Forfatter Emne: Anklageren har lukket sin profil  (Læst 2526 gange)

Offline Monitoring service (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Anklageren har lukket sin profil
« Dato: December 26, 2018, 10:52:31 pm »

DOjo

• Gæst

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Anklageren har lukket sin profil
« Svar #2 Dato: December 27, 2018, 12:35:12 am »
Måske har han bare indset at han i alle disse år har været helt forkert på den med hensyn til indvandringen?  :yes:
cuckelicuck

DOjo

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 27, 2018, 12:43:24 am »
Måske har han bare indset at han i alle disse år har været helt forkert på den med hensyn til indvandringen?  :yes:

Eller har du aldrigt været klogt nok til at læse hvad han skrev.

Og du har lige bevist hvor nærigt Danskere er.

Selveste Gubbi kunne ikke engang synke ned langt nok til at ønske alle god Jul.
Tak for det.
« Senest Redigeret: December 27, 2018, 12:54:28 am af DOjo »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 27, 2018, 12:50:53 am »
Spøg til side. Selvom Anklageren godt kan være lidt tykhovedet når man diskuterer indvandring med ham, så har han da altid været saglig og skabt en masse gode debatter. Det er da lidt synd hvis han ikke gider mere.
« Senest Redigeret: December 27, 2018, 12:13:46 pm af Torsten Bonfils »
cuckelicuck

DOjo

• Gæst
« Svar #5 Dato: December 27, 2018, 12:59:15 am »
Spøg til side. Selvom Anklageren godt kan være til tykhovedet når man diskuterer indvandring med ham, så har han da altid været saglig og skabt en masse gode debatter. Det er da lidt synd hvis han ikke gider mere.

Men så er det godt vi har dig Torsken.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #6 Dato: December 27, 2018, 12:30:49 pm »
Hvad godt fik trollene ud af det? Nu har de et dødt forum.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 27, 2018, 03:09:02 pm »
Det gælder for mange trolls, at et dødt forum er lige så godt, som et afsporet forum. Den sunde meningsudveksling af alt mellem himmel og jord er jo trollens opgave at afspore, om han er betalt eller ikke.
En troll kan også være en der er træt af muslim tråde
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

DOjo

• Gæst
« Svar #8 Dato: December 27, 2018, 03:46:08 pm »
Det gælder for mange trolls, at et dødt forum er lige så godt, som et afsporet forum. Den sunde meningsudveksling af alt mellem himmel og jord er jo trollens opgave at afspore, om han er betalt eller ikke.
En troll kan også være en der er træt af muslim tråde

Det er squ et meget troværdigt svar  :dash2:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 27, 2018, 07:11:08 pm »
Jeg fornemmer lidt, at det var Forsvareren, der fik ham til at koge over, selv om jeg ikke ved det. Jeg har ikke været så meget på i julen.
Jeg var dog ikke enig med ham i, at Forsvareren er en troll - kværulant måske - men ikke nødvendigvis en troll. Forsvarerrens retorik er bare alt for ekstrem. Men hvad så? Forsvareren påstod, at Kim Jong-un skulle have lavet en aftale med Kina om at flygte og få asyl til trods for, at der absolut ingen indikationer er for, at sådan en plan eksisterer. Nærmere modsat.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 27, 2018, 07:40:35 pm »
Jeg fornemmer lidt, at det var Forsvareren, der fik ham til at koge over, selv om jeg ikke ved det. Jeg har ikke været så meget på i julen.
Jeg var dog ikke enig med ham i, at Forsvareren er en troll - kværulant måske - men ikke nødvendigvis en troll. Forsvarerrens retorik er bare alt for ekstrem. Men hvad så?
En troll er i min ordbog en, der i stedet for bare at ignorere diskussioner, som vedkommende finder uinteressante, begynder at sabotere sådanne diskussioner. Enten ved at skrive offtopic indlæg eller ved med vilje at fejlcitere deltagerne eller ved at komme med diverse ukorrekte beskyldninger mod deltagerne. Noget sådant gør jeg aldrig. Men det gjorde Anklageren desværre.
Citér
Forsvareren påstod, at Kim Jong-un skulle have lavet en aftale med Kina om at flygte og få asyl til trods for, at der absolut ingen indikationer er for, at sådan en plan eksisterer. Nærmere modsat.
Jeg indrømmer, at der ikke eksisterer dokumentation for sådan en aftale. Men hvis Kim Jong-Un ikke har lavet den, så er han jo direkte dum! For han risikerer jo nærmest når som helst at miste magten og da især, hvis Kina holder op med at støtte ham!

Jeg er ikke i tvivl om, at det var Kina, der beordrede ham til at stikke piben ind og holde op med at provokere med sine atomvåben, da Trump begyndte at true Kina med handelskrig. For indtil dette tidspunkt havde Kim jo ignoreret alle trusler fra USA med et stort grin. Uden anden årsag skiftede han så pludselig 180˚ om og begyndte at lyde forsonlig! Hvorfor? Efter min overbevisning, fordi han ikke kunne ignorere Kina på samme måde, som han havde ignoreret USA. For uden Kinas støtte ville hans regering i Nordkorea da formentlig blive væltet på ingen tid, hvorefter Kim ville blive arresteret, hvis ikke han var flygtet - og Kina er næsten det eneste sted, hvortil han kan flygte, hvis der kommer et oprør, som han ikke kan stoppe.

Uanset, hvordan man vender og drejer det, så er Kina formentlig den eneste stormagt, der vil gøre noget for at holde Kim ved magten!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 27, 2018, 08:04:39 pm »

Forsvareren påstod, at Kim Jong-un skulle have lavet en aftale med Kina om at flygte og få asyl til trods for, at der absolut ingen indikationer er for, at sådan en plan eksisterer. Nærmere modsat.
Jeg indrømmer, at der ikke eksisterer dokumentation for sådan en aftale. Men hvis Kim Jong-Un ikke har lavet den, så er han jo direkte dum! For han risikerer jo nærmest når som helst at miste magten og da især, hvis Kina holder op med at støtte ham!

Jeg er ikke i tvivl om, at det var Kina, der beordrede ham til at stikke piben ind og holde op med at provokere med sine atomvåben, da Trump begyndte at true Kina med handelskrig. For indtil dette tidspunkt havde Kim jo ignoreret alle trusler fra USA med et stort grin. Uden anden årsag skiftede han så pludselig 180˚ om og begyndte at lyde forsonlig! Hvorfor? Efter min overbevisning, fordi han ikke kunne ignorere Kina på samme måde, som han havde ignoreret USA. For uden Kinas støtte ville hans regering i Nordkorea da formentlig blive væltet på ingen tid, hvorefter Kim ville blive arresteret, hvis ikke han var flygtet - og Kina er næsten det eneste sted, hvortil han kan flygte, hvis der kommer et oprør, som han ikke kan stoppe.

Uanset, hvordan man vender og drejer det, så er Kina formentlig den eneste stormagt, der vil gøre noget for at holde Kim ved magten!

Grunden til, at Nordkorea stoppede, var, at de havde opnået at lave missiler, der nu kan ramme USA. Nordkoreas ultimative mål er at få en fredsaftale, og det har de prøvet på siden midten af 80'erne - de har bare ikke haft noget at forhandle med indtil nu, hvor de er en atommagt. Det var grunden til, at Nordkorea for to år siden intensiverede deres atomprogram for at få det færdigt og det faldt i god jord, at det er Trump, der er præsident i USA samt en sydkoreansk præsident, der er villig til at genetablere solskinspolitikken. Og det har jo indtil nu virkede for Nordkorea. Det har ikke noget at gøre med Kina - Kina har selv sagt, at deres indflydelse ikke er så stor, som folk gør den til. Selv hvis Kina lukker af for olie, som er det vigtigste for Nordkorea, er det ikke en garanti for, at det får landet til at falde. Landet har gået igennem langt værre problemer og Nordkorea har altid fundet en løsning. Kina har også altid holdt fast på, at dialog er vejen frem, og siden 2003, hvor Kina indledte 6 partsforhandolingerne, har de jo presset på siden.
Men det er rigtigt, at Kina er vigtig for Nordkorea, men de er ikke så glade for Kim, at de er villig til at skjule Kim. Det ville også hurtigt komme frem, at Kina holder Kim og hans familie skjult, og hvordan vil det internationale samfund reagere? Så vil Kina jo blæse ham et stykke.
Men Kim Jong-un er vel ikke så meget værre end andre despoter og han er da en reformator. Hvis landet bryder sammen vil han nok bare skulle affinde sig med at blive reduceret til en, der lever under samme vilkår som så mange andre.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 27, 2018, 08:36:19 pm »
Grunden til, at Nordkorea stoppede, var, at de havde opnået at lave missiler, der nu kan ramme USA. Nordkoreas ultimative mål er at få en fredsaftale, og det har de prøvet på siden midten af 80'erne - de har bare ikke haft noget at forhandle med indtil nu, hvor de er en atommagt. Det var grunden til, at Nordkorea for to år siden intensiverede deres atomprogram for at få det færdigt og det faldt i god jord, at det er Trump, der er præsident i USA samt en sydkoreansk præsident, der er villig til at genetablere solskinspolitikken.
Trump forsøgte selvfølgelig at få det til at se ud som om, at Kim havde mere respekt for Trump end for USA’s tidligere præsidenter, og at Kim derfor nu var parat til at bøje sig. Men dette stemmer naturligvis ikke. Jeg har aldrig troet på, at Kim reelt var parat til st forhandle fred med Sydkorea. For gjorde han dette, så ville han ikke have en chance for at fortsætte som Nordkoreas leder. I stedet ville Nordkoreas befolkning ønske ham hen, hvor peberet gror, og søge hen mod, Nordkorea bliver en del af Sydkorea.

Kim har da også allerede nu vist, at hans ønske om forsonlighed og nedrustning er særdeles begrænset. For joh, han vil da gerne reducere sine atomvåben - men “selvfølgelig” kun, hvis USA gør det samme! Der røg den aftale 😌
Citér
Og det har jo indtil nu virkede for Nordkorea. Det har ikke noget at gøre med Kina - Kina har selv sagt, at deres indflydelse ikke er så stor, som folk gør den til. Selv hvis Kina lukker af for olie, som er det vigtigste for Nordkorea, er det ikke en garanti for, at det får landet til at falde. Landet har gået igennem langt værre problemer og Nordkorea har altid fundet en løsning. Kina har også altid holdt fast på, at dialog er vejen frem, og siden 2003, hvor Kina indledte 6 partsforhandolingerne, har de jo presset på siden.
Lad dig ikke narre af, at Kina underspiller sin rolle og betydning. For det gør Kina jo kun for at undgå, at vesten skal kræve, at Kina får Kim til at gå af, hvis ikke Kina vil udsættes for vestlige sanktioner.

Kina kan ikke kun lukke for olie, men jo også sende agenter ind i Nordkorea. Så hvis Kina ville have væltet Kim, så havde Kina gjort det forlængst. Men Kina er ikke en døjt interesseret i, at Nordkorea bliver indlemmet i Sydkorea og dermed kommer under USA’s indflydelse.
Citér
Men det er rigtigt, at Kina er vigtig for Nordkorea, men de er ikke så glade for Kim, at de er villig til at skjule Kim. Det ville også hurtigt komme frem, at Kina holder Kim og hans familie skjult, og hvordan vil det internationale samfund reagere? Så vil Kina jo blæse ham et stykke.
Men Kim Jong-un er vel ikke så meget værre end andre despoter og han er da en reformator. Hvis landet bryder sammen vil han nok bare skulle affinde sig med at blive reduceret til en, der lever under samme vilkår som så mange andre.
USA har også givet asyl til krigsforbrydere. Det samme ville Kina gøre alene af den grund, at Kina ikke ønsker at få ry for at svigte gamle venner!

Bryder Nordkorea sammen, så opdager dets befolkning jo, hvor meget Kim og hans familie har løjet for dem i rigtigt mange år og dermed holdt hele landet i armod. Dette vil de aldrig tilgive, men i stedet arrestere ham og muligvis endog henrette ham. Derfor må han være mere end almindelig dum, hvis ikke han har sikret sig et sted, hvor han kan flygte hen med sin familie og det meste af deres formue.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #13 Dato: December 27, 2018, 09:45:16 pm »
Hvorfor af alle muligheder, valgte du navnet 'Forsvareren'?
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: December 27, 2018, 09:51:49 pm »
Sikke et skuespil, som homosvaper og forsvareren holder her på DD. Det er jo ren muslimsk dødedans.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende