Forfatter Emne: Danskere bliver til regnmorme.  (Læst 443 gange)

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    40%
  • Country: 00
    • Vis profil
Danskere bliver til regnmorme.
« Dato: Januar 04, 2019, 01:24:41 pm »
Nu har jeg oplevet flere steder, hvor de i Brugsen har indført mekanismer ved kassen, hvor kunderne slipper for at bukke sig ned og samle varer op fra indkøbskurven. Kurven bliver simpelthen hejst op! Det er simpelthen det mest absurde. Folk tager ikke skade af at bruge ryggen eller bukke sig ned. Tværtimod giver lidt motion, når slikposen eller frostpizzaen skal op på båndet.
Først var det indkøbskurven på hjul, og nu slipper man helt for at få sved på panden.
Det mest irriterende er, at man faktisk ikke rigtig kan komme til mere, fordi de fylder så meget.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Danskere bliver til regnmorme.
« Svar #1 Dato: Januar 04, 2019, 07:30:57 pm »
De små håndkurve er snart helt forsvundet,  :girl_sad:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 04, 2019, 08:27:31 pm »

Dem foretrækker jeg også at bruge. Men jeg bor også alene, så jeg plejer ikke at have så mange varer.
Danmark frit for marmorkrebs.

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 04, 2019, 08:28:41 pm »

Der er faktisk penge at spare med de små kurve.. :yes:

- når jeg er på indkøb, så tager jeg helst en lille kurv - så fristes jeg ikke så meget til at komme hjem med alskens 'spotvarer' og andet unødvendigt impulskøb..

Hos Wallmart, USA - der stiller man simpelthen elektriske vogne til rådighed for de mange flommefede kunder, formodentlig i erkendelse af at disse kunder aldrig ville magte at vralte butikken rundt... :big_grin:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 04, 2019, 08:29:51 pm »
Dette har jeg endnu ikke oplevet. Men det undrer mig mere, at mit supermarked (“Spar”) netop har fået opsat nogle gigantisk store maskiner på disken. For deres betydning er kun, at de automatisk giver det korrekte belød tilbage i kontanter til kunder, der betaler for deres varer med store pengesedler. Jeg troede faktisk, at vi var ved helt at have afskaffet betaling med kontanter. Nu skal vi jo så åbenbart døje med disse maskiner, der kun tager plads op for os, der allerede stoppede med at bruge kontanter for adskillige år tilbage.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 04, 2019, 10:11:45 pm »

Dem foretrækker jeg også at bruge. Men jeg bor også alene, så jeg plejer ikke at have så mange varer.

Dem foretrækker jeg også.  En fuld kurv kan jeg klare enten at bære eller have i cykelkurven, måske med lidt hjælp fra bagagebæreren.

Aftenen den 31. december, hvor der var pænt mange kunder i Netto, havde damen før mig fundet på, at hun skulle bruge alle sine Netto-mærker til at købe noget porcelæn med rabat. Der var top på den store hjulkurv, både af fødevarer og papkasser med hendes porcelæn.
Det kunne være, hvad det være vil, men tilligemed havde damen ikke styr på, hvor mange mærker, hun havde samlet, eller hvor mange mærker der skulle til hver pakke. Så det brugte hun ustyrlig meget tid på ved kassen, og det endte selvfølgelig med, at en masse af kasserne måtte hun aflevere igen.
Jeg fik sgu ondt af den unge knejt ved kassen, som skulle regne hendes rod ud, mens køen voksede.
I'm a Troll

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 04, 2019, 11:01:11 pm »

Torsten, min dreng, nu lyder du skam da helt sørgelig. jeg håber da ej, du går og er ked af det i hverdagen, min ven. :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 05, 2019, 10:20:49 pm »

Torsten, min dreng, nu lyder du skam da helt sørgelig. jeg håber da ej, du går og er ked af det i hverdagen, min ven. :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Jeg kunne da skam godt tænke mig at have et lige så sprudlende sexliv som dig. Men så skal man da vist også enten være til sex med mænd eller tage til Thailand som Carlo og betale for det.
Danmark frit for marmorkrebs.