"Prisen" har været debatteret mange gange.Og tallet 33 milliarder er lige så sikkert som at køre med et lykkehjul med forskellige tal.Hvis tallet var korrekt, er der altså et tab på 330 milliarder på 10 år.
Det ser ud til du mener en muhammedaner der kommer til Danmark, som er analfabet, og ikke kan regne, kan være af værdi for Danmark. Det er selvfølgelig ikke tilfældet.En arbejdsløse dansker der kommer i arbejde er af værdi.
Ham her voldtog en tiårig pige- Jeg vil ærlig talt gerne være fri for den hers slags.Mon ikke andre er af samme opfattelse.Der er da heller intet der kan tale imod den opfattelse.
Alternativet var i stedet at forsøge at få udgifterne ned ved at lade flygtninge arbejde allerede, mens deres asylansøgninger behandles.
"Prisen" har været debatteret mange gange.Og tallet 33 milliarder er lige så sikkert som at køre med et lykkehjul med forskellige tal.Hvis tallet var korrekt, er der altså et tab på 330 milliarder på 10 år.Når man går ud fra DREAM modellen ses, at indirekte udgifter ikke medregnes, og de er langt mere kostbare, idet for eks. en udrykning af for eks politi, der kører ud til brandmænd der bliver overfaldet med stenkast eller med fyrværkeri ikke medregnes.''Dream modellen viser tallet stiger år for år.Det ser ud til du mener en muhammedaner der kommer til Danmark, som er analfabet, og ikke kan regne, kan være af værdi for Danmark. Det er selvfølgelig ikke tilfældet.En arbejdsløse dansker der kommer i arbejde er af værdi. Ham her voldtog en tiårig pige- Jeg vil ærlig talt gerne være fri for den hers slags.Mon ikke andre er af samme opfattelse.Der er da heller intet der kan tale imod den opfattelse.
- og der hvor der står "indvandrere" læs muslimer, - kinesere, thaiere eller andre kulturer opfører sig IKKE sådan.
Der kører diskussioner om, hvor meget flygtningene koster Danmark. Finansministeriet er nået frem til, at ikke-vestlige indvandrere koster Danmark omkring 33 mia kr. om året. Dette skyldes, at kun få af dem kommer i arbejde.Men årsagen er jo i høj grad den politik, som regeringen og DF fører. For de ønsker at anbringe flygtningene i lejre i årtier med forbud mod at arbejde, så de kan sendes tilbage til deres hjemlande, såfremt der skulle blive fred der om 10, 20, 30 eller 50 år. Disse anbringelser i lejre er afsindigt dyre.Alternativet var i stedet at forsøge at få udgifterne ned ved at lade flygtninge arbejde allerede, mens deres asylansøgninger behandles. For lige så snart de kommer i arbejde, begynder de jo også at betale skat og giver derfor i stedet Danmark overskud!Der har også været mange diskussioner om fordele/ulemper ved indvandring. Især i USA ses det tydeligt, at fordelene på sigt er langt større end ulemperne. For USA har verdens stærkeste økonomi, samtidigt med at alle amerikanere er indvandrere eller efterkommere af indvandrere, der er kommet til USA inden for de seneste 200 år.Indvandring bør dog ske langsomt og gradvist. For går den for hurtigt, så forårsager den arbejdsløshed og løntrykkeri. Disse problemer er ganske vist kun midlertidige. For med tiden skaber firmaerne de arbejdspladser, som den tilgængelige arbejdskraft giver mulighed for. Men de, der bliver arbejdsløse eller får deres løn midlertidigt sat ned, har normalt ikke tålmodigheden til at vente på dette. Så en for hurtig indvandring skaber næsten altid had mod indvandrerne.
Citat fra: Forsvareren efter Januar 03, 2019, 09:44:21 amAlternativet var i stedet at forsøge at få udgifterne ned ved at lade flygtninge arbejde allerede, mens deres asylansøgninger behandles.Når jeg hører det, er mit spørgsmål omgående: hvem skal så fyres?
Citat fra: Forsvareren efter Januar 03, 2019, 09:44:21 amAlternativet var i stedet at forsøge at få udgifterne ned ved at lade flygtninge arbejde allerede, mens deres asylansøgninger behandles.Når jeg hører det, er mit spørgsmål omgående: hvem skal så fyres?Men jeg giver ikke så meget for de tal om at flygtninge og indvandrere er enorm udgifter. Det er selvfølgelig en udgift, hvis de brænder gysserne af, eller sender dem ud af landet. Men i det store og hele, er det midler der kommer i cirkulation og stimulerer efterspørgslen og beskæftigelsen.
Ja tak, de penge nazisterne stjal kom jo også ud i cirkulation og stimulerede efterspørgslen og beskæftigelsen.Det er vel ikke helt ligegyldigt hvilken efterspørgsel og hvilken beskæftigelse der "stimuleres" ?
Desuden kan danske penge uanset hvilket land de befinder sig i, i sidste ende kun bruges til at købe varer i danmark for, og intet andet.
Danmark mangler slet ikke arbejdskraft og kommer heller ikke til det, - tværtimod.
Løntunge danske virksomheder flytter på grund af skatter og afgifter og fordi de skal forsørge alle nasserøvs-muslimerne, ...................
Det er en stor løgn, at arbejdsgiverne mangler arbejdskraft og løgnen bliver ikke rigtig af at blive gentaget igen og igen.https://www.avisen.dk/3f-til-arbejdergiverne-hvis-i-virkelig-mangler-meda_512553.aspxhttp://www.arbejdsgiverne.dk/nyheder2018/smv-med-kaempe-ansvarhttps://arbejderen.dk/indland/arbejdsgivere-s%C3%B8ger-ikke-efter-danske-arbejdereDanske arbejdsgivere har altid været nogle asociale røvhuller, der aldrig vil betale regningen efter deres fadæser