Året 2019 bliver et rædselsfuldt år.Det startede meget sigende med et mord.
Citat fra: anti-rød. efter Januar 01, 2019, 02:55:22 pmÅret 2019 bliver et rædselsfuldt år.Det startede meget sigende med et mord. Ja, og sikke et blæsevejr. Jeg har en havestol, der er væltet og en urtepotte blæser rundt.
Rektionen kom promte:"Ja, og sikke et blæsevejr. Jeg har en havestol, der er væltet og en urtepotte blæser rundt."Er dette her den måde en dansker vil reagere på- nej men en muhammedaner vil.
TV2:"En yngre mand er blevet dræbt ved et knivstikkeri på åben gade nytårsnat i København. Det bekræfter Københavns Politi over for TV 2.Knivstikkeriet fandt sted i området omkring Gothersgade og Borgergade, og yderligere tre personer blev såret ved episoden. Den ene blev alvorligt såret, mens to er lettere tilskadekomne."Rektionen kom promte:"Ja, og sikke et blæsevejr. Jeg har en havestol, der er væltet og en urtepotte blæser rundt."Er dette her den måde en dansker vil reagere på- nej men en muhammedaner vil.
Citat fra: homofaber efter Januar 01, 2019, 03:07:28 pmCitat fra: anti-rød. efter Januar 01, 2019, 02:55:22 pmÅret 2019 bliver et rædselsfuldt år.Det startede meget sigende med et mord. Ja, og sikke et blæsevejr. Jeg har en havestol, der er væltet og en urtepotte blæser rundt.Vi skal endelig huske den gode debat.
Brandmænd mødes med forsøg på at brænde dem op nytårsaften, idet nytårsraketter bruges som våben (i får et gæt på om det er muhammedanere)
Citat fra: anti-rød. efter Januar 01, 2019, 02:55:22 pmBrandmænd mødes med forsøg på at brænde dem op nytårsaften, idet nytårsraketter bruges som våben (i får et gæt på om det er muhammedanere)Det var helt galt i Tyskland med uroligheder nytårsaften. Det værste var at en kvindelig politibetjent var blevet bidt af en kvindelig beruser.https://www.tagesschau.de/inland/angriffe-silvester-101.htmlSå vidt går vi dog ikke herhjemme.
Citat fra: ak31 efter Januar 01, 2019, 06:45:51 pmCitat fra: homofaber efter Januar 01, 2019, 03:07:28 pmCitat fra: anti-rød. efter Januar 01, 2019, 02:55:22 pmÅret 2019 bliver et rædselsfuldt år.Det startede meget sigende med et mord. Ja, og sikke et blæsevejr. Jeg har en havestol, der er væltet og en urtepotte blæser rundt.Vi skal endelig huske den gode debat.Det er nemmelig helt korrekt. Det er godt, vi to er enige. Nu skal vi bare ha' Anti-rød til også at forstå det.