Diverse > Fra mig til dig

Vedrørende DDs svanesang

(1/1)

Klondyke Carl:
Tilegnet resterne af Brovtebanden.

Det kan godt være, at I tror, I kan gentage "successen" og få nedlagt debatforummet 'Dindebat.dk'. Jeg tror I bliver skuffede.
Så I bør blive siddende herinde og kvække alt jeres lort af i hovedet på hinanden.   :bad:   :big_grin:

Farvel med jer, ækle kloakkryb.

@GuBBi
Ærligt talt, du. Hvis der er nogen, der fortjent ligger som han har redt, så er det fandeme dig! Godnat.

Carlo:

--- Citat fra: Klondyke Carl efter December 31, 2018, 11:32:53 am ---Det kan godt være, at I tror, I kan gentage "successen" og få nedlagt debatforummet 'Dindebat.dk'.
--- Afslutning på citat ---

Nej, vi er ligeglade. Men du håber at få nogle rygklappere der. Jeg tror du bliver skuffet.

Torsten Bonfils:

--- Citat fra: Klondyke Carl efter December 31, 2018, 11:32:53 am ---

@GuBBi
Ærligt talt, du. Hvis der er nogen, der fortjent ligger som han har redt, så er det fandeme dig! Godnat.

Hvad har Gubbi nu gjort?
Øglebob blev bare sur over at Tørresnoren og Carlo drillede ham. Han kommer tilbage når han bliver bannet på det andet forum for sit profilgætteri.
Anklageren søger vel bare en ny menighed at prædike for. Den anden debat er stort set tom bortset fra alle os herfra der er fulgt med, så det får han ikke meget ud af.
Resten der er forsvundet er jo bare fulgt med Anklageren.

Tørresnoren:

--- Citat fra: Torsten Bonfils efter December 31, 2018, 12:08:42 pm ---
Øglebob blev bare sur over at Tørresnoren og Carlo drillede ham. Han kommer tilbage når han bliver bannet på det andet forum for sit profilgætteri.

Ja, lige nu opfører han sig jo eksemplarisk derovre - okay, han har selvfølgelig allerede kvækket om 'falske flag', 'reptiler', diverse skællede væsener af typerne 'nordic' eller 'grey' og alt det andet velkendte baljepis... :ROFL:

- nej, det ka' godt være at stedet angiveligt mønstrer over 180.000 brugere, men der er vist næppe over 20-25 aktive brugere.. :big_grin:

Det er mit indtryk at samtlige sheriffer derovre er radikal-frelste på den dér naivt-selvsmagende måde... :bad:

- sikkert grunden til at jeg måtte lide den tort at blive kylet ud derfra - allerede for et par år siden..  :hyper: :ROFL: :big_grin:

Hvem fanden gider da bruge energi og tanker på et site, hvor Høvdingen og hans indianere helst SKAL lefles efter munden, hvis man ønsker at holde sig fri af 'henstillinger' eller direkte banning.. :big_grin:

- nå, men et svineheld for stedet må være, at de i en kapacitet som Øgle-Svans har headhuntet sig til en dygtig efterforsker til at afsløre og 'italesætte' eventuelle trollebøller..

:smile1:

Carlo:

--- Citat fra: Tørresnoren efter December 31, 2018, 12:53:23 pm ---Hvem fanden gider da bruge energi og tanker på et site, hvor Høvdingen og hans indianere helst SKAL lefles efter munden, hvis man ønsker at holde sig fri af 'henstillinger' eller direkte banning.. :big_grin:

De går højt op i at man skal holde sig pænt til trådens emne. Det er set før og er op ad bakke. På Indre Missions nu hedengangne debatforum "Jesusnet" (Ja, sådan hed det) kæmpede moderatorerne en vil kamp.

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version