Forfatter Emne: Hvad er der sket?  (Læst 6148 gange)

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Hvad er der sket?
« Dato: Januar 25, 2015, 11:45:57 am »
Efter lang tids fravær logger jeg ind på DD for blot at konstatere, at DD er blevet hijacket af folk, der ikke har andet at gå op i end at sidde og beklage sig over muslimer. Der er ikke meget "debat". Ud af de første 40 ulæste beskeder handler 35 af dem om islam og muslimer. Det er nærmest Uriasposten. Er der ikke andet at give sig til i udkantsdanmark?
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Hvad er der sket?
« Svar #1 Dato: Januar 25, 2015, 02:32:34 pm »
Jeg har prøvet at lokke Jaqueline og Micheluccio med herover, men soldebattens administratorer sletter mine indlæg i samme sekund, de ser det. De to skriver da masser af indlæg, som ikke handler om muslimer.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #2 Dato: Januar 25, 2015, 02:49:05 pm »
Efter lang tids fravær logger jeg ind på DD for blot at konstatere, at DD er blevet hijacket af folk, der ikke har andet at gå op i end at sidde og beklage sig over muslimer. Der er ikke meget "debat". Ud af de første 40 ulæste beskeder handler 35 af dem om islam og muslimer. Det er nærmest Uriasposten. Er der ikke andet at give sig til i udkantsdanmark?

Hej, det er helt rigtigt, det er til tider ulideligt at læse de mange hadske indlæg, der kommer fra den fløj. Det er stormtropperne fra danskernes parti, der har udvalgt sig internettet som slagmark, fordi medierne ikke tager dem seriøst og vil bruge spalteplads på dem. Derfor håber de at kunne tiltrække sig opmærksomhed på forskellige fora, og nu er det altså din-debat, det er gået ud over.
Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 25, 2015, 04:44:54 pm »
Og DU puster godt og grundigt til ilden ...  :sick:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

MannerKA

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 25, 2015, 05:20:04 pm »
Citér

Jeg forstår dig slet ikke. Din-debat.dk er da en dejlig rummelig debatside. Masser af emnerubrikker under Forum - hvad er dog dit problem derinde i neonjunglens multikulturelle spektakel?
Er sikker på, at du ved nærmere eftersyn sagtens kan finde muligheder for at skrive oplæg om dine store interesser - alternativ blommesyltning, bulgarske kortfilm fra 60'erne, rensdyrs seksualliv eller hvad det nu er. Bare gi' den en skalle... :dance3:

(Manner, manner)

Rollo

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 25, 2015, 10:09:47 pm »

Du har jo mulighed for selv at oprette en ny debat, indenfor et emne der passer dig. Hvad venter du på?

Det er sølle, at du skal brokke dig over, at der er en livlig debat.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 25, 2015, 11:20:50 pm »
Det der er sølle er, at der er så livlig en hadsk muslim-debat.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #7 Dato: Januar 25, 2015, 11:51:09 pm »
Ja, det er ret usselt. Heldigvis er de personers holdninger slet ikke ligeså populære ude i den virkelige verden, som de er herinde. danskernes parti fik kun 0,1% af stemmerne i København. Til sammenligning er Enhedslisten et kæmpe parti. Vi står nemlig til at blive hovedstadens største parti med hele 35,6% af stemmerne. danskernes parti er i sandhed landets mest upopulære parti, mens Enhedslisten stormer frem.  :biggrin: :biggrin:

http://www.bt.dk/politik/enhedslisten-kan-blive-koebenhavns-stoerste-parti

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    88.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Skællede rumvæsener vil selvfølgelig være en afveksling
« Svar #8 Dato: Januar 26, 2015, 01:43:34 am »
Jeg har prøvet at lokke Jaqueline og Micheluccio med herover, men soldebattens administratorer sletter mine indlæg i samme sekund, de ser det. De to skriver da masser af indlæg, som ikke handler om muslimer.

Mon ikke de gamle debatdeltagere her, vil få endnu et chok?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Chok ?? ... Overhovedet ikke ... Det ville da være hyggeligt ...  For os ...  :whistle:
« Senest Redigeret: Januar 26, 2015, 04:49:57 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Blue velvet

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Tak og gud forbyde radigalt ævleri
« Svar #10 Dato: Januar 26, 2015, 01:27:53 pm »

:bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: Januar 26, 2015, 01:44:37 pm »
Av - det gjorde ondt - hva' blue velvet - at de gamle debattører her på siden ikke gider jer..

Evalu

• Gæst
Sv: Tak og gud forbyde radigalt ævleri
« Svar #12 Dato: Januar 26, 2015, 02:46:32 pm »

:bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad:

Der lukkes en del gylle ud i udkantsdanmark - bogstaveligt, verbalt og symbolsk.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 30, 2015, 12:37:12 pm »

At så mange debatterer emnet, både her og i udlandet, må jo være fordi alvoren er ved at gå op for flere og flere.
Det må da heller ikke være særlig sjovt for dem der føler sig rodfæstet et eller andet sted i Europa, eller har en stor familie de ikke kan forlade, at skulle se deres land komme nærmere og nærmere borgerkrigs lignende tilstande for hver dag der går.
Vi har lige nu en gruppe på 6-8 unge Danskere, der uddanner sig, sparer op og forbereder sig på at investere både tid og penge i Asien, - de angiver selv fremtidsudsigterne i Europa som årsagen.
Da vi efter hånden har hjulpet flere iværksættere, selvstændige og mindre firmaer i gang derude har gruppen henvendt sig til os.
Det er efterhånden ved at udvikle sig til en hel niche-beskæftigelse for os. Måske har vi også et tilbud om bedre fremtidsudsigter for dig ?
For de penge du giver i udbetaling for et hus i Danmark, kan du i Asien få både en forretning du kan leve af fra starten OG et hus med palmer i forhaven.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #14 Dato: Februar 18, 2015, 10:49:28 pm »
Homofaber...
jeg giver dig helt ret, det er bestemt ikke ønskeligt for et forum at det udvikler sig på denne måde.
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning