Forfatter Emne: Det endelige fladjords bevis!?  (Læst 526 gange)

Convex Earth

• Gæst
Det endelige fladjords bevis!?
« Dato: December 25, 2018, 10:43:17 am »

https://www.youtube.com/watch?v=z4ApPvrxnN8

"Die Erde ist flach - Flugverhalten und Flugrouten beweisen es.

Hier beweise ich eindeutig, mit Hilfe von Flugbeispielen in West-Ost Richtung bzw. Ost-West Richtung, das die Erde keine Kugel ist, die sich um ihre eigene Achse dreht.

Der zweite Beweis wird mit den Flugrouten erbracht, die so nur auf einer flachen Erde möglich sind."

I videoen bevises grundigt og endegyldigt på tysk, at Jorden ikke kan være en roterende kugle!

Det er flyruterne der beviser det, og det er ligegyldigt om atmosfæren drejer med jorden rundt eller ikke.

RJ tilhængerne påviser gang på gang, at atmosfæren drejer med jorden rundt, hvilket selvfølgelig er nonsens, da det kan blæse i alle mulige retninger.

Men selv i dette tilfælde ville et fly aldrig nå destinationen ved at flyve fra vest mod øst, fordi den roterende jord ville have en højere fart på end flyets fart, fordi teorien siger, at jorden roterer mod uret fra vest mod øst.

Resultatet er at jorden kun kan være ikke roterende og flad på én skive, og så kommer alle flyruter til at stemme.

Flyruten New York - Frankfurt en afstand på 6.200 km - hvad enten man rejser den ene vej, eller den anden vej - beviser at der flyves over et fladt område af en flad jord.

Se hele videoen og er du ikke så god til tysk, så se den med en som kan oversætte talen for dig - og du vil blive overbevist om, at Jorden er flad og stationær.

I kan jo selv lave et eksperiment med en roterende globus, hvis I har sådan en derhjemme.

Hold en genstand (flyet) over New York på globussen, og før den langsomt frem mod Frankfurt, mens at I med den anden hånd bevæger globussen hurtigere rundt fra vest mod øst.

Flyet flyver med 800 km/t og er et selvstændigt objekt efter at have forladt landjorden, og jorden roterer med 1100 km/t på det sted på ”kuglen” - I vil så opdage, at flyet aldrig ville nå frem til Frankfurt, fordi flyet flyver med en mindre fart end Jordens rotation på 1100 km/t.

En flyvetur den modsatte vej fra Frankfurt til New York, ville give et helt andet resultat, end flyselskabernes oplyste rejsetid.

Her holder I genstanden (flyet) over Frankfurt og bevæger den langsomt mod New York i vest, mens I med den anden hånd bevæger globussen hurtigere rundt fra vest mod øst.

Herved reduceres rejsetiden væsentligt måske til det halve 3,5 time, fordi jordens rotation vest-øst kommer flyet i møde hele tiden på rejsen.

Imidlertid viser rejsetiderne frem og tilbage fra selskaberne, at de er nogenlunde ens.

Derfor kan man med sikkerhed sige, at flyruter flyver over en stationær flad jord og ikke en kuglejord som roterer om sig selv.

Jeg vandt I tabte!

Fup eller fakta?

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
Sv: Det endelige fladjords bevis!?
« Svar #1 Dato: December 25, 2018, 11:40:49 am »
Fup selvfølgelig 😁
Ellers kan man jo også “bevise”, at en bil eller et fly slet ikke kan bevæge sig med 100 km i timen med dig ombord. For så hurtigt kan du jo slet ikke løbe og ville derfor falde af! 😁

Men det er interessant, hvor meget folk går op i at få videnskaben modificeret, så vores verdensbillede igen kan komme til at passe med det babyloniske verdensbillede, som Bibelen jo bygger på. Altså hvor himlen er forbeholdt Gud og englene, jordens overflade er forbeholdt menneskene og den onde og alle onde dæmoner hører til nedenunder jorden, hvorfor jorden jo må være flad.

Fejlen i “beviset” er, at det bygger på den fejlagtige opfattelse, at hastighed er noget absolut. Men hastighed er i stedet noget relativt. Sidder du i en bil, der kører med 100 km i timen, er din hastighed i forhold til jordoverfladen ligeledes 100 km i timen. Men i forhold til bilen er den 0 km i timen. Så du sidder jo bare stille og slapper af. Kigger du så ud af vinduet og ser en modkørende bil passere ligeledes med 100 km i timen, så går det stærkt. For din hastighed i forhold til den modkørende bil er jo 200 km i timen.

Men i “beviset” går man ud fra, at flyets hastighed i forhold til jordoverfladen og i forhold til verdensrummet er ens. Det er flyets hastighed selvfølgelig overhovedet ikke. Ud fra denne ukorrekte antagelse “beviser” man så, at jordens overflade må stå stille i forhold til verdensrummet, hvorfor jorden så naturligvis ikke kan rotere. Altså det rene fupbevis.

Endelig bruger man også et trick for at vise “mærkelige” flyruter: Man viser flyruterne på todimensionale kort, hvor jorden er set fra siden og sammenligner dem med todimensionale kort, hvor jorden er set ovenfra med Nordpolen i centrum. Dette betyder, at ruterne ser mere realistiske ud på sidstnævnte kort. Men jo udelukkende, fordi man udelukkende kigger på flyruter på den nordlige halvkugle. Grunden til, at man ikke bruger kort, hvor jorden ses ovenfra i moderne praksis er jo, at den sydlige halvkugle kommer til at se fuldstændig vanvittigt forstørret ud på sådanne kort. Sydafrika, Australien og Sydpolen bliver gigantiske. Derfor ser vi jo også, at Sydpolen faktisk bliver så gigantisk, at den når hele vejen rundt og dermed bliver større end alle kontinenterne. Men dette modbevises jo let ved at kigge på flyruter, der går hen over Sydpolen.
« Senest Redigeret: December 25, 2018, 12:56:25 pm af Forsvareren »

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #2 Dato: December 25, 2018, 04:15:26 pm »

Sig mig en gang...

- HAVDE du ikke fået din egen private gummicelle af en tråd til alt dit fladjords-crap...?  :yes:

Og HAVDE du ikke også givet Chefen håndslag på at holde idiotien i den nævnte tråd - og således skåne os normale for dit galimatias...?  :dash2:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8686.msg118767#msg118767
« Senest Redigeret: December 25, 2018, 07:19:19 pm af Tørresnoren »

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #3 Dato: December 26, 2018, 11:38:50 am »
Hvad med at opbygge noget credit, før du begiver dig ud i en umulig opgave? Her gider man virkelig ikke at spilde sin tid, for man ved det er så banalt at tilbagevise påstandene. Du er en fladpande!
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Convex Earth

• Gæst
« Svar #4 Dato: December 26, 2018, 03:38:19 pm »
Nu tager vi det helt stille og roligt, så også RJ folket kan følge med!

A – Flyet er selvstændig i luften uden jord rotation indvirkning:

Flyet letter fra Frankfurt mod New York med 800 km/t – Jorden roterer nedenunder flyet med 1100 km/t i retningen vest mod øst – flyet vil nå New York på 3,5 time, fordi jordrotationen hjælper flyet hurtigere frem!

Flyet letter fra New York mod Frankfurt med 800 km/t – Jorden roterer nedenunder flyet med 1100 km/t i retningen vest mod øst – flyet vil aldrig nå Frankfurt, fordi jordrotationen på 1100 km/t er hurtigere end flyets 800 km/t – flyet skal med andre ord op på en højere hastighed end 1100 km/t, for at ”overhale” jordrotationen – Det er aldrig bevist, at atmosfæren drejer med jordens rotation rundt!

B – Atmosfæren, flyet og jorden er ét system ifølge videnskabs teori, som drejer med jord rotationen rundt vest mod øst!

Flyet letter fra New York mod Frankfurt med 800 km/t – Men flyet bevæger sig med 1100 km/t sammen med atmosfæren som jo er forudsat til at være ét system, derfor får drejningen ingen betydning og flyvetiden vil tage 7 timer og 45 minutter!

Flyet letter fra Frankfurt mod New York i vest med 800 km/ - flyet, atmosfæren og jorden trækkes mod øst med 1100 km/t ifølge videnskaben, samtidig med altså at flyet flyver med 800 km/t mod vest, bliver det trukket 1100 km/t mod øst – Dette ville betyde at flyet pr. time vil blive trukket 300 km/t (1100-800 km/t) væk fra målet New York – med ordsproget to skridt frem og tre tilbage, ville betyde at flyet aldrig ville ankomme til New York, da rejsetiden er minus 300 km/t! 

Resultat:

I virkelighedens verden flyves der til og fra destinationerne mellem Frankfurt-New York – begge veje på ca. 7 timer og 45 minutter – og derfor er der ingen af ovennævnte teorier A og B som er realistiske i den virkelige verden og derfor er jorden ikke en kugle som drejer sig om sin egen akse med 1670 km/t, og 1100 km/t på den målte strækning Frankfurt-New York!

Tegner man flyruter ind på et fladt jordlandkort, flyves der i lige linjer fra A til B over de samme områder som de buede kuglelinjer i rundjords teorien foreskriver – de er med andre ord identiske!

Flyvninger foregår altid i lige linjer og ikke med omveje til målet, fordi den korteste vej mellem to punkter er den lige linje og den mest økonomiske! 

Dette fly scenarie sammenholdt med lasermålinger over sø- og havområder, beviser at vi lever på en flad og stationær jord!

Du kan selv undersøge sandheden med andre eksempler, og hvis du derefter stadig benægter den, kan du ikke hjælpes mere, så vil du leve i en fantasi verden, fortalt af videnskaben og NASA!

Convex Earth

• Gæst
« Svar #5 Dato: December 26, 2018, 03:42:15 pm »

Sig mig en gang...

- HAVDE du ikke fået din egen private gummicelle af en tråd til alt dit fladjords-crap...?  :yes:

Og HAVDE du ikke også givet Chefen håndslag på at holde idiotien i den nævnte tråd - og således skåne os normale for dit galimatias...?  :dash2:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8686.msg118767#msg118767

Ja men så tillykke med at leve videre i din fantasi verden, det er jo også det nemmeste og det gør idioterne også!

Convex Earth

• Gæst
« Svar #6 Dato: December 26, 2018, 03:44:48 pm »
Hvad med at opbygge noget credit, før du begiver dig ud i en umulig opgave? Her gider man virkelig ikke at spilde sin tid, for man ved det er så banalt at tilbagevise påstandene. Du er en fladpande!

Ja det er nok en umulig opgave at åbne idioternes øjne for sandheden om den flade jord!

Convex Earth

• Gæst
« Svar #7 Dato: December 26, 2018, 03:51:20 pm »
Fup selvfølgelig 😁
Ellers kan man jo også “bevise”, at en bil eller et fly slet ikke kan bevæge sig med 100 km i timen med dig ombord. For så hurtigt kan du jo slet ikke løbe og ville derfor falde af! 😁

Men det er interessant, hvor meget folk går op i at få videnskaben modificeret, så vores verdensbillede igen kan komme til at passe med det babyloniske verdensbillede, som Bibelen jo bygger på. Altså hvor himlen er forbeholdt Gud og englene, jordens overflade er forbeholdt menneskene og den onde og alle onde dæmoner hører til nedenunder jorden, hvorfor jorden jo må være flad.

Fejlen i “beviset” er, at det bygger på den fejlagtige opfattelse, at hastighed er noget absolut. Men hastighed er i stedet noget relativt. Sidder du i en bil, der kører med 100 km i timen, er din hastighed i forhold til jordoverfladen ligeledes 100 km i timen. Men i forhold til bilen er den 0 km i timen. Så du sidder jo bare stille og slapper af. Kigger du så ud af vinduet og ser en modkørende bil passere ligeledes med 100 km i timen, så går det stærkt. For din hastighed i forhold til den modkørende bil er jo 200 km i timen.

Men i “beviset” går man ud fra, at flyets hastighed i forhold til jordoverfladen og i forhold til verdensrummet er ens. Det er flyets hastighed selvfølgelig overhovedet ikke. Ud fra denne ukorrekte antagelse “beviser” man så, at jordens overflade må stå stille i forhold til verdensrummet, hvorfor jorden så naturligvis ikke kan rotere. Altså det rene fupbevis.

Endelig bruger man også et trick for at vise “mærkelige” flyruter: Man viser flyruterne på todimensionale kort, hvor jorden er set fra siden og sammenligner dem med todimensionale kort, hvor jorden er set ovenfra med Nordpolen i centrum. Dette betyder, at ruterne ser mere realistiske ud på sidstnævnte kort. Men jo udelukkende, fordi man udelukkende kigger på flyruter på den nordlige halvkugle. Grunden til, at man ikke bruger kort, hvor jorden ses ovenfra i moderne praksis er jo, at den sydlige halvkugle kommer til at se fuldstændig vanvittigt forstørret ud på sådanne kort. Sydafrika, Australien og Sydpolen bliver gigantiske. Derfor ser vi jo også, at Sydpolen faktisk bliver så gigantisk, at den når hele vejen rundt og dermed bliver større end alle kontinenterne. Men dette modbevises jo let ved at kigge på flyruter, der går hen over Sydpolen.

Ja, det tydeligt at du ikke har forstået en pind af det hele, men det er jo heller ikke sikkert at du kan forstå tysk!

Jeg kan anbefale at du spørger en tyskkyndig og ser videoen en gang til, og måske forstår du så lidt af problematikken med en roterende jord og flyvninger imod roterings retningen!

Og måske indser du så til sidst, at det ikke kan lade sig gøre!

Derfor flyves der over et fladt område på en flad jord!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 26, 2018, 04:16:15 pm »

Det eneste fjolset fortæller er at han aldrig selv har været oppe i en flyver eller ude på en længere sejltur.

- og så er han endnu mere påtrængende og fanatisk end selv jehovas vidner med sit vås.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 26, 2018, 04:26:22 pm »
Ja, det tydeligt at du ikke har forstået en pind af det hele, men det er jo heller ikke sikkert at du kan forstå tysk!
Jo, jeg forstår udmærket tysk, - og i modsætning til dig også fysik.

Citér
Jeg kan anbefale at du spørger en tyskkyndig og ser videoen en gang til, og måske forstår du så lidt af problematikken med en roterende jord og flyvninger imod roterings retningen!
Du lader dig snyde af det faktum, at flyet ikke rører jorden. Dette får dig så til at tro, at flyet i samme sekund, det letter fra jorden, bare bremser op og ikke mere følger jordens rotation. Sådan fungerer det bare ikke!

Citér
Derfor flyves der over et fladt område på en flad jord!
Videoen sammenligner to modeller. Bare ikke på et ærligt grundlag:
1. Den sammenligner på todimensionale kort flyvninger udelukkende på den nordlige halvkugle. For på den sydlige halvkugle (f. eks. flyvninger mellem Buenos Aires, Johannesburg og Sydney) ville kortet med Nordpolen i midten give helt vanvittige resultater.
2. Hvis jorden er rund, så burde flyvningerne naturligvis vises på en globus i stedet for et todimensionalt kort. Men havde de gjort dette, ville alle jo have opdaget, at globussen forklarer alle flyruterne, og dermed var svindelen jo blevet afsløret! 😉

Offline Moses

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: il
  • Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet
    • Vis profil
    • Find sandheden om verden.
« Svar #10 Dato: December 27, 2018, 11:21:59 am »
Sjoveste jule-vittighed jeg har set længe. Godt forsøgt, men selv de mest troende jeg kender til læser nu biblen billedligt efter at have set de overvældende beviser for at jorden er rund.

Jeg er glad for at kunne lege blærerøv, med mit beskedne fysik kendskab og citere at et objekt i bevægelse forbliver i bevægelse med mindre en ydre kraft virker på objektet (Newton). Eftersom flyvemaskinen starter med en hastighed, hvor den roterer med jorden er det noget ævl.

Et tak til ham der har startet tråden for at give alle os andre mulighed for at lege eksperter og super vidende om fysik. Det fik mig til at have det bedre og føle mig helt klog.
Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet!

Convex Earth

• Gæst
« Svar #11 Dato: December 29, 2018, 09:58:29 am »
Sjoveste jule-vittighed jeg har set længe. Godt forsøgt, men selv de mest troende jeg kender til læser nu biblen billedligt efter at have set de overvældende beviser for at jorden er rund.

Jeg er glad for at kunne lege blærerøv, med mit beskedne fysik kendskab og citere at et objekt i bevægelse forbliver i bevægelse med mindre en ydre kraft virker på objektet (Newton). Eftersom flyvemaskinen starter med en hastighed, hvor den roterer med jorden er det noget ævl.

Et tak til ham der har startet tråden for at give alle os andre mulighed for at lege eksperter og super vidende om fysik. Det fik mig til at have det bedre og føle mig helt klog.

Nej du tager fejl!

Det er B eksemplet du hentyder til:

(B – Atmosfæren, flyet og jorden er ét system ifølge videnskabs teori, som drejer med jord rotationen rundt vest mod øst!

Flyet letter fra New York mod Frankfurt med 800 km/t – Men flyet bevæger sig med 1100 km/t sammen med atmosfæren som jo er forudsat til at være ét system, derfor får drejningen ingen betydning og flyvetiden vil tage 7 timer og 45 minutter!

Flyet letter fra Frankfurt mod New York i vest med 800 km/ - flyet, atmosfæren og jorden trækkes mod øst med 1100 km/t ifølge videnskaben, samtidig med altså at flyet flyver med 800 km/t mod vest, bliver det trukket 1100 km/t mod øst – Dette ville betyde at flyet pr. time vil blive trukket 300 km/t (1100-800 km/t) væk fra målet New York – med ordsproget to skridt frem og tre tilbage, ville betyde at flyet aldrig ville ankomme til New York, da rejsetiden er minus 300 km/t!)

Det du ikke tænker på, er når flyet skal rejse den modsatte vej - altså imod jordens rotations retning!

Som du kan se ovennævnt, vil flyet aldrig ankomme til New York fra Frankfurt imod jordens rotations retning som går vest-øst ifølge RJ teorien, da rejsetiden bliver minus 300 km/t!

Også derfor er det ligegyldigt, om atmosfæren og flyet roterer med jorden rundt eller ej - altså om flyet er helt selvstændigt i luften over en roterende jord!

Det vil gå galt enten den ene vej, eller den anden vej for flyet, uanset om det er A eller B scenariet man betragter!

Derfor er dette det endelige bevis for en flad og stationær jord - en jord der ikke roterer nogen som helst steder hen, og hvor flyene flyver over den korteste vej som er en lige linje fra start til slut!

Velkommen til den flade virkelighed! :yes:

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #12 Dato: December 29, 2018, 06:59:17 pm »

Velkommen til den flade virkelighed! :yes:

Hvorfor er der mon aldrig nogle modige eventyrere som har taget turen ud til 'kanten'...? 

- du ved, bare lige for at snuppe en selfie til Instagram til at imponere vennerne inde på midten...  :big_grin: :blum: :dash2:

A - Fordi der hele vejen rundt er skiltet med 'Adgang Forbudt' 150 meter inden man når hen til kanten...?

B - Fordi alle I fladskaller er en flok latterlige fasanhjerner...?

- jeg ved godt hvad jeg stemmer på..  :yes:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: December 29, 2018, 07:01:23 pm »
Jeg hælder til B ... :ahappy:

:w00t:
« Senest Redigeret: December 29, 2018, 07:02:58 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #14 Dato: December 29, 2018, 07:49:12 pm »
Jeg hælder til B ... :ahappy:

:w00t:

Haha, ja - efter moden overvejelse hælder jeg nok også i den retning...

- for tænk bare hvor mange skilte der skulle til for at nå hele vejen rundt.. :ROFL: