Forfatter Emne: Befolkningensudskiftningen.  (Læst 862 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    20%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Befolkningensudskiftningen.
« Svar #15 Dato: Januar 06, 2019, 09:14:36 pm »
Køb et spejl!

Ja du tør ikke selv købe et spejl, med det udseende du har og så vil du lokke mig til det  :blum:
« Senest Redigeret: Januar 06, 2019, 09:19:46 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 06, 2019, 09:56:24 pm »
Forsvareren

Citér
For Anklageren forsøgte at få mig til at forlade forummet ved at opføre sig som en decideret forumtroll og komme med løgnagtige påstande og en masse forvrængede fejlciteringer i den tro, at han så kunne få mig til at forsvinde.

Det er han god til, men han vil helst have, du gver ham like, ligesom Tigermanden gjorde  :Cherna_29:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 07, 2019, 06:57:35 am »
Forsvareren

Citér
For Anklageren forsøgte at få mig til at forlade forummet ved at opføre sig som en decideret forumtroll og komme med løgnagtige påstande og en masse forvrængede fejlciteringer i den tro, at han så kunne få mig til at forsvinde.

Det er han god til, men han vil helst have, du gver ham like, ligesom Tigermanden gjorde  :Cherna_29:
Det morer mig at se, at han er kommet ind i en meget lang diskussion med en fyr, der bare forsøger at jorde ham i hans nye forum. For havde det været her, så havde han jo givet igen ved at opføre sig som en troll. Men det tør han tydeligvis ikke derovre, fordi han er bange for moderator 😉

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    20%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 07, 2019, 09:29:54 am »
Vi kan godt kende en muslim på alle hans lumske løgne og du falder hele tiden igennem, med din platte sprogbrug.
Du fortsætter med de tricks, som du lærte i børnehaven, med at lyve og fejlcitere konstant. Så du er jo bare en lille fedt-dengse, der gik i stå i din udvikling på dette tidspunkt. Jeg forestiller mig dig som en vildt overvægtig udviklingshæmmet på et par hundrede kg, der er under forsorg på et eller andet hjem for udviklingshæmmede. Så dine børnehavefordrejninger af virkeligheden interesserer mig stadig ikke!

Til læseren, prøv at se de underlødige muslimske svar, fra Allahs budbringer.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.2%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 07, 2019, 12:04:56 pm »
Det kan bare ikke lade sig gøre, når denne race ikke gider at få mere end 1,5 barn pr. 2 voksne i gennemsnit i modsætning til klodens øvrige menneskeracer.

Må vi minde om at det er lande med høj befolkningstæthed og høj fertilitet, der er de fattige.

Må vi ligeledes minde om at i USA er der de befolkningsgrupper med højest fertilitet der socialt er bunden.

Højere fertilitet er ikke noget at stræbe efter.
Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 07, 2019, 12:22:02 pm »
Det kan bare ikke lade sig gøre, når denne race ikke gider at få mere end 1,5 barn pr. 2 voksne i gennemsnit i modsætning til klodens øvrige menneskeracer.

Må vi minde om at det er lande med høj befolkningstæthed og høj fertilitet, der er de fattige.

Må vi ligeledes minde om at i USA er der de befolkningsgrupper med højest fertilitet der socialt er bunden.

Højere fertilitet er ikke noget at stræbe efter.
Du blander rundt på årsag og virkning.

1. I Europa finder du den laveste fertilitet i Syd- og Østeuropa, og den højeste i Nordeuropa, der (endnu) er den rigeste del af Europa.
2. I ulandene og også USA er de fattige nødt til at få mange børn, fordi der ikke er noget socialt sikkerhedsnet. De har derfor stadig den samme type økonomi, som vi i Danmark afskaffede i 1930’erne, og som gik ud på, at man som ældre skulle skulle forsørges af sine børn, hvis ikke man skulle ende som tigger og bo i fattighuset eller på fattiggården. Dengang var det også kun de rige i Danmark, der havde råd til kun at få få børn. Men sådan er det jo da heldigvis ikke mere!