Forfatter Emne: Har I nogle nytårsønsker rent politisk?  (Læst 307 gange)

Vestkystens Stjerne

• Gæst
Har I nogle nytårsønsker rent politisk?
« Dato: December 29, 2018, 11:40:50 am »

Ja, jeg vil lige slutte mit medlemsskab af denne side med at stille spørgsmålet (inden jeg flytter over på forummet uden bindestregen  :big_grin:).

JEG ØNSKER,

at "blå blok" vinder folketingsvalget,som jeg gætter på bliver afholdt i marts.

at danskerne vil vende ryggen til alt hvad der hører ind under islam-rygklapperi ("venligboere" m.m.)

at forbryderne, der skal indlogeres på øen Lindholm, vil blive varetægtsfængslet ved mindste overtrædelse af gældende lov.

at Venstre efter valget udskifter Lars Løkke med Inger Støjberg, eller at hun i tilfælde af en tabt intern afstemning indmelder sig i Dansk Folkeparti eller Nye Borgerlige.

at Pernille Vermund får et kæmpestort antal personlige stemmer og Nye Borgerlige kommer ind i tinget.

at svenskerne - hvis de får et nyvalg - vil gøre Sverigedemokraterna kæmpe-kæmpestore.

at Alternativet ingen som helst indflydelse får på noget som helst.

Godt Nytår!   :MG_122:

« Senest Redigeret: December 29, 2018, 11:43:07 am af Vestkystens Stjerne »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Har I nogle nytårsønsker rent politisk?
« Svar #1 Dato: December 29, 2018, 11:48:14 am »
Jam så god fornøjelse inde på den nye side uden bindestreg og godt nytår, :girl_smile:

Det varer vel ikk længe inden dette forum blir lige så tomt som `snemandens´  :girl_sad:
« Senest Redigeret: December 29, 2018, 12:02:22 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 29, 2018, 05:21:15 pm »

Ja, jeg vil lige slutte mit medlemsskab af denne side med at stille spørgsmålet (inden jeg flytter over på forummet uden bindestregen  :big_grin:).

JEG ØNSKER,

at "blå blok" vinder folketingsvalget,som jeg gætter på bliver afholdt i marts.

at danskerne vil vende ryggen til alt hvad der hører ind under islam-rygklapperi ("venligboere" m.m.)

at forbryderne, der skal indlogeres på øen Lindholm, vil blive varetægtsfængslet ved mindste overtrædelse af gældende lov.

at Venstre efter valget udskifter Lars Løkke med Inger Støjberg, eller at hun i tilfælde af en tabt intern afstemning indmelder sig i Dansk Folkeparti eller Nye Borgerlige.

at Pernille Vermund får et kæmpestort antal personlige stemmer og Nye Borgerlige kommer ind i tinget.

at svenskerne - hvis de får et nyvalg - vil gøre Sverigedemokraterna kæmpe-kæmpestore.

at Alternativet ingen som helst indflydelse får på noget som helst.

Godt Nytår!   :MG_122:

Synd du smutter.
Kan tilslutte mig hele din ønskeseddel, bortset fra Lindholm. En bygd på Grønland vil være et meget bedre valg, da personale er overflødigt der.
Der skal bare kastes lidt forsyninger ned fra tid til anden.

Rigtig godt nytår til dig også :smile1:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 29, 2018, 06:42:22 pm »
Jeg håber at Nye Borgerlige kommer ind. Ikke at jeg tror de har noget særligt at byde på men mere for at vælgerne kan se at de bare er et nyt "DF-parti" uden nogen egentlige løsninger på indvandringsproblemet.
Om Lars Løkke eller Mette F. bliver statsminister, er jeg faktisk lidt ligeglad med.
2.096.721 kr. i årlig partistøtte indtil næste valg.

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #4 Dato: December 29, 2018, 06:51:36 pm »
Jam så god fornøjelse inde på den nye side uden bindestreg og godt nytår, :girl_smile:

Det varer vel ikk længe inden dette forum blir lige så tomt som `snemandens´  :girl_sad:

Har har, det tror du jo ikke et øjeblik på selv.
Dit store idol, som du i et par år dagligt har overdænget med likes, har i øvrigt skrevet flere indlæg derinde i dag. Og som Phil nævnte i går - der er allerede nogen, der har bedt ham finde en anden tone. Det er ikke sikkert, at den dér nedladende brovtetone falder i god jord andre steder end her.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 30, 2018, 07:59:04 pm »

Det kommer vel an på dem, som er tilbage -  D.-D.dk er ikke afhængig af Anklageren, DoJo, Snemanden; o.s.v., så skulle du "genuine Troll" måske følge efter. De er sq ikke Uundværlige i en debat. :JC_PacMan: :JC_PapaBear: :JC_OMG_sign:
« Senest Redigeret: December 30, 2018, 08:10:40 pm af El_Nino »
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!