Forfatter Emne: Vidunderlige skabninger.  (Læst 1003 gange)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Vidunderlige skabninger.
« Svar #15 Dato: Januar 19, 2019, 11:38:25 am »
Jeg vil gerne have lov til at parre mig med en køn muslimsk kvinde. Må jeg det?

Spørg hendes brødre.  :morpheus:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    40%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 19, 2019, 11:42:59 am »

Spørg hendes brødre.  :morpheus:

Jamen er vi ikke alle lige for gud??
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 19, 2019, 01:40:18 pm »
Citér
På Læsø gør de et stort nummer ud af at bestemme hvem de brune bier må formere sig med.

Det er mit filosofiske udgangspunkt at mennesker har rettigheder bier ikke har. Er du uenig i dette? Eller mener du menneskelig forplantning skal styres oppefra som en biavler styrer sin bestand? Er det den verden du vil bo i?

Citér
Hvis du kan finde en der er villig, så ja. Og så har ingen rettigheden til at blande sig i det.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 19, 2019, 02:33:43 pm »
Den brune bi var den naturlig honningbi i Danmark indtil  for ca. 100 år siden hvor man begyndte at importere bier fra sydlige lande. I dag er de fleste bier her i landet blandinger af 3-4 biracer med stænk af gener fra fjerne lande. De brune bier findes kun meget sporadisk i norden. I Danmark er Læsø det eneste sted hvor der endnu findes en bestand af brune bier, som kan dokumenteres at være racerene.

Det er en katastrofe for naturen, påført af mennesker.

De importerede og forædlede biracer kan ikke leve naturligt i den danske natur, som Brun Bi kan og gør. Bestandene af de nye biracer skal vedligeholdes af mennesker. Ellers uddør de.

De nye bier holdes fordi de er effektive honningsamlere, men det betyder at de fortrænger de vilde biarter, så artsmangfoldigheden reduceres. Som igen går ud over planterne, da de nye bier er ringere pollinatorer.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 19, 2019, 02:41:20 pm »
1) Stop med at fortælle folk hvem de må formere sig med.

Det er der da heller ikke nogen der gør. Vi konstaterer bare faktum. At en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand, er en garanti for evig islamisk opformering i forhold til den befolkning de bosætter sig iblandt.

Det islamiske tørklæde er ikke religiøst, men en del af forbudet. Kvinder skal holdes så grimme som muligt, for at de ikke skal være attraktive.

Homofaber har endnu ikke villet fortælle os, hvordan muslimerne får den op at stå og ind i de hæslige hyl. Det må han ellers vide henne fra moskeen.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 19, 2019, 02:47:46 pm »
1) Stop med at fortælle folk hvem de må formere sig med.

Muslimer fortæller ellers hvem nogen må gifte sig med. Noget copy&paste nedenfor.

Med nogen der er nødt til flygte til Australien, for ikke at blive halalslagtede.

De skal flygte til Australien? Var det ikke mere rimeligt at sådanne brødre blev bagbundet med gaffa-tape og blev høvlet igennem med jernstænger? Det synes jeg. Og bagefter var det onklernes tur.

Ihvertfald er de nogle svin.

---------------------------------------------------------

Vi har ikke fortalt vores historie før. Det har krævet mange tanker og også lidt mod at stå frem. Men vi synes det er vigtigt, at flere unge tør forelske sig og stifte familie på tværs af kulturer.

Vi mødte hinanden på pædagog-seminariet. Den ene af os er uddannet murer fra Stevns. Den anden er flygtet hertil. Vi endte i samme læsegruppe og en dag meldte de andre i gruppen afbud og så... Ja, vi blev smaskforelskede!

Her burde historien gå videre med villa, vovse og Volvo. Men sådan gik det ikke. Langtfra.

Hun advarede fra starten om at hendes brødre ville slå ham ihjel hvis de vidste, at de to unge var kærester. Familien accepterede ikke danske kærester, så hun turde i lang tid ikke fortælle dem om forholdet.

Efter adskillige trusler måtte vi flygte til Bornholm og "gå under jorden" med nye Dankort og mobiltelefoner. Vi pakkede hurtigt taskerne og flygtede fra den ene dag til den anden. Han sov med en kniv under hovedpuden i flere uger. Truslerne fortsatte. Vi blev ligefrem rådet til at flytte til Australien, hvis vi ville være helt i sikkerhed.

Men vi blev i Danmark. Vi tog vores uddannelse færdig under politibeskyttelse og er nu flyttet tilbage til Sjælland. Vi har fået børn og træder nu frem med et vigtigt budskab til unge der forelsker sig på tværs af religion og etnicitet:

Stå fast! Lad ikke gamle forstokkede holdninger hos forældrene bestemme. Integration er en smertefuld proces - men det duer simpelthen ikke at forældrene skal bestemme hvem vi skal gifte os med.

Venlig hilsen
2 glade pædagoger

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    40%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 19, 2019, 03:29:53 pm »
Citér
På Læsø gør de et stort nummer ud af at bestemme hvem de brune bier må formere sig med.

Det er mit filosofiske udgangspunkt at mennesker har rettigheder bier ikke har. Er du uenig i dette? Eller mener du menneskelig forplantning skal styres oppefra som en biavler styrer sin bestand? Er det den verden du vil bo i?

Citér
Hvis du kan finde en der er villig, så ja. Og så har ingen rettigheden til at blande sig i det.

Min søn og en muslimsk kvindelig klassekammerat forelskede sig i hinanden, godt nok var de ikke mere end 14år; men forelskelsen havde en pris. Faren til pigen, snakkede med min søn og de blev uenige om rettigheden til at blande sig. Pigen forsvandt fra skolen og vi kan ikke få at vide hvad der er sket med hende. 
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 20, 2019, 12:46:23 am »
En Vestlig Pungmår fra Tasmanien ligner noget fra en tegneserie.

Nååårrh, hvor er den sød.
 :connie_08:

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 26, 2019, 10:42:36 am »
Se denne vidunderlige gople, der er fundet på dybt vand.

https://www.facebook.com/natgeo/videos/10156066860018951/

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 26, 2019, 07:43:07 pm »
Se denne vidunderlige gople, der er fundet på dybt vand.

https://www.facebook.com/natgeo/videos/10156066860018951/

Den ligner en stribet fløderand.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Januar 30, 2019, 10:09:16 am »
Denne Knæler, der ligneren blomst, er et rovdyr. fluen led an krank skæbne.

https://www.facebook.com/NTDTelevision/videos/227422274876377/

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    40%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Januar 30, 2019, 10:13:28 am »
Denne Knæler, der ligneren blomst, er et rovdyr. fluen led an krank skæbne.

https://www.facebook.com/NTDTelevision/videos/227422274876377/

Hva rager det os garlodreng med dine latterlige forsøg på at lege doktor Lieberkind

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 31, 2019, 11:31:39 pm »
En meget kamoufleret edderkop.

Offline Marius, the giraffe

• Fuld medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Februar 01, 2019, 09:04:51 am »
Hva rager det os garlodreng med dine latterlige forsøg på at lege doktor Lieberkind

Jeg finder nu ellers Carlos naturindlæg, som et behageligt afbræk i den evindelige muslimer debat.
(En muslimer debat som jeg – bevares – gerne selv deltager i)
//MTG

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    40%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Februar 01, 2019, 09:47:16 am »

Jeg finder nu ellers Carlos naturindlæg, som et behageligt afbræk i den evindelige muslimer debat.
(En muslimer debat som jeg – bevares – gerne selv deltager i)

Det gør jeg såmænd også, men garlodrengen ligger som han har redt. Det er garlodrengen, der selv har startet hva rager det os og noget med ornen og vedkommendes mor, er rørt sammen ude på en gårdsplads