Forfatter Emne: Anklageren har lukket sin profil  (Læst 2527 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Selveste Rudi på "det andet forum"
« Svar #60 Dato: December 29, 2018, 12:10:37 pm »
Min spådom er, at flere herfra vil følge Convex Earth, Dodo, Anklageren m.fl. over på det andet forum.

Det andet forum er stendødt eller bliver det snart.
Du får ret og jeg får fred!

Vestkystens Stjerne

• Gæst
« Svar #61 Dato: December 29, 2018, 12:38:20 pm »
Min spådom er, at flere herfra vil følge Convex Earth, Dodo, Anklageren m.fl. over på det andet forum.

Det andet forum er stendødt eller bliver det snart.

Nej, det er det ikke. Der er spændende emner på.

Men jeg kan godt forstå, at du skriver som en knægt, hvor nogle af gadens gutter er ved at lave en hule sammen med nogle andre. Du ser formentlig i horisonten, hvor ene du vil blive snart, siddende tilbage sammen med Tigermanden og homofaber.  :yes:
Infantile ballademagere som jer ville nemlig aldrig blive accepteret på andre debat-fora, jeres forfølgelser af anderledes tænkende, jeres uhørt grove, flabede oneliners, jeres skraldespandsindlæg ville blive piftet ud med det samme. Heldigvis.

farvel med dig. Vil kigge ind so gæst om et par måneder og se, hvordan du "klarer dig."   :JC_ghey:  :JC-LOL:

Offline Olga_K

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Anklageren har lukket sin profil
« Svar #62 Dato: December 29, 2018, 03:05:11 pm »

I kan da smutte på Jodel, der er anonymiteten ret tæt :-)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #63 Dato: December 29, 2018, 03:44:11 pm »
Måske har han bare indset at han i alle disse år har været helt forkert på den med hensyn til indvandringen?  :yes:

Vi har da Tigermanden  :Cherna_29: så ingen problemer  :big_grin:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: December 29, 2018, 06:56:37 pm »

Nej, vi er bare trætte af hele tiden at skulle have islam proppet ned i halsen. Vi er nogenlunde velorienterede mennesker og kan godt finde ud af at danne vore meninger om islam selv. Og islam interesserer os ikke synderligt.

Det vil nok interessere dig synderligt når du en dag får krumsablen på halsen og skal tage valget mellem Kommunisme og islam ... :ermm:

Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #65 Dato: December 30, 2018, 02:24:13 am »
Nej, det er det ikke. Der er spændende emner på.

Haha, en enkelt lidt mere seriøs debattør er flyttet derover. Foreløbig med fem indlæg på tre dage. Og så er der alle ballademagerne der er flyttet derover. Det kendte vi fra SOL-flugten.

"Der er intet nyt under solen" står der i biwlen. Det skal nok også stå på gamle mesopotamiske kileskrifttavler.

Citér
Men jeg kan godt forstå, at du skriver som en knægt, hvor nogle af gadens gutter er ved at lave en hule sammen med nogle andre. Du ser formentlig i horisonten, hvor ene du vil blive snart, siddende tilbage sammen med Tigermanden og homofaber.  :yes:
Infantile ballademagere som jer ville nemlig aldrig blive accepteret på andre debat-fora, jeres forfølgelser af anderledes tænkende, jeres uhørt grove, flabede oneliners, jeres skraldespandsindlæg ville blive piftet ud med det samme. Heldigvis.

Tak for kaffe.

Citér
farvel med dig. Vil kigge ind so gæst om et par måneder og se, hvordan du "klarer dig."   :JC_ghey:  :JC-LOL:

Jeg har ikke tænkt mig at gøre noget ud af Dindebat, men har længe haft en profil der. Jeg har lige kommenteret Rudi, om en kvinde der skal på huggeblokken. Når jeg ser dig derovre, vilje jeg afspore. Hvad med dette billede som afsporing?

Og her er noget til DerRudi.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #66 Dato: December 30, 2018, 10:27:44 am »
Når folk bliver trætte af Trollene og psykopaterne her i dette forum, .........................

Men hvem er det der er "Trollene og psykopaterne"? Rettere: hvem er ikke?

Citér
................................så logger de af - og dette har jeg også lyst til at gøre!

Det har du gjort så mange gange før, men hver gang er du kommet luskende tilbage.

Citér
Jeg har selv fået slettet adskillige tråde og kommentarer og blev også på et tidspunkt smidt helt ud af forummet, på grund af deres alen lange regler som man skal overholde til punkt og prikke.

Hvad forestiller du dig? At du skal bestemme deres regler?

Citér
Som I ved, har jeg lavet min egen debatside, og jeg har forsøgt at gå en mellemvej, et frit forum med undtagelser som:

Dansk lovgivning skal dog overholdes.

Personangreb er ikke tilladt.

Trolleri er ikke tilladt.

Der må kun bringes lovlige billeder, videoer og musik videoer.

Ha, ha, man kan ikke engang oprette sig som bruger der.