Forfatter Emne: Muslimsk læge ville give jødiske patienter forkert medicin!  (Læst 560 gange)

Offline Monitoring service (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Muslimsk læge ville give jødiske patienter forkert medicin!
« Dato: Januar 02, 2019, 01:07:22 pm »
Islam er fredens religion.

:hyper:

https://www.dailywire.com/news/39827/famed-clinic-fires-anti-semitic-doctor-who-said-hank-berrien?utm_medium=email&utm_content=010119-news&utm_campaign=position5

"Forkynd kvalfulde straffe for de vantro (ikke-muslimerne). O i troende, bekæmp de vantro, som bor i jeres naboskab; lad dem føle hele jeres strenghed....Sura 9, vers 3 og 12, 29, 55, 63, 73, 80, 90, 113 og 123).
"I skal bekæmpe de vantro folk, medmindre de bekender sig til islam" (sura 48.17)

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Stem ikke Radigalt eller Alternativt eller Enhedslistere!

:big_grin:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
Sv: Muslimsk læge ville give jødiske patienter forkert medicin!
« Svar #1 Dato: Januar 02, 2019, 01:23:26 pm »
Jesus siger for eksempel som konklusion på lignelsen om de betroede pund: "Men mine fjender der, som ikke vil have mig til konge, før dem herhen og hug dem ned for mine øjne." (Luk. 19,27). Ved en anden lejlighed bekendtgjorde han, at de, der ikke omvender sig, skal lide samme straf som nogle galilæere, hvis blod Pilatus lod blande med blodet fra deres offerdyr – eller som de 18, der var omkommet, da et tårn i Siloa styrtede sammen (Luk. 13,1).

Kristendommen er lige så slem som koranen. Men normalt bliver disse passager i begge bøger jo ignoreret af religionernes tilhængere. Fanatikere har der dog også været som mindretal af varierende gruppestørrelse i begge religioner. Men der er tale om meget små grupper!

Offline Moses

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    1%
  • Country: il
  • Køn: Mand
  • Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet
    • Vis profil
    • Find sandheden om verden.
« Svar #2 Dato: Januar 02, 2019, 01:52:17 pm »
Det var da godt nok en forfærdelig person. Jeg undrer mig stadig over at man kan være tilhænger af en Gud og tage denne som god, hvis man læser at man skal udføre den form for skade på andre.

Hvor er jeg glad for, at de Muslimske 10% af læger og næsten 20% af pleje personale i Danmark, godt kan se at den slags er forrykt og godt kan være muslimer uden at gøre skade på andre. Ligesom de mange kristne som ikke går til vandvid og stener folk som er utro, selvom gamle skrifter opfordrer til det.
« Senest Redigeret: Januar 02, 2019, 01:54:23 pm af Moses »
Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 03, 2019, 07:05:08 pm »
Islam er fredens religion.

:hyper:

https://www.dailywire.com/news/39827/famed-clinic-fires-anti-semitic-doctor-who-said-hank-berrien?utm_medium=email&utm_content=010119-news&utm_campaign=position5

"Forkynd kvalfulde straffe for de vantro (ikke-muslimerne). O i troende, bekæmp de vantro, som bor i jeres naboskab; lad dem føle hele jeres strenghed....Sura 9, vers 3 og 12, 29, 55, 63, 73, 80, 90, 113 og 123).
"I skal bekæmpe de vantro folk, medmindre de bekender sig til islam" (sura 48.17)

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Stem ikke Radigalt eller Alternativt eller Enhedslistere!

:big_grin:

Smid dog for he..... dette lort (Muhamzere) yt-av-Hier - i stedet for dette evindelige flæberi over denne her dit og dat person , som har i sinde at gøre dit og dat mod herboende jøder  - ud for he..... med dem. -  :warning:  :warning2: :wild:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 03, 2019, 09:59:21 pm »
Forsvareren

Citér
Fanatikere har der dog også været som mindretal af varierende gruppestørrelse i begge religioner. Men der er tale om meget små grupper!

...meget små grupper.. ??

Nu ser vi bort fra kristne, da man ikke slår ihjel og begår terror, med mindre man er kristen - og psykisk syg.

Men hele den muslimske verden, består jo af mord og terror - det er derfor vi får, alle de indvandrere - Sunni-islam og shia-islam udgør islams to største hovedretninger. De har fra tiden efter Muhammeds død haft en arvestrid, som er et spørgsmål om, hvem den rette leder for islam skulle være.

https://www.religion.dk/viden/hvad-er-forskellen-p%C3%A5-sunni-og-shiaislam

Og de flytter krigen med, det er skruen uden ende - nu slås de bare i Europa.

Hvad angår Bibelen, så skal den ikke læses bogstaveligt, vi har De ti bud og de syntes jeg, er meget fornuftige :

Du må ikke have andre guder end mig.
Du må ikke lave dig noget gudebillede.
Du må ikke bruge Herren din Guds navn til løgn.
Husk sabbatsdagen og hold den hellig.
Ær din far og mor.
Du må ikke begå drab.
Du må ikke bryde et ægteskab.
Du må ikke stjæle.
Du må ikke vidne falsk mod din næste.
Du må ikke begære din næstes hus, hans hustru eller noget som helst af hans ejendom.

Så er tiden jo en anden i dag, verden kan ikke gå istå - fordi det er søndag, men så har vi jo den ordning, at de som arbejder, får andre fridage.

Jeg er kristen, men jeg kan ikke Bibelen hverken forfra eller bagfra, jeg har aldrig bemærket det skrifsted  :big_grin:

Det som jeg syntes er trosbekræftende, det er alle profetierne, som går i opfyldelse.
Jeg kunne nævne mange, men her er et eks.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/foerste-land-i-verden-faa-din-togbillet-skudt-ind-under-huden-i-sverige

- På chippen i min hånd er mit loyalitetsnummer registreret, forklarer han og trykker højre pegefinger ned mod huden på venstre hånd.

____

Det er bare begyndelsen..

v16  Det får alle, store og små, rige og fattige, frie og trælle, til at sætte et mærke på deres højre hånd eller deres pande, v17  så ingen kan købe eller sælge undtagen den, der bærer dette mærke, dyrets navn eller dets navns tal. v18  Her kræves der visdom! Den, der har forstand, må regne på dyrets tal, for det er et mennesketal. Dets tal er 666. Johs.Åb. 13

« Senest Redigeret: Januar 03, 2019, 10:00:52 pm af lyjse »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
    • Der er så meget kvinder ikke forstår
« Svar #5 Dato: Januar 03, 2019, 10:14:30 pm »
Forsvareren

Citér
Fanatikere har der dog også været som mindretal af varierende gruppestørrelse i begge religioner. Men der er tale om meget små grupper!

...meget små grupper.. ??

Nu ser vi bort fra kristne, da man ikke slår ihjel og begår terror, med mindre man er kristen - og psykisk syg.

Men hele den muslimske verden, består jo af mord og terror - det er derfor vi får, alle de indvandrere - Sunni-islam og shia-islam udgør islams to største hovedretninger. De har fra tiden efter Muhammeds død haft en arvestrid, som er et spørgsmål om, hvem den rette leder for islam skulle være.

https://www.religion.dk/viden/hvad-er-forskellen-p%C3%A5-sunni-og-shiaislam

Og de flytter krigen med, det er skruen uden ende - nu slås de bare i Europa.

Hvad angår Bibelen, så skal den ikke læses bogstaveligt, vi har De ti bud og de syntes jeg, er meget fornuftige :

Du må ikke have andre guder end mig.
Du må ikke lave dig noget gudebillede.
Du må ikke bruge Herren din Guds navn til løgn.
Husk sabbatsdagen og hold den hellig.
Ær din far og mor.
Du må ikke begå drab.
Du må ikke bryde et ægteskab.
Du må ikke stjæle.
Du må ikke vidne falsk mod din næste.
Du må ikke begære din næstes hus, hans hustru eller noget som helst af hans ejendom.

Så er tiden jo en anden i dag, verden kan ikke gå istå - fordi det er søndag, men så har vi jo den ordning, at de som arbejder, får andre fridage.

Jeg er kristen, men jeg kan ikke Bibelen hverken forfra eller bagfra, jeg har aldrig bemærket det skrifsted  :big_grin:

Det som jeg syntes er trosbekræftende, det er alle profetierne, som går i opfyldelse.
Jeg kunne nævne mange, men her er et eks.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/foerste-land-i-verden-faa-din-togbillet-skudt-ind-under-huden-i-sverige

- På chippen i min hånd er mit loyalitetsnummer registreret, forklarer han og trykker højre pegefinger ned mod huden på venstre hånd.

____

Det er bare begyndelsen..

v16  Det får alle, store og små, rige og fattige, frie og trælle, til at sætte et mærke på deres højre hånd eller deres pande, v17  så ingen kan købe eller sælge undtagen den, der bærer dette mærke, dyrets navn eller dets navns tal. v18  Her kræves der visdom! Den, der har forstand, må regne på dyrets tal, for det er et mennesketal. Dets tal er 666. Johs.Åb. 13

:MG_216:
missionæren slår til igen   :bad:

Filosofi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der.
Teologi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der, mens man råber: “Jeg har den” –

Pablo Cruz

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 03, 2019, 10:32:30 pm »

De ti bud står ingen steder i bibelen. Det var nogen Luther fandt på.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 04, 2019, 07:26:39 am »

De ti bud står ingen steder i bibelen. Det var nogen Luther fandt på.

Øh.. :bb: De 10 bud blev givet til det jødiske folk - over 1000 år før, Jesus blev født.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 04, 2019, 09:24:39 am »
De 10 bud står i 2. Mosebog 20,2-17 i Bibelen.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 04, 2019, 12:47:11 pm »

Nej, der står 22 bud.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 05, 2019, 02:25:53 pm »

Nej, der står 22 bud.
Den må du vist længere ud på landet med 😁

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 05, 2019, 02:48:40 pm »
Den må du vist længere ud på landet med 😁

Nej, kapitalopdelingen i biwlen er fra 1100-tallet. Kapitaloverskrifterne endnu senere. Muligvis af Luther.

Hvis man læser teksten uden inddeling i kapitler, som da teksterne blev skrevet, så erder 22 bud.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 05, 2019, 03:01:43 pm »
Det er sjovt som jeg ofte skal minde kristne om hvad der står i biwlen. Sidst var det Anti-rød og Lyjse der blev hængt til tørre på spørgsmålet om de skal overholde moseloven.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 05, 2019, 03:14:03 pm »
Troede ikk kommunister interesserede sig så meget for  biwlen:girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 05, 2019, 03:18:26 pm »
Troede ikk kommunister interesserede sig så meget for  biwlen:girl_smile:

Jo, for Satan, interesserer vi os for biwlen.

Seneste ny: Satan vil ikke modtage flere katolske præster i Helvede, fordi der er overfyldt med dem allerede.

https://www.theonion.com/satan-refuses-to-accept-any-more-catholic-priests-in-he-1828696347