Forfatter Emne: Dejlig er Julen jo?  (Læst 804 gange)

Offline Petra (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    3%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Dejlig er Julen jo?
« Dato: December 24, 2018, 08:06:12 am »
Jeg skal arbejde i julen.

I aften skal jeg have
stegt 22 ænder.
Det når jeg, men vis
muslimmænner vil besøge
min grotte?
Aner ej om jeg kan nå det.
De ejer næppe skam?
Ellers siger jeg mit job op.

Offline Petra (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
Sv: Dejlig er Julen jo?
« Svar #1 Dato: December 26, 2018, 07:57:36 am »

I aften skal jeg have
stegt 22 ænder.
Det når jeg, men vis
muslimmænner vil besøge
min grotte?
Aner ej om jeg kan nå det.
De ejer næppe skam?
Ellers siger jeg mit job op.

Alle mine ænder blev spist,
med stor fornøjelse.
Men der kom en stor muslimmand
i sin BMW og kaldte på mig hele
tiden?
Han var meget ubehagelig og krævede adgang
til min grotte.

Jeg sagde han kunne få andesteg, men det ville
han ej?

Muslimmand  krævede mine lår, men igen må
sige, at muslimer drages af mig.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 26, 2018, 12:43:53 pm »

I aften skal jeg have
stegt 22 ænder.

tak, Petra, for det flotte billede, du sendte mig, af din mis med juleglimmer. du har nok også pæne ben, så der er noget holdbart at bygge på.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 27, 2018, 12:38:16 pm »

tak, Petra, for det flotte billede, du sendte mig, af din mis med juleglimmer. du har nok også pæne ben, så der er noget holdbart at bygge på.

Må vi andre ikke også se det billede, Carlo?

:JC_tongue:
Jeg har lånt GuBBis 3D-briller.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 27, 2018, 12:53:22 pm »

:JC_tongue:

Ja, - kom nu, - det er noget af et ego trip at holde netop det billede for dig selv.

Men det var måske kapitalistisk juleglimmer ?

Hvis det er det samme som hun sendte til mig er det du kan se bag ved altså ikke hendes ben, men stammen på juletræet.

« Senest Redigeret: December 27, 2018, 01:03:54 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 27, 2018, 01:12:42 pm »

Nej, men hvis jeg sendte det, ville Shering Kankan blive glad for hun siger jo at i islam er mænd og kvinder lige. Så kan hun selv se det.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 27, 2018, 01:30:30 pm »
Ja, - kom nu, - det er noget af et ego trip at holde netop det billede for dig selv.

Skulle jeg bringe det under "Mandehørmen"? Det må jeg godt for hun sidder her lige ved siden af og giver mig lov.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 27, 2018, 02:07:02 pm »

Nej, men hvis jeg sendte det, ville Shering Kankan blive glad for hun siger jo at i islam er mænd og kvinder lige. Så kan hun selv se det.
Nej, hun siger, at hun vil arbejde for at fjerne det patriarkalske fra islam. Ingen af religionerne (kristendom, jødedom og kristendom) har altid været patriarkalske. Men dette blev glemt af nogle fundamentalister på et tidspunkt. Desuden ønsker hun, at de tre religioner skal samarbejde og respektere hinanden.

Alt dette har jeg stor respekt for, selvom jeg ikke selv er religiøs. For alternativet er nærmest Europas totale undergang, hvis racister og nynazister erklærer de vist omkring 44 mio muslimer i Europa krig og lader Europa gå under i et krigshelvede. Selv hvis det skulle lykkes for dem at vinde krigen og myrde de mange millioner muslimer (med et tab på kun gå millioner menneskeliv hos dem selv), vil Europa jo ende med en alt for lille befolkning og stor fattigdom og formentlig blive fordømt af resten af verden. Dette dur bare ikke!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 27, 2018, 03:42:46 pm »

Nej, hun siger, at hun vil arbejde for at fjerne det patriarkalske fra islam. Ingen af religionerne (kristendom, jødedom og kristendom) har altid været patriarkalske. Men dette blev glemt af nogle fundamentalister på et tidspunkt. Desuden ønsker hun, at de tre religioner skal samarbejde og respektere hinanden.

Alt dette har jeg stor respekt for, selvom jeg ikke selv er religiøs. For alternativet er nærmest Europas totale undergang, hvis racister og nynazister erklærer de vist omkring 44 mio muslimer i Europa krig og lader Europa gå under i et krigshelvede. Selv hvis det skulle lykkes for dem at vinde krigen og myrde de mange millioner muslimer (med et tab på kun gå millioner menneskeliv hos dem selv), vil Europa jo ende med en alt for lille befolkning og stor fattigdom og formentlig blive fordømt af resten af verden. Dette dur bare ikke!

Problemet med muslimerne er ikke kun europæisk men globalt.
Bryder protesterne og modstanden mod muslimernes terroriseren af ikke-muslimer, deres vold og voldtægter for alvor ud i lys lue et sted, vil det lynhurtigt brede sig, - det har ulmet længe, ikke kun i europa men i det meste af verden, hvor Burmeserne jo allerede har smidt muslimerne ud, og australierne sendt dem til en ø, kina sender dem på "genopdragelse", japanerne vil slet ikke have dem ind og Duterte har sagt skyd dem - der er ingen der vil have dem, - men selvfølgelig på grund af deres hudfarve, og ikke på grund af deres terror, vold og voldtægter.

Så der vil ikke være nogen "resten af verden" der fordømmer europæerne for at smide dem ud, - allerhøjst et par væmligboere der selv lever fedt og godt af integrations industrien der vil brokke sig - resten af verden har nemlig oplevet helt samme problem, så der vil snarere komme støtte og samarbejde fra den kant.

« Senest Redigeret: December 27, 2018, 03:47:36 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 27, 2018, 04:20:43 pm »
Se de tre afsnit i DR’s serie, der hedder “Bitre rivaler: Iran og Saudi-Arabien”. Serien kan frit ses i DR’s apps til iOS, Android eller Apple TV, og den viser tydeligt, at det i virkeligheden er USA, der har skabt både konflikten mellem Sunni og Shia muslimer, Al-Quaida, Isis og alle andre problemer i Mellemøsten. Især George W Bush’s invasion af Irak var en gigantisk fejltagelse, der åbnede op for en Pandoras æske og skabte et hav af konflikter og militser i området. Men det var langt fra USA’s eneste fejltagelse.

Det var jo også USA, der skabte den iranske shah og dermed Khomeini, og også USA, der skabte den saudiske kongefamilie, som usa stadig støtter ubegrænset uanset, hvad den foretager sig. Derfor bliver der næppe fred i Mellemøsten, før USA holder op med at blande sig i området.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 27, 2018, 06:21:13 pm »
............................................. og australierne sendt dem til en ø, ............................

Hej, australerne giver dem selv deres velfortjente klaps. Som på Cronulla Beach i Sidney i 2005. Her er en muslim der får lært, ikke at være så storsnudet.

Citér
....................................kina sender dem på "genopdragelse", .....................

Kineserne plejer at være ret effektive, når de går til den.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 27, 2018, 07:32:38 pm »
............................................. og australierne sendt dem til en ø, ............................

Hej, australerne giver dem selv deres velfortjente klaps. Som på Cronulla Beach i Sidney i 2005. Her er en muslim der får lært, ikke at være så storsnudet.

Citér
....................................kina sender dem på "genopdragelse", .....................

Kineserne plejer at være ret effektive, når de går til den.

Er det nu Helligånden, der er på spil igen?
1,8%

Offline Olga_K

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 28, 2018, 12:01:22 pm »

Skulle jeg bringe det under "Mandehørmen"? Det må jeg godt for hun sidder her lige ved siden af og giver mig lov.

Note to self: Ikke tjekke "Mandehørmen" det næste års tid  :ohmy:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: December 28, 2018, 12:07:06 pm »

Det kan du godt, for jeg har slettet det igen.

Offline Olga_K

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: December 28, 2018, 05:19:18 pm »

Det kan du godt, for jeg har slettet det igen.

Pyyhhh ...