Forfatter Emne: 2018 var et dårligt år for ytringsfriheden i Danmark  (Læst 2039 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: 2018 var et dårligt år for ytringsfriheden i Danmark
« Svar #15 Dato: Januar 06, 2019, 07:16:25 pm »
homofaber

Citér
Som du da kan komme med personangreb.

Hvad med dine løgnagtige personangreb, som at drikke guldbajer til morgenmad  :bad:

Nu afsporer du også debatten.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 06, 2019, 08:50:24 pm »
homofaber

Citér

Hvad med dine løgnagtige personangreb, som at drikke guldbajer til morgenmad  :bad:

Nej hun gør ikke og du lyver om alt på en led muslimsk afsporende måde og vi kan ikke bruge dig til en skid!!
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.2%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 06, 2019, 09:05:11 pm »
homofaber

Citér

Nej hun gør ikke og du lyver om alt på en led muslimsk afsporende måde og vi kan ikke bruge dig til en skid!!

Du virker vred og sur. Er det korrekt observeret?
Måske du har en vinterdepression og trænger til at komme ud og få lidt frisk luft.

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 07, 2019, 07:09:21 pm »
homofaber

Citér

Ignorere den idiot, han  er ikke værd at hidse sig op over.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.2%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 08, 2019, 05:19:59 pm »
homofaber

Citér

Ignorere den idiot, han  er ikke værd at hidse sig op over.

Du afsporer også debatten med personangreb.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.8%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 09, 2019, 10:55:54 am »
Den lille fedt-dengse er jo bare et skat, der aldrig bliver voksen og i stedet bare forsøger at jorde alt og alle med de primitive midler, som han lærte i børnehaven, som han aldrig kom videre fra.

Du er derimod en led nazist, der forsøger at genoplive Hitler's had mod alle andre racer end den ariske og håber på, at du derved kan genskabe racistisk ondskab og koncentrationslejre i Europa via krig. Folk som dig burde efter min opfattelse sidde i fængsel i stedet for at få lov til at sprede jeres had og ondskab i forummerne!

hvad skal dine bestandige personangreb gøre godt for? vi andre kan godt tænke selv og lave vore egne vurderinger.
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    83%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 09, 2019, 11:05:36 am »
hvad skal dine bestandige personangreb gøre godt for? vi andre kan godt tænke selv og lave vore egne vurderinger.
Jeg ser dem ikke som personangreb, men derimod som oplysninger til de pågældende om, hvordan jeg opfatter dem. Hvis de troede, at de havde narret mig til at tro noget andet, fandt de derfor ud af, at dette ikke var tilfældet!

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 09, 2019, 11:29:50 am »
`Forsvarer´ hvis du ikk ser det du har skrevet som personangreb så har du da et problem,

Prøv lige at læse dine indlæg igennem igen, du skriver jo noget som::> Led nazist, fedt-dengse der aldrig blir voksen,

Der er også denne du også skrev til fedt::>  Jeg forestiller mig dig som en vildt overvægtig udviklingshæmmet på et par hundrede kg, der er under forsorg på et eller andet hjem for udviklingshæmmede,

Hvad p*kker er det debatten er ved at udvikle sig til?  :girl_sad:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    83%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 09, 2019, 11:42:13 am »
@genuine troll Jeg har ikke skrevet, at det ikke er personangreb at beskrive sådanne personer nøjagtigt, som jeg ser dem.

At du brokker dig over et udtryk som “led nazist” får mig bare til at undre mig vedrørende, at du måske generelt opfatter nazister som sympatiske i stedet for? Men for mig er nazister altid lede.

Fedt skriver aldrig seriøse indlæg, men udelukkende indlæg, hvor han forsøger at ramme ømme punkter hos andre i håb om at genere dem. Sådan gør børn også i børnehavealderen, når de forsøger at “vinde” ved at jorde andre børn. Men det er ekstremt barnligt! Fedt er dog klart ældre. Så jeg er nødt til at opfatte ham som udviklingshæmmet, når han fastholder denne stil!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Den lille fedt-dengse er jo bare et skat, der aldrig bliver voksen og i stedet bare forsøger at jorde alt og alle med de primitive midler, som han lærte i børnehaven, som han aldrig kom videre fra.

Du er derimod en led nazist, der forsøger at genoplive Hitler's had mod alle andre racer end den ariske og håber på, at du derved kan genskabe racistisk ondskab og koncentrationslejre i Europa via krig. Folk som dig burde efter min opfattelse sidde i fængsel i stedet for at få lov til at sprede jeres had og ondskab i forummerne!

Glem den propaganda-tosse, - det er enten en perker eller en af dem der lever fedt af integrationsindustrien.

Det er langt mere interessant at en gruppe franske generaler har forstået at det ikke er præsidentens person men demokratiet de skal beskytte, og kalder direkte Macron forræder.

Macrons handling var en udfordring til demokratiet, skrev officererne.
Han gjorde sig ansvarlig for trusler mod ytringsfriheden, fordi FN-pagten forbyder kritik af  immigranter.
Og pagten vil udløse en ny flodbølge af uuddannede asylsøgere, som vil true natioaløkonomien.
FN-pagten er blevet underskrevet, selv om vælgerne aldrig har givet Macron carte blanche.
Læs mere i Le Parisien

"Ved selv at beslutte at underskrive denne pagt vil De tilføje et yderliggere motiv for at revoltere i vrede hos en allerede hårdt medtaget (malmené) befolkning. De ville gøre dem skyldig i en tilsidesættelse af demokratiet, ja endog i forræderi i henseende til nationen." skriver generalerne.

"I virkeligheden indser den franske Stat en smule sent umuligheden af at integrere alt for talrige befolkninger med ovenikøbet fuldstændigt forskellig kultur, som omgrupperede sig i løbet af de sidste fyrre år i zoner, hvor de ikke længere er nødt til at underkaste sig Republikkens love."

"De kan ikke selv beslutte at udslette vores civilisationelle kendetegn og berøve os vores kødelige fædreland.
Vi beder Dem derfor om at udskyde underskriften på denne pagt og appellere til franskmændene om via folkeafstemning (référendum) at udtale sig om dette dokument. De er regnskabspligtig for Deres handlinger over for franskmændene. Deres valg forsyner Dem ikke med en blankocheck (ne constitue pas un blanc seing)."

https://denkorteavis.dk/2019/fransk-general-anklager-macron-for-forraederi-mod-nationen/

« Senest Redigeret: Januar 09, 2019, 11:45:23 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Januar 09, 2019, 12:19:05 pm »
Anklageren og undertegnede opdagede ret hurtig forsvareren som en underlødig skribent og homosvaper ligeledes.
I ca 2år, har vi hørt fra muslimer, at alle der er imod muslimer, er nazier. I gamle dage var danskeren racister, når de kritiserede muslimer.
Når man så læser Genuine Troll og landboen + andre, der forsvarede de to muslimske såkaldte debattører og nu går det op for dem, hvem de to repræsenterer.
Derfor har muslimer så nemt ved at narre alm. danskere, der helst vil tro om sig selv, at de tilhører de smukke og gode i landet.
« Senest Redigeret: Januar 09, 2019, 01:23:11 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    83%
    • Vis profil
Glem den propaganda-tosse, - det er enten en perker eller en af dem der lever fedt af integrationsindustrien.
Forkert gæt, hr. Hadetosse 😁

Jeg er fra en særdeles dansk familie og har altid levet af at undervise i matematik eller datalogi lige siden, at jeg blev uddannet på universitetet!

Men nu vi er ved gætterier, så lad os da prøve at gætte lidt mere: Du er fan af nazisterne og Adolf Hitler, men kalder dig “Phil”, hvilket jo antyder, at du er fra USA eller er en stor beundrer af USA’s ekstreme og hadefulde højrefløj. Fra https://archive.attn.com/stories/4638/map-active-hate-groups-united-states :
Citér
The two largest hate groups in the U.S. are Neo-Nazis (142 groups) and the Ku Klux Klan (72 groups), and their activities include everything from holding rallies to leafleting. Recently, the KKK has been accused of passing out recruitment fliers in Alabama, calling for new members to join them and "fight the spread of Islam in our country."
Du må så være kommet til Danmark, fordi du blev smidt ud af USA eller var i fare for at blive fængslet e. l., og du må have valgt Danmark, fordi Danmark jo er blevet ret racistisk, men alligevel er domineret af hvide i modsætning til Sydeuropa.

Citér
Det er langt mere interessant at en gruppe franske generaler har forstået at det ikke er præsidentens person men demokratiet de skal beskytte, og kalder direkte Macron forræder.
Lad nu være med at foregive, at I nazister er demokratiske i al jeres had. For det ved vi jo kun alt for godt, at I netop aldrig er!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 09, 2019, 12:27:00 pm »
Anklageren og undertegnede opdagede ret hurtig forsvareren som en underlødig skribent og homosvaper ligeledes.
I ca 2år, har vi hørt fra muslimer, at alle der er imod muslimer, er nazier. I gamle dage var danskeren racister, når de kritiserede muslimer.
Når man så læser Genuine Troll og landboen + andre, der forsvarede de to muslimske såkaldte debattører og nu går det op for dem, hvem de to repræsenterer.
Derfor har muslimer så nemt hved at narre alm. danskere, der helst vil tro om sig selv, at de tilhører de smukke og gode i landet.

Lektor em. dr. Gérard Lehmann, Syddansk Universitet har en udmærket beskrivelse af dem når han kalder dem racister og masochister.

Fransk universitetsmand: Christine Cordsen (og flere her på DD`s) udtalelser svarer til det, man i Frankrig kender som ’antihvid racisme’

Det minder mig om den antihvid racisme som florerer i Frankrig med ordet ”souschien” som det er blevet udtrykt af den muslimske ekstremist af algiersk oprindelse Houria Bouteldja.

”Souschien” svarer til – tekstuelt oversat til ”under-hund” – mindre værd end hund.

Når man ved at hunden i muslimsk kultur er lig med urenhed har man en idé om det had mod de franske borgere, som hun derved giver udtryk for.

Antihvid racisme (og ligeså vel antisemitismen) i ord og handlinger er ret udbredt i Frankrig, især i de flere hundreder ”no go zones” hvor hvide er i stigende mindretal.

Antihvid racismen fører ikke til dom i det franske retsvæsen, bliver heller ikke fordømt af den franske dominerende venstreorienterede elite af politik korrekte intellektuelle, journalister og politikere, som ser frem til en islamisering af Frankrig.

At kalde etniske danskere grisefarvede er lige så nedladende og racistisk som at kalde sorte mennesker ”aber”. Christine Cordsens udtalelse om de ”grisefarvede” ligestiller hende med de hadefulde muslimer som gerne så sharia indført i Frankrig og vil derfor kunne stemples som racistisk.

Men når Christina Cordsen taler om de ”grisefarvede”, peger hun ikke samtidig på sig selv? Er det ikke paradoksalt?

Men nej, det er netop et kendetegn på en masochistisk opfattelse af de hvide, som de skyldige for alverdens forbrydelser. Denne opfattelse hører netop til en politiske korrekthed som er gældende i den såkaldte intellektuelle sfære, bl.a. i mainstreammedierne.

Nu får Christine Cordsen en chance for at erkende at hendes udtalelse med rette kan stemples som racistisk. Så langt har hun måske ikke tænkt eller ment? Hun har nu en chance for at beklage en udtalelse som dum og afslørende en kulturel middelmådighed.

Lektor em. dr. Gérard Lehmann, Syddansk Universitet

https://denkorteavis.dk/2019/fransk-universitetsmand-christine-cordsen-udtalelser-svarer-til-det-man-i-frankrig-kender-som-antihvid-racisme/
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Forkert gæt, hr. Hadetosse 😁

Jeg er fra en særdeles dansk familie og har altid levet af at undervise i matematik eller datalogi lige siden, at jeg blev uddannet på universitetet!

Det er løgn, en ordentlig akademisk uddannet mand vil aldrig opføre sig sådan på skrift. Jeg er kun ingeniør, så jeg kan bruge et mere vulgært blomstret sprogbrug.

Hvaså allahs lille udsendte homodreng, har du husket at pille i homosvaper og fis så hjem hvor du hører til.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.8%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Januar 09, 2019, 12:56:09 pm »
At kalde etniske danskere grisefarvede er lige så nedladende og racistisk som at kalde sorte mennesker ”aber”.

Jeg kalder da mig selv for grisefarvet.

Sorte eller mørke mennesker kalder jeg ikke generelt for aber. Kommer an på en individuel vurdering. Men det er sjovt at se dem slås, for så er de som aber.

Men dem til venstre på billedet her, er ikke nogen jeg vil sætte min pensionsopsparing ind på.

anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."