreng alias forsvareren.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
Den bed hva
Nej, der er ingen af dine små børnehaveløgne, der kan bide. For det er jo alt for nemt at gennemskue, at du ikke engang selv tror på dine børnehaveløgne, dengse.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: 2018 var et dårligt år for ytringsfriheden i Danmark
« Svar #38 Dato: Januar 09, 2019, 03:52:24 pm »
Høflig påmindelse om at tale pænt til hinanden. Der er få der er større tilhængere af ytringsfriheden end mig, men brug den nu til at fremsætte holdninger og argumenter og ikke til at give mig overarbejde.