Forfatter Emne: Ikke kun to kristne piger hallal-slagtet, men 250 om måneden.  (Læst 423 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Ikke kun to kristne piger hallal-slagtet, men 250 om måneden.
« Dato: December 26, 2018, 09:34:23 am »

Med den stadig stigende vold mod verdens kristne, meddelte Storbritanniens regering onsdag, at den har bestilt en uafhængig undersøgelse og gennemgang af forfølgelsen.

Målet med den britiske plan er at udvikle praktiske trin til at støtte kristne over hele kloden, især kvinder og børn, som ofte udsættes for seksuel vold, rapporterede Reuters.

Omkring 215 millioner kristne over hele verden står over for forfølgelse sidste år, sagde en britisk erklæring, med omkring 250 kristne dræbt på grund af deres tro hver måned.

"Som regel er forfølgelsen af kristne et fortællende tidligt advarselsskilt om forfølgelsen af ethvert mindretal," sagde udenrigsminister Jeremy Hunt i en erklæring onsdag.

https://www.reuters.com/article/us-britain-christians-idUSKCN1OP003?utm_campaign=trueAnthem:+Trending+Content&utm_content=5c22fe1604d30121ad971755&utm_medium=trueAnthem&utm_source=twitter

https://www.foxnews.com/world/persecution-against-christians-to-be-subject-of-british-government-review

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
Sv: Ikke kun to kristne piger hallal-slagtet, men 250 om måneden.
« Svar #1 Dato: December 26, 2018, 11:32:28 am »
Ja, jeg ser netop CNN i øjeblikket, hvor en biskop forsøger at forsvare de mange pædofile præsters overgreb på børn i den katolske kirke. Hans erklæringer om, at en bestemt afsløret præst ikke bør fyres, fordi han er en god kristen, er jeg nu overhovedet ikke enig i.

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 26, 2018, 11:37:55 am »
Islam skal helt ud af Europa, dem der mener det er godt kan tage med dem hjem.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 26, 2018, 01:11:03 pm »
Med den stadig stigende vold mod verdens kristne, meddelte Storbritanniens regering onsdag, at den har bestilt en uafhængig undersøgelse og gennemgang af forfølgelsen.

Gennem verdenshistorien har de kristne ellers været de forfølgende. Og de forfølger hinanden den dag i dag. Her er en liste over verdens mest kriminelle byer. De er allesammen kristne. Først nummer 26 på listen er Dhaka i Bangla Desh.

https://www.numbeo.com/crime/rankings.jsp

Og det meget katolske Mexico er førende i kvindemord.

https://www.tagesschau.de/ausland/mexiko-frauenmorde-101.html

Men grundlæggende mener jeg da det er bedst at forskellige grupper lever adskilt. Især muslimer, for dem hader vi allesammen. Af gode grunde. Men ikke på grund af vold, terror og voldtægter.

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 26, 2018, 01:33:20 pm »

Gennem verdenshistorien har de kristne ellers været de forfølgende. Og de forfølger hinanden den dag i dag. Her er en liste over verdens mest kriminelle byer. De er allesammen kristne. Først nummer 26 på listen er Dhaka i Bangla Desh.

https://www.numbeo.com/crime/rankings.jsp

Og det meget katolske Mexico er førende i kvindemord.

https://www.tagesschau.de/ausland/mexiko-frauenmorde-101.html

Men grundlæggende mener jeg da det er bedst at forskellige grupper lever adskilt. Især muslimer, for dem hader vi allesammen. Af gode grunde. Men ikke på grund af vold, terror og voldtægter.

Nej det er naturligvis ikke derfor.

Hvor mange af dem du beskriver der blev myrdet af de "kristne" blev myrdet på grund af deres tro ?

Eller blev de bare myrdet i et såkaldt kristent land ?  - og ikke nødvendigvis af hjernedøde religiøse fanatikere ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Evalu

• Gæst
« Svar #5 Dato: December 26, 2018, 01:48:28 pm »
Mange kristne er flygtet fra Irak.

Regeringen i Irak har netop vedtaget, at gøre den 25. december til national helligdag, og det er en måde for regeringen at markere, at forfølgelse af det kristne mindretal ikke sker med regeringens billigelse.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/irak-indfoerer-national-helligdag-til-aere-for-jesus/7451990

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 26, 2018, 02:49:09 pm »
Ifølge https://denkorteavis.dk/2018/iraks-kristne-80-er-forsvundet/ er 81% af de kristne forsvundet fra Irak. Årsagen er naturligvis, at de hjalp amerikanerne under invasionen af Irak og dermed set fra sunnimuslimernes synspunkt gjorde sig til landsforrædere og fjender af Irak. Nogle er dræbt. Men de fleste kristne er jo nok flygtet, og det er stadig særdeles livsfarligt for dem at vende tilbage.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 27, 2018, 07:46:52 am »
Carlo

Citér
Her er en liste over verdens mest kriminelle byer. De er allesammen kristne.

Phil

Citér
Eller blev de bare myrdet i et såkaldt kristent land ?  - og ikke nødvendigvis af hjernedøde religiøse fanatikere ?

Danmark kaldes et kristent land - endnu... det vil sige, at så er alle danskere her på debatten - kristne  :bee: :bb:
Selv Carlo er kristen  :hyper:

Verdens had

v18  Når verden hader jer, skal I vide, at den har hadet mig før jer. v19  Var I af verden, ville verden elske jer som sit eget; nu er I ikke af verden, men jeg har udvalgt jer af verden, derfor hader verden jer.
v20  Husk det ord, jeg sagde til jer: En tjener er ikke større end sin herre. Har de forfulgt mig, vil de også forfølge jer; har de holdt fast ved mit ord, vil de også holde fast ved jeres. v21  Men alt det skal de gøre mod jer på grund af mit navn, fordi de ikke kender ham, som har sendt mig. Johs. 15

World Watch List 2018

https://www.forfulgt.dk/forfulgte-kristne

« Senest Redigeret: December 27, 2018, 07:48:48 am af lyjse »

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 27, 2018, 12:02:08 pm »
Carlo

Citér
Her er en liste over verdens mest kriminelle byer. De er allesammen kristne.

Phil

Citér

Danmark kaldes et kristent land - endnu... det vil sige, at så er alle danskere her på debatten - kristne  :bee: :bb:

Verdens had

v18  Når verden hader jer, skal I vide, at den har hadet mig før jer. v19  Var I af verden, ville verden elske jer som sit eget; nu er I ikke af verden, men jeg har udvalgt jer af verden, derfor hader verden jer.
v20  Husk det ord, jeg sagde til jer: En tjener er ikke større end sin herre. Har de forfulgt mig, vil de også forfølge jer; har de holdt fast ved mit ord, vil de også holde fast ved jeres. v21  Men alt det skal de gøre mod jer på grund af mit navn, fordi de ikke kender ham, som har sendt mig. Johs. 15

World Watch List 2018

https://www.forfulgt.dk/forfulgte-kristne

Jamen lev du i fred med din religion lyjse, - så længe du ikke prøver at trække den ned over hovedet på andre, eller mener hele samfundet skal indrettes efter den.

Religion er en sutteklud, - et halmstrå at klynge sig til for folk der er bange for at leve med åbne spørgsmål, og erkende at der er ting vi endnu ikke ved noget om, - og så opfinder de en "forklaring" der kan give dem fred.

Jeg behøver ingen forklaring, og slet ikke en fabrikeret en. Jeg kan godt leve med at der er ting jeg heldigvis ikke ved noget om endnu. At der muligvis og muligvis ikke findes et andet astralt univers, multiverser og alt muligt andet, - vi ved det ikke og får det nok heller ikke at vide før vi selv gennemlever det, eller rettere gennemdør det. Ind til da er det et åbent spørgsmål som ingen alligevel ved noget om.

Desuden hvis der skulle findes noget bag efter må det være langt større og langt mere fantastisk end de forskellige religioners noget barnlige og naive forestillinger om et "evigt liv", der ærlig talt lyder så temmelig røvkedelige og ensformige i det lange løb, at man må spørge sig selv hvad meningen skulle være med det ? For mig lyder et liv med de hellige, salmesang og løven der græsser (?) sammen med fåret, som noget naivt nonsens mange nok helst ville undgå. Jeg ville i hvert fald kede mig ihjel.

Men trøst dig, kære lyjse, det mest sandsynlige er i så fald at alle får præcis det "efterliv" de selv går og tror allermest på, - at der altså ikke kun findes een "fælles" himmel eller helvede for dem der tror på den slags, men en helt speciel for hvert eneste menneske, nemlig den de selv har gået og skabt og overbevist sig selv om gennem livet, - uanset hvad det er, så er det det de får.

Det ville være langt mere i overensstemmelse med naturens logik og orden, hvis der endelig er nogen form for "eksistens" efter livet.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 27, 2018, 06:56:21 pm »
Islam skal helt ud af Europa, dem der mener det er godt kan tage med dem hjem.

Du mener vel -: Dem der IKKE mener det er godt .........???. :morpheus: :mad: :mamba:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 27, 2018, 10:03:10 pm »

Phil

Citér
Religion er en sutteklud, - et halmstrå at klynge sig til for folk der er bange for at leve med åbne spørgsmål, og erkende at der er ting vi endnu ikke ved noget om, - og så opfinder de en "forklaring" der kan give dem fred.

Men én ting, må du indrømme, er ved, at gå i opfyldelse...

https://www.dr.dk/nyheder/udland/foerste-land-i-verden-faa-din-togbillet-skudt-ind-under-huden-i-sverige

- På chippen i min hånd er mit loyalitetsnummer registreret, forklarer han og trykker højre pegefinger ned mod huden på venstre hånd.

____

Det er bare begyndelsen..

v16  Det får alle, store og små, rige og fattige, frie og trælle, til at sætte et mærke på deres højre hånd eller deres pande, v17  så ingen kan købe eller sælge undtagen den, der bærer dette mærke, dyrets navn eller dets navns tal. v18  Her kræves der visdom! Den, der har forstand, må regne på dyrets tal, for det er et mennesketal. Dets tal er 666. Johs.Åb. 13

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 27, 2018, 10:26:19 pm »

Jada, min moral er bedre end de fleste kristnes.

Især katolikkers. Spanierne er slyngler til hobe. Og italienerne. Hvad siger Jesus om dobbeltmoral? Italien er det land i verden med den højeste frekvens for mandlige bordelbesøg. Men hør hvordan en italiener kan tale nedsættende om det nogen kalder ludere. Og racister. Prisen for en lyshåret prostitueret er 10 gange høre end for en almindelig italienerrinde. Ikke fordi jeg har spurgt om priser - bare noget jeg har hørt.

Iøvrigt, så er dem der kalder den slags piger for ludere, de største luderkunder selv. Uha, jeg kender en - og han kalder sig kristen. Og forargelsen kender ingen grænser for forargelsen, når jeg fortæller om mine planer for et Odintempel i Kværs.

« Senest Redigeret: December 27, 2018, 10:31:09 pm af Carlo »

DOjo

• Gæst
« Svar #12 Dato: December 28, 2018, 12:13:12 am »

Jada, min moral er bedre end de fleste kristnes.

Især katolikkers. Spanierne er slyngler til hobe. Og italienerne. Hvad siger Jesus om dobbeltmoral? Italien er det land i verden med den højeste frekvens for mandlige bordelbesøg. Men hør hvordan en italiener kan tale nedsættende om det nogen kalder ludere. Og racister. Prisen for en lyshåret prostitueret er 10 gange høre end for en almindelig italienerrinde. Ikke fordi jeg har spurgt om priser - bare noget jeg har hørt.

Iøvrigt, så er dem der kalder den slags piger for ludere, de største luderkunder selv. Uha, jeg kender en - og han kalder sig kristen. Og forargelsen kender ingen grænser for forargelsen, når jeg fortæller om mine planer for et Odintempel i Kværs.

Nu har jeg læst det to gange.
Må jeg meget forsigtigt, altså i et et forsøg ikke at fornærme dig sige.
Skål.

« Senest Redigeret: December 28, 2018, 12:18:33 am af DOjo »